Noen som vet om det er med noen prøvespillere til la Manga eller om det er ventet at noen dukker opp? Vær så snill og si: "ja, det kommer flere rutinerte sentrale midtbanespillere på prøvespill, og samtlige har godt overblikk, gode ferdigheter med ball og stor arbeidskapasitet."
Prøvespillere 2011
Collapse
X
-
Noen som vet om det er med noen prøvespillere til la Manga eller om det er ventet at noen dukker opp? Vær så snill og si: "ja, det kommer flere rutinerte sentrale midtbanespillere på prøvespill, og samtlige har godt overblikk, gode ferdigheter med ball og stor arbeidskapasitet."Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Det er rart, ille og enda verre enn så.. For hvem pokker stiller bedre enn LSK når GUD skal låne bort spillere? At klubben ikke benytter seg av de kontakter man har rundt omkring er ett dårlig tegn!Kommentar
-
Oversikt
Å tro at Bjarmann osv ikke har en ny midtbanespiller på blokka er rart å tro, med tanke på at vi prøvde oss på Arneng.
Kommer garantert en ny midtbanespiller før sesongen.
Som vi veit fra før av, så sier aldri Bjarmann noe om eventuelle aktuelle spillere før overgangen er i boksKommentar
-
Klubben har kjøpestopp helt frem til ny hovedsponsor er på plass, slik at de veit hva slags budsjett man har kommende sesong.
Å tro at Bjarmann osv ikke har en ny midtbanespiller på blokka er rart å tro, med tanke på at vi prøvde oss på Arneng.
Kommer garantert en ny midtbanespiller før sesongen.
Som vi veit fra før av, så sier aldri Bjarmann noe om eventuelle aktuelle spillere før overgangen er i boks
Økonomien er ikke bra, men får LSK napp på riktig spiller er kjøpestoppen fort over skal du se ;-)Kommentar
-
Da har jeg fått svar på dette ,Lsk følger nøye med og har god kontakt med Ståle.Men investorene er mere inntresert i kjøpe den rette spiller en panikk leie..Noe jeg er fulstendig enig i .Kommentar
-
Rent instinktivt så hadde jeg også samme fölelse. Jeg er derimot litt mer usikker på det nå. Etter å ha gravd etter mer info om spilleren så ser han ut til å väre av en noe mer offensiv legning. I og for seg så hadde det ikke värt dumt med en Nosa-backup, men first things first. Anyways, jeg tror vel Berg og Bjarman er bedre skikka til å bedömme dette på La Manga enn mine Google undersökelser."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Noen punkter om prøvespillerne
Solomon Okpako:- 20 år, 1 mai 1990,
- 11 U-20 kamper for Nigeria
- Tatt ut i bruttotroppen til A-VM i 2010, ikke tatt ut i VM-troppen.
- 96 kamper (15 mål) for Kano Pillars F.C. siden 2006.
- 23 år, 27 feb 1987 (andre kilder sier 1988)
- Fransk/marrokansk
- Har A-kamper for Sedan, Nantes og Lierse.
- Høyrebeint.
Last edited by McGuffy; 07.02.2011, 11:05.Kommentar
-
Sekour er jeg mer usikker på. Rent fysisk så så han ut som en stor fyr som kunne innföre litt autoritet på midten, men han ser ikke ut til å väre rett spillertype (Uten at jeg kan si at jeg har gjort den bedömmelsen på bakgrunn av förste klasses kildemateriale)."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Rent instinktivt så hadde jeg også samme fölelse. Jeg er derimot litt mer usikker på det nå. Etter å ha gravd etter mer info om spilleren så ser han ut til å väre av en noe mer offensiv legning. I og for seg så hadde det ikke värt dumt med en Nosa-backup, men first things first. Anyways, jeg tror vel Berg og Bjarman er bedre skikka til å bedömme dette på La Manga enn mine Google undersökelser.FerdigskåraKommentar
Kommentar