Prøvespillere 2011

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ginola
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2010
    • 549

    #41
    Noen som vet om det er med noen prøvespillere til la Manga eller om det er ventet at noen dukker opp? Vær så snill og si: "ja, det kommer flere rutinerte sentrale midtbanespillere på prøvespill, og samtlige har godt overblikk, gode ferdigheter med ball og stor arbeidskapasitet."

    Kommentar

    • *46*

      #42
      Opprinnelig skrevet av Ginola
      Noen som vet om det er med noen prøvespillere til la Manga eller om det er ventet at noen dukker opp? Vær så snill og si: "ja, det kommer flere rutinerte sentrale midtbanespillere på prøvespill, og samtlige har godt overblikk, gode ferdigheter med ball og stor arbeidskapasitet."
      Jeg ønsker meg en midtbane spiller man vet slår til og har så gode egenskaper at han ikke behøver å komme på prøvespill

      Kommentar

      • Ginola
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2010
        • 549

        #43
        Opprinnelig skrevet av *46*
        Jeg ønsker meg en midtbane spiller man vet slår til og har så gode egenskaper at han ikke behøver å komme på prøvespill
        det hadde vært optimalt ja, men dessverre så er vi ikke i den posisjonen for tiden...:neutral:

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          #44
          syns det er rart ikke Lsk har snakka med Ståle Gud Solbakken,han lånte ut 4 spillere i forrige uke.

          Kommentar

          • Ginola
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2010
            • 549

            #45
            Opprinnelig skrevet av tullebukk
            syns det er rart ikke Lsk har snakka med Ståle Gud Solbakken,han lånte ut 4 spillere i forrige uke.
            Ja, må da virkelig være mulig å få noenn på lån selv med den skralle økonomien vi har. hadde vi ikke fått Tarik på lån i fjor hadde det sett stygt ut for oss.

            Kommentar

            • Folke
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2008
              • 5955

              #46
              Opprinnelig skrevet av tullebukk
              syns det er rart ikke Lsk har snakka med Ståle Gud Solbakken,han lånte ut 4 spillere i forrige uke.
              Det er rart, ille og enda verre enn så.. For hvem pokker stiller bedre enn LSK når GUD skal låne bort spillere? At klubben ikke benytter seg av de kontakter man har rundt omkring er ett dårlig tegn!

              Kommentar

              • tullebukk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 5446

                #47
                Sesay er ikke med til La Manga så vi reiser dit med bare 3 midtbanespillere...Tipper at det kommer noen på prøve der nede

                Kommentar

                • Vidarw
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • Apr 2006
                  • 67

                  #48
                  Oversikt

                  Opprinnelig skrevet av Folke
                  Det er rart, ille og enda verre enn så.. For hvem pokker stiller bedre enn LSK når GUD skal låne bort spillere? At klubben ikke benytter seg av de kontakter man har rundt omkring er ett dårlig tegn!
                  Klubben har kjøpestopp helt frem til ny hovedsponsor er på plass, slik at de veit hva slags budsjett man har kommende sesong.
                  Å tro at Bjarmann osv ikke har en ny midtbanespiller på blokka er rart å tro, med tanke på at vi prøvde oss på Arneng.
                  Kommer garantert en ny midtbanespiller før sesongen.

                  Som vi veit fra før av, så sier aldri Bjarmann noe om eventuelle aktuelle spillere før overgangen er i boks

                  Kommentar

                  • Folke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2008
                    • 5955

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Vidarw
                    Klubben har kjøpestopp helt frem til ny hovedsponsor er på plass, slik at de veit hva slags budsjett man har kommende sesong.
                    Å tro at Bjarmann osv ikke har en ny midtbanespiller på blokka er rart å tro, med tanke på at vi prøvde oss på Arneng.
                    Kommer garantert en ny midtbanespiller før sesongen.

                    Som vi veit fra før av, så sier aldri Bjarmann noe om eventuelle aktuelle spillere før overgangen er i boks
                    Tro ikke på alt du hører.. Klubben hadde kjøpestopp for å slippe å signere Dahm, samt slippe å svare for seg ovenfor alle spekulasjoner om spillere som dukker opp i media o.l.
                    Økonomien er ikke bra, men får LSK napp på riktig spiller er kjøpestoppen fort over skal du se ;-)

                    Kommentar

                    • tullebukk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 5446

                      #50
                      Opprinnelig skrevet av Folke
                      Det er rart, ille og enda verre enn så.. For hvem pokker stiller bedre enn LSK når GUD skal låne bort spillere? At klubben ikke benytter seg av de kontakter man har rundt omkring er ett dårlig tegn!
                      Da har jeg fått svar på dette ,Lsk følger nøye med og har god kontakt med Ståle.Men investorene er mere inntresert i kjøpe den rette spiller en panikk leie..Noe jeg er fulstendig enig i .

