Prøvespillere 2011
Collapse
X
-
På spørsmålet "hvor kommer han fra" kan det opplyses at han kommer fra det helt sørøstlige hjørnet av Nigeria der Efik-folket (del av Ibibio-språkgruppa) holder til ved Cross River og Old Calabar-elvene. Både Effiom og Bassey er tradisjonelle og utbredte Efik-navn, blant annet på mange som har vært Obong eller "konge" for Efik-folket. Den britiske sangeren Shirley Bassey, som har æren av å ha sunget hele tre James Bond-tittelsanger (Goldfinger, Diamonds Are Forever og Moonraker), er datter av en nigeriansk Efik-far. "Vår" Bassey har spilt i Calabar Rovers før han gikk til Bukola Babes.
gilbertKnurr...Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Last edited by gilbert; 12.08.2011, 18:02. Begrunnelse: Lagt inn fødselsdato og SHIRLEY Bassey-videoKommentar
-
Ref nyhetstråden:
http://www.rb.no/lsk-magasinet/article5698581.ece
Hva tror dere? Toppscoreren i nigeriansk toppdivisjon, 18 år. Høres veldig spennende ut!Last edited by TheFugl; 12.08.2011, 20:17.Kommentar
-
Ref nyhetstråden:
Hva tror dere? Toppscoreren i nigeriansk toppdivisjon, 18 år. Høres Veldig spennende ut!Kommentar
-
Her er det en interessant artikkel om han. 100% objektiv Mulig LSK har et av verdens største talenter på prøvespill, hehe.
http://georgeakpabio.blogspot.com/2011/07/10-attributes-of-npl-star-george.html
Og her står det mer om han:
Last edited by Gjest; 12.08.2011, 20:40.Kommentar
-
kan det tenke eg at Hareide prøver seg på å finte ut andre klubber ved å si at de ikke er lystne? Virker spennende, men jeg vil gjerne vite mer!*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Akpabio får ikke tilbud fra Viking;
Kommentar
-
"Ikke funnet god nok for Viking er jo ikke lovende.. Men at Hareide skal klare å se gull når det skinner rett forran nesa på han, det tviler jeg faktisk på. Så tvi tvi!"
Han hadde ikke kjent igjen kvalitet om den så i egen høye person hadde kommi og pissa ham på skoen.Kommentar
-
hvis man ikke regner med Edwin, som er skadet ut kontraktperioden hans (som ikke vil bli fornyet), har vi null nigerianske spisseri stallen nå... da er det vel plass til en eller to? konkurranse er utelukkende godt for utviklingen av laget, om vi klarer å få solgt en ny mann for noen og tyve mill så har vel ikke klubben vondt av det?
Klubben står bedre rustet tiil å ta imot, integrere og utvikle slike unge gutter nå etter de ansatte Simon.. så Mr. Negative.. give it a chance.. om de har på seg den gule drakta, regner jeg med at du heier på de uansett, om de er fra nigeria eller toten!*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
hvis man ikke regner med Edwin, som er skadet ut kontraktperioden hans (som ikke vil bli fornyet), har vi null nigerianske spisseri stallen nå... da er det vel plass til en eller to? konkurranse er utelukkende godt for utviklingen av laget, om vi klarer å få solgt en ny mann for noen og tyve mill så har vel ikke klubben vondt av det?
Klubben står bedre rustet tiil å ta imot, integrere og utvikle slike unge gutter nå etter de ansatte Simon.. så Mr. Negative.. give it a chance.. om de har på seg den gule drakta, regner jeg med at du heier på de uansett, om de er fra nigeria eller toten!runarMKommentar
-
Kommentar
-
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Bjarnason må være den minst hardtarbeidende islendingen ever. Han er god på å time løp og avslutte. Dermed ser han bedre ut enn han er. I et lag med fem på midten er han brillefin som indreløper med lite defensivt ansvar, men hos oss ville han passet inn like godt som urin i en sovesofa.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Henrik Kjelsrud Johansen
Dagens RB rapporterer at LSK har spissen Henrik Kjelsrud Johansen (18), som har skårt 11 mål for Raufoss i 2. divisjon hittil i år, på prøvespill, i tillegg til toppskårer George Akpaibo fra Nigeria.
gilbertKommentar
-
er jo alltid hyggelig med nye prøvespillere, og det er unektelig noe tynt på spissplass i laget, men jeg hadde ønsket meg flere defensive spillere inn. vi har scoret mye i år, men ikke holdt nullen på evigheter. jeg har så lyst på ny back at det er snart så jeg drømmer om Shane Stefanutto om natten.Andas in och andas ut
Orkar jag så orkar du
Kommentar
Kommentar