Prøvespillere 2011

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ginola
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2010
    • 549

Opprinnelig skrevet av gilbert
    På spørsmålet "hvor kommer han fra" kan det opplyses at han kommer fra det helt sørøstlige hjørnet av Nigeria der Efik-folket (del av Ibibio-språkgruppa) holder til ved Cross River og Old Calabar-elvene. Både Effiom og Bassey er tradisjonelle og utbredte Efik-navn, blant annet på mange som har vært Obong eller "konge" for Efik-folket. Den britiske sangeren Shirley Bassey, som har æren av å ha sunget hele tre James Bond-tittelsanger (Goldfinger, Diamonds Are Forever og Moonraker), er datter av en nigeriansk Efik-far. "Vår" Bassey har spilt i Calabar Rovers før han gikk til Bukola Babes.

gilbert
    Herlig research!!!

Kommentar

• Leif A
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 3962

Opprinnelig skrevet av gilbert
      På spørsmålet "hvor kommer han fra" kan det opplyses at han kommer fra det helt sørøstlige hjørnet av Nigeria der Efik-folket (del av Ibibio-språkgruppa) holder til ved Cross River og Old Calabar-elvene. Både Effiom og Bassey er tradisjonelle og utbredte Efik-navn, blant annet på mange som har vært Obong eller "konge" for Efik-folket. Den britiske sangeren Shirley Bassey, som har æren av å ha sunget hele tre James Bond-tittelsanger (Goldfinger, Diamonds Are Forever og Moonraker), er datter av en nigeriansk Efik-far. "Vår" Bassey har spilt i Calabar Rovers før han gikk til Bukola Babes.

gilbert
      OT: Her lukter det spilersang basert på "Diamonds are forever" lang vei
      Knurr...

Kommentar

• xeR
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 11206

Opprinnelig skrevet av Leif A
        OT: Her lukter det spilersang basert på "Diamonds are forever" lang vei
        Enda mere OT, mtp hvor penisfikserte vi er og det at afrikanere er velutrustede så vil jeg mene at Moonraker passer bedre..
        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13278

Opprinnelig skrevet av xeR
          Enda mere OT, mtp hvor penisfikserte vi er og det at afrikanere er velutrustede så vil jeg mene at Moonraker passer bedre..
          Med tanke på forvirringen rundt fødselsdatoer ville vel "You only live twice" være enda bedre?

Kommentar

• gilbert
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 3218

Forvirringa ser nå ut til å være oppklart - han skal være født 24. juni 1992.

Personlig har jeg stor sans for:
            "He loves only gold. Only GOLD!"

Nyd de videoer og den musik, du holder af, upload originalt indhold, og del det hele med venner, familie og verden på YouTube.

gilbert
            Last edited by gilbert; 12.08.2011, 18:02. Begrunnelse: Lagt inn fødselsdato og SHIRLEY Bassey-video

Kommentar

• TheFugl
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2006
              • 425

Ref nyhetstråden:

http://www.rb.no/lsk-magasinet/article5698581.ece

Hva tror dere? Toppscoreren i nigeriansk toppdivisjon, 18 år. Høres veldig spennende ut!
              Last edited by TheFugl; 12.08.2011, 20:17.

Kommentar

• Folke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2008
                • 5955

Opprinnelig skrevet av TheFugl
                Ref nyhetstråden:

Hva tror dere? Toppscoreren i nigeriansk toppdivisjon, 18 år. Høres Veldig spennende ut!
                Ikke funnet god nok for Viking er jo ikke lovende.. Men at Hareide skal klare å se gull når det skinner rett forran nesa på han, det tviler jeg faktisk på. Så tvi tvi!

Kommentar

• Gjest

Her er det en interessant artikkel om han. 100% objektiv Mulig LSK har et av verdens største talenter på prøvespill, hehe.
                  http://georgeakpabio.blogspot.com/2011/07/10-attributes-of-npl-star-george.html

Og her står det mer om han:
                  Last edited by Gjest; 12.08.2011, 20:40.

Kommentar

• ragnarrock
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2008
                    • 937

kan det tenke eg at Hareide prøver seg på å finte ut andre klubber ved å si at de ikke er lystne? Virker spennende, men jeg vil gjerne vite mer!
                    *Kjempe gutta fighte gutta!!*

-RagnarRock-

Kommentar

• Dole
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2004
                      • 1632

Opprinnelig skrevet av ragnarrock
                      kan det tenke eg at Hareide prøver seg på å finte ut andre klubber ved å si at de ikke er lystne? Virker spennende, men jeg vil gjerne vite mer!
                      Det virker ikke som Hareide forsøker med noen "finte".

Akpabio får ikke tilbud fra Viking;

Kommentar

• nebbjævel
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2009
                        • 511

"Ikke funnet god nok for Viking er jo ikke lovende.. Men at Hareide skal klare å se gull når det skinner rett forran nesa på han, det tviler jeg faktisk på. Så tvi tvi!"