                      Kommentar

                      • SAEDbeger
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2006
                        • 421

                        #51


                        jasså er en av disse løsningen på problemene våre mon tro?

                        Kommentar

                        • Kimito
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 2601

                          #52
                          Jeg går for han svære fransk/marokkaneren.
                          Ferdigskåra

                          Kommentar

                          • andersmm
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2006
                            • 5764

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av Kimito
                            Jeg går for han svære fransk/marokkaneren.
                            Rent instinktivt så hadde jeg også samme fölelse. Jeg er derimot litt mer usikker på det nå. Etter å ha gravd etter mer info om spilleren så ser han ut til å väre av en noe mer offensiv legning. I og for seg så hadde det ikke värt dumt med en Nosa-backup, men first things first. Anyways, jeg tror vel Berg og Bjarman er bedre skikka til å bedömme dette på La Manga enn mine Google undersökelser.
                            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                            Kommentar

                            • McGuffy
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 5099

                              #54
                              Noen punkter om prøvespillerne

                              Solomon Okpako:
                              • 20 år, 1 mai 1990,
                              • 11 U-20 kamper for Nigeria
                              • Tatt ut i bruttotroppen til A-VM i 2010, ikke tatt ut i VM-troppen.
                              • 96 kamper (15 mål) for Kano Pillars F.C. siden 2006.
                              Youssef Sekour (Youcef Sekour):
                              • 23 år, 27 feb 1987 (andre kilder sier 1988)
                              • Fransk/marrokansk
                              • Har A-kamper for Sedan, Nantes og Lierse.
                              • Høyrebeint.
                              Last edited by McGuffy; 07.02.2011, 11:05.

                              Kommentar

                              • andersmm
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2006
                                • 5764

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av McGuffy

                                Solomon Okpako:
                                • 20 år, 1 mai 1990,
                                • 11 U-20 kamper for Nigeria
                                • Tatt ut i bruttotroppen til A-VM i 2010, ikke tatt ut i VM-troppen.
                                • 96 kamper (15 mål) for Kano Pillars F.C. siden 2006.
                                Det der er et ganske spennende CV for en 20 åring. Å bli tatt ut i Nigerias bruttotropp til VM er ganske sterkt for en 19 år gammel sentral midtbanespiller. Särlig med tanke på at den überkonservative Lars Lagerbäck var ansvarlig for uttaket, og alt hva det måtte innebäre i form av defensiv struktur og disiplin.

                                Sekour er jeg mer usikker på. Rent fysisk så så han ut som en stor fyr som kunne innföre litt autoritet på midten, men han ser ikke ut til å väre rett spillertype (Uten at jeg kan si at jeg har gjort den bedömmelsen på bakgrunn av förste klasses kildemateriale).
                                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                Kommentar

                                • Kimito
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 2601

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av andersmm
                                  Rent instinktivt så hadde jeg også samme fölelse. Jeg er derimot litt mer usikker på det nå. Etter å ha gravd etter mer info om spilleren så ser han ut til å väre av en noe mer offensiv legning. I og for seg så hadde det ikke värt dumt med en Nosa-backup, men first things first. Anyways, jeg tror vel Berg og Bjarman er bedre skikka til å bedömme dette på La Manga enn mine Google undersökelser.
                                  He he, jeg slang bare kommentaren ut på bakgrunn av minimal informasjon. Etter å ha lest McGuffys foreløpige gransking, heller jeg kanskje mer mot Okpako. Dette blir jo bare gjettelek uansett, men U20-kamper og bruttotropp er jo interessant.
                                  Ferdigskåra

                                  Kommentar

                                  • McGuffy
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 5099

                                    #57


                                    Video av Sekour, der han scorer 2 mål da han spilte for Nantes. Om han hentes stemmer jeg for at han tar straffene våre. (00:58 ut i videoen).

                                    Kommentar

                                    • andersmm
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2006
                                      • 5764

                                      #58
                                      Ser at Lierses hjemmeside omtaler Sekour som defensiv midtbane. Det burde jo väre den mest aktuelle infoen pdd...
                                      "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                      Kommentar

                                      • reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13277

                                        #59
                                        Synes valget her burde være lett: Sekour har noen fler år på baken og vet hva som kreves for å lykkes i europeisk fotball.

                                        Kommentar

                                        • andersmm
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2006
                                          • 5764

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av reka
                                          vet hva som kreves for å lykkes i europeisk fotball.
                                          Definer lykkes....
                                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                          Kommentar

                                          Working...