Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
"Vet hva som skal til" skrev jeg, og det er det viktigsdte. mao en fyr som forhåpentligvis utviser disiplin og dedikasjon på trening og i kamp. Noe jeg er blitt fortalt at det til tider kan skorte på i spillergruppa.
Trodde Bjarmann uttalte at det var slutt på og hente middelmådige nigerianere, og helle satse på hardtarbeidende islendinger nå.
Har ikke tro på noen av disse. Stallfyll har vi nok av nå.
Middelmådige nigerianere?
Vi har hentet tre nigerianere og en ivorianer (jeg gjetter villt på at du egentlig regnet med ham) hvorav to av dem er kjempetreff, én er et stort talent med føkkål lagforståelse og ett kjempetalent som etter sigende først og fremst sliter med selvtilliten.
Når man gambler på ungt, billig og fremmed er en suksessrate på 50 % ekstremt godt.
Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!
Trodde Bjarmann uttalte at det var slutt på og hente middelmådige nigerianere, og helle satse på hardtarbeidende islendinger nå.
Dette er jo bare jævla provoserende! Hvem faen er det du snakker om, og hvor tar du denne uttalelsen fra? Dette har jeg ingen som helst tro på at Bjarmann har sagt.
Har spilt med Sekour på FM med Sedan, og han var i alle fall ratet bra der. Ikke at det nødvendigvis har noe å si, men det er mer enn ingenting. Han hadde god skuddfot og jevnt over høye stats, spesielt fysisk. Stor og sterk jævel.
Okporoko har jeg også hørt om, men jeg aner ikke hvor fra.
Har du sett disse spillerne? Kan du fortelle oss litt om deres styrker og svakheter? Og hvor mange eksempler finnes det ikke på spillere som lykkes i en klubb og mislykkes i en annen? Selvom disse ikke har slått til i hellas og belgia betyr ikke det at de ikke er gode. Og hvor mange "stjerner" fra TL har vist seg å ikke være gode nok for utenlandske klubber, for deretter å hevde seg i TL igjen?
Nei, synes det er veldig bra at klubben sonderer terenget. Muligheten for at ingen av disse får kontrakt er stor, men det er en viktig prosess. Glem ikke at det var slik vi fikk Ujah!
Dette er jo bare jævla provoserende! Hvem faen er det du snakker om, og hvor tar du denne uttalelsen fra? Dette har jeg ingen som helst tro på at Bjarmann har sagt.
Det spiller ingen rolle hvem hvor jeg har hørt det fra.
Viser bare at en ryktespreder tar feil noen ganger.
Kult når folk seriøst kritiserer klubben for spillere som er på kartlegging fra større ligaer.
Tippeligaen er ekstremt ræva og klubber i utlandet sliter økonomisk og slipper spillere som vanligvis ville fått kontrakt for å spare lønnskostnader. Lierse er en langt større klubb en LSK.
Det er utelukkende positivt at klubben tester nye spillere. I tillegg tester de spillere der vi trenger forsterkninger.
For et par år siden skrek folk etter kantspillere. Nå har vi fått det, og leter etter billige spillere på rett plass.
Godt at de tar affære etter førstevalgene av bosmanspillere valgte andre klubber.
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
Har du sett disse spillerne? Kan du fortelle oss litt om deres styrker og svakheter? Og hvor mange eksempler finnes det ikke på spillere som lykkes i en klubb og mislykkes i en annen? Selvom disse ikke har slått til i hellas og belgