Prøvespillere 2011

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • glasgow
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2007
    • 1252

    #61
    Trodde Bjarmann uttalte at det var slutt på og hente middelmådige nigerianere, og helle satse på hardtarbeidende islendinger nå.

    Har ikke tro på noen av disse. Stallfyll har vi nok av nå.

    Kommentar

    • reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13277

      #62
      Opprinnelig skrevet av andersmm
      Definer lykkes....
      "Vet hva som skal til" skrev jeg, og det er det viktigsdte. mao en fyr som forhåpentligvis utviser disiplin og dedikasjon på trening og i kamp. Noe jeg er blitt fortalt at det til tider kan skorte på i spillergruppa.

      Kommentar

      • Fridtjof
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2005
        • 2120

        #63
        Opprinnelig skrevet av glasgow
        Trodde Bjarmann uttalte at det var slutt på og hente middelmådige nigerianere, og helle satse på hardtarbeidende islendinger nå.

        Har ikke tro på noen av disse. Stallfyll har vi nok av nå.
        Middelmådige nigerianere?

        Vi har hentet tre nigerianere og en ivorianer (jeg gjetter villt på at du egentlig regnet med ham) hvorav to av dem er kjempetreff, én er et stort talent med føkkål lagforståelse og ett kjempetalent som etter sigende først og fremst sliter med selvtilliten.

        Når man gambler på ungt, billig og fremmed er en suksessrate på 50 % ekstremt godt.
        Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          #64
          Opprinnelig skrevet av McGuffy


          Video av Sekour, der han scorer 2 mål da han spilte for Nantes. Om han hentes stemmer jeg for at han tar straffene våre. (00:58 ut i videoen).
          Og alle frisparkene også.

          Kommentar

          • GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

            #65
            Opprinnelig skrevet av glasgow
            Trodde Bjarmann uttalte at det var slutt på og hente middelmådige nigerianere, og helle satse på hardtarbeidende islendinger nå.

            Har ikke tro på noen av disse. Stallfyll har vi nok av nå.
            Dette er jo bare jævla provoserende! Hvem faen er det du snakker om, og hvor tar du denne uttalelsen fra? Dette har jeg ingen som helst tro på at Bjarmann har sagt.

            Kommentar

            • okb
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 2377

              #66
              Opprinnelig skrevet av glasgow
              Har ikke tro på noen av disse. Stallfyll har vi nok av nå.
              Har ingen planer om å være med i diskusjonen, men synes det er spesielt at du kan være så bombastisk. Uten å ha sett så mye som en cm av de.
              Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

              Kommentar

              • MortenA
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 3438

                #67
                Opprinnelig skrevet av andersmm
                Ser at Lierses hjemmeside omtaler Sekour som defensiv midtbane. Det burde jo väre den mest aktuelle infoen pdd...
                En midtbanespiller som kan skyte og score fra 20+ meter ser straks spennede ut. En stund siden sist vi så det på Åråsen.
                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                Kommentar

                • tullebukk
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2006
                  • 5446

                  #68
                  Opprinnelig skrevet av glasgow
                  Trodde Bjarmann uttalte at det var slutt på og hente middelmådige nigerianere, og helle satse på hardtarbeidende islendinger nå.

                  Har ikke tro på noen av disse. Stallfyll har vi nok av nå.
                  Når vi har midtbanespillere som alle her skriker om på prøve så er faen meg det galt også,lurer på når enkelte blir fornøyde ...

                  Kommentar

                  • Grusom B
                    Generalissimo Bellisimo
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6248

                    #69
                    Har spilt med Sekour på FM med Sedan, og han var i alle fall ratet bra der. Ikke at det nødvendigvis har noe å si, men det er mer enn ingenting. Han hadde god skuddfot og jevnt over høye stats, spesielt fysisk. Stor og sterk jævel.

                    Okporoko har jeg også hørt om, men jeg aner ikke hvor fra.
                    Ni principe ni rey...

                    D10S!

                    Kommentar

                    • erikh
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2008
                      • 443

                      #70
                      Er bare å krysse fingrene og håpe vi har flaks med noen av disse!! Har jo funnet gull før....

                      Kommentar

                      • Ginola
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2010
                        • 549

                        #71
                        Opprinnelig skrevet av glasgow
                        Trodde Bjarmann uttalte at det var slutt på og hente middelmådige nigerianere, og helle satse på hardtarbeidende islendinger nå.

                        Har ikke tro på noen av disse. Stallfyll har vi nok av nå.
                        Har du sett disse spillerne? Kan du fortelle oss litt om deres styrker og svakheter? Og hvor mange eksempler finnes det ikke på spillere som lykkes i en klubb og mislykkes i en annen? Selvom disse ikke har slått til i hellas og belgia betyr ikke det at de ikke er gode. Og hvor mange "stjerner" fra TL har vist seg å ikke være gode nok for utenlandske klubber, for deretter å hevde seg i TL igjen?

                        Nei, synes det er veldig bra at klubben sonderer terenget. Muligheten for at ingen av disse får kontrakt er stor, men det er en viktig prosess. Glem ikke at det var slik vi fikk Ujah!
                        Last edited by Ginola; 07.02.2011, 12:02.

                        Kommentar

                        • AG-3
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2006
                          • 1081

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av Ginola
                          Og hvor mange eksempler finnes det ikke på spillere som lykkes i en klubb og mislykkes i en annen?
                          Clayton Zane. Say no more......

                          Kommentar

                          • Petter Ø
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3008

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av McGuffy
                            • 23 år, 27 feb 1987 (andre kilder sier 1988)
                            • Fransk/marrokansk
                            • Har A-kamper for Sedan, Nantes og Lierse.
                            • Venstrebeint.
                            Opprinnelig skrevet av McGuffy
                            Video av Sekour, der han scorer 2 mål da han spilte for Nantes. Om han hentes stemmer jeg for at han tar straffene våre. (00:58 ut i videoen).
                            Han bruker høyrebeinet i videoen
                            Petter Ø - Kreativ Kanaris
                            http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                            Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                            Kommentar

                            • glasgow
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2007
                              • 1252

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                              Dette er jo bare jævla provoserende! Hvem faen er det du snakker om, og hvor tar du denne uttalelsen fra? Dette har jeg ingen som helst tro på at Bjarmann har sagt.

                              Det spiller ingen rolle hvem hvor jeg har hørt det fra.
                              Viser bare at en ryktespreder tar feil noen ganger.

                              Kommentar

                              • Kjell.T.Ring
                                Poll St. Ring
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Dec 2005
                                • 11796

                                #75
                                Kult når folk seriøst kritiserer klubben for spillere som er på kartlegging fra større ligaer.

                                Tippeligaen er ekstremt ræva og klubber i utlandet sliter økonomisk og slipper spillere som vanligvis ville fått kontrakt for å spare lønnskostnader. Lierse er en langt større klubb en LSK.

                                Det er utelukkende positivt at klubben tester nye spillere. I tillegg tester de spillere der vi trenger forsterkninger.

                                For et par år siden skrek folk etter kantspillere. Nå har vi fått det, og leter etter billige spillere på rett plass.

                                Godt at de tar affære etter førstevalgene av bosmanspillere valgte andre klubber.
                                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                Kommentar

                                • lobolars
                                  Medlem
                                  Hoffnarr
                                  • Mar 2010
                                  • 64

                                  #76
                                  Drite i eget reir

                                  Opprinnelig skrevet av Ginola
                                  Har du sett disse spillerne? Kan du fortelle oss litt om deres styrker og svakheter? Og hvor mange eksempler finnes det ikke på spillere som lykkes i en klubb og mislykkes i en annen? Selvom disse ikke har slått til i hellas og belgia betyr ikke det at de ikke er gode. Og hvor mange "stjerner" fra TL har vist seg å ikke være gode nok for utenlandske klubber, for deretter å hevde seg i TL igjen?

                                  Nei, synes det er veldig bra at klubben sonderer terenget. Muligheten for at ingen av disse får kontrakt er stor, men det er en viktig prosess. Glem ikke at det var slik vi fikk Ujah!
                                  Er det mulig med så mye syting og klaging.Nå tester HB midtbanespillere,og da er det galt.Det samme med kantspillere i sin tid.Nå må de som fortsatt lever i Fjørtoft/Nordlie tid besinne seg.Greit de har spillt dårlig,men det er ikke delt ut noen poeng i årets tippeliga.La nå gutta og trenerene være i fred,og vis at vi heller støtter dem.De som klager etter sponsor kan jo se forsiden på RB idag.Misnøye og atter misnøye.Tror dere det er det evt.sponsorer ønsker å se på forsiden av aviser.Nei slutt å drit i eget reir,og gi gutta våre sjansen

                                  Kommentar

                                  • Holterkanari
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2009
                                    • 580

                                    #77
                                    Opprinnelig skrevet av lobolars
                                    Er det mulig med så mye syting og klaging.Nå tester HB midtbanespillere,og da er det galt.Det samme med kantspillere i sin tid.Nå må de som fortsatt lever i Fjørtoft/Nordlie tid besinne seg.Greit de har spillt dårlig,men det er ikke delt ut noen poeng i årets tippeliga.La nå gutta og trenerene være i fred,og vis at vi heller støtter dem.De som klager etter sponsor kan jo se forsiden på RB idag.Misnøye og atter misnøye.Tror dere det er det evt.sponsorer ønsker å se på forsiden av aviser.Nei slutt å drit i eget reir,og gi gutta våre sjansen
                                    Beste innlegget i manns minne
                                    ________________________
                                    TB

                                    Kommentar

                                    • MortenA
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2007
                                      • 3438

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av Ginola
                                      Og hvor mange "stjerner" fra TL har vist seg å ikke være gode nok for utenlandske klubber, for deretter å hevde seg i TL igjen?
                                      Jeg tror de færreste her inne hadde klaget om vi hadde fått Tarik tilbake, og han slet jo som kjent tribunen i en by mer kjent for skøytebanen sin enn fotball.
                                      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                      Kommentar

                                      • Grusom B
                                        Generalissimo Bellisimo
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6248

                                        #79
                                        Hva er det som står på forsida av RB??
                                        Ni principe ni rey...

                                        D10S!

                                        Kommentar

                                        • ON
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2004
                                          • 3639

                                          #80
                                          Henning Berg uttaler bl.a at det er bedre med 10. plass enn konkurs når han får spørsmål om han forstår at fansen er skuffet, men at han også forstår skuffelsen. Sier vel videre at han ikke ser noen grunn til at vi skal gjøre det dårligere enn i fjor, ung gutta har fått et år ekstra, og vi satser på å klatre.

                                          Ikke ordrett men mener det var noe i den duren.

                                          Kommentar

                                          Working...