Han hadde ikke kjent igjen kvalitet om den så i egen høye person hadde kommi og pissa ham på skoen.

Kommentar

• glasgow
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2007
                          • 1252

Mente Torgeir bjarman sa at de helle ville satse på hartarbeidende islendinger nå. Det er vel midtbanen som er ribbet nå og trenger forsterkninger.
                          Uten en ettablert midtbanespiller inn nå er midtbanen vår syltynn.

Kommentar

• runarM
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2004
                            • 566

Vi trenger defensive spillere inn, ikke flere nigerianske spisser.
                            runarM

Kommentar

• ragnarrock
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2008
                              • 937

Opprinnelig skrevet av runarM
                              Vi trenger defensive spillere inn, ikke flere nigerianske spisser.
                              hvis man ikke regner med Edwin, som er skadet ut kontraktperioden hans (som ikke vil bli fornyet), har vi null nigerianske spisseri stallen nå... da er det vel plass til en eller to? konkurranse er utelukkende godt for utviklingen av laget, om vi klarer å få solgt en ny mann for noen og tyve mill så har vel ikke klubben vondt av det?
                              Klubben står bedre rustet tiil å ta imot, integrere og utvikle slike unge gutter nå etter de ansatte Simon.. så Mr. Negative.. give it a chance.. om de har på seg den gule drakta, regner jeg med at du heier på de uansett, om de er fra nigeria eller toten!
                              *Kjempe gutta fighte gutta!!*

-RagnarRock-

Kommentar

• runarM
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2004
                                • 566

Opprinnelig skrevet av ragnarrock
                                hvis man ikke regner med Edwin, som er skadet ut kontraktperioden hans (som ikke vil bli fornyet), har vi null nigerianske spisseri stallen nå... da er det vel plass til en eller to? konkurranse er utelukkende godt for utviklingen av laget, om vi klarer å få solgt en ny mann for noen og tyve mill så har vel ikke klubben vondt av det?
                                Klubben står bedre rustet tiil å ta imot, integrere og utvikle slike unge gutter nå etter de ansatte Simon.. så Mr. Negative.. give it a chance.. om de har på seg den gule drakta, regner jeg med at du heier på de uansett, om de er fra nigeria eller toten!
                                Siden klubben åpenbart har det trangt økonomisk mener jeg at når man først skal prioritere en nysignering til, burde den vært f.eks en back fremfor en spiss. At han er nigeriansk er selvsagt underordnet, beklager hvis det kom feil frem. Men for all del, ja takk til en ny Ujah, men jeg håper ikke det blir på bekostning av vår minst slagkraftige posisjoner, aka h/v-back.
                                runarM

Kommentar

• krogen
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Aug 2009
                                  • 228

Opprinnelig skrevet av glasgow
                                  Mente Torgeir bjarman sa at de helle ville satse på hartarbeidende islendinger nå. Det er vel midtbanen som er ribbet nå og trenger forsterkninger.
                                  Uten en ettablert midtbanespiller inn nå er midtbanen vår syltynn.
                                  Birkir Bjarnason hadde vært perfekt.

Kommentar

• andersmm
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2006
                                    • 5764

Opprinnelig skrevet av krogen
                                    Birkir Bjarnason hadde vært perfekt.
                                    ....om vi hadde hatt penger til å både löse ham fra kontrakten og lönne ham. Fuhgeddaboudit. Har forsåvidt også värt elendig for Viking i år. Skal vi signere en Islandsk midtbanespiller, så skal det väre Ari Skulason.
                                    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• Grusom B
                                      Generalissimo Bellisimo
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6248

Bjarnason må være den minst hardtarbeidende islendingen ever. Han er god på å time løp og avslutte. Dermed ser han bedre ut enn han er. I et lag med fem på midten er han brillefin som indreløper med lite defensivt ansvar, men hos oss ville han passet inn like godt som urin i en sovesofa.
                                      Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• gilbert
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 3218

Henrik Kjelsrud Johansen

Dagens RB rapporterer at LSK har spissen Henrik Kjelsrud Johansen (18), som har skårt 11 mål for Raufoss i 2. divisjon hittil i år, på prøvespill, i tillegg til toppskårer George Akpaibo fra Nigeria.

gilbert
                                        Last edited by gilbert; 16.08.2011, 17:56. Begrunnelse: Kjelsrud rett stavet også i brødteksten.

Kommentar

• Marit
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2010
                                          • 885

er jo alltid hyggelig med nye prøvespillere, og det er unektelig noe tynt på spissplass i laget, men jeg hadde ønsket meg flere defensive spillere inn. vi har scoret mye i år, men ikke holdt nullen på evigheter. jeg har så lyst på ny back at det er snart så jeg drømmer om Shane Stefanutto om natten.
                                          Andas in och andas ut
                                          Orkar jag så orkar du

Kommentar

Working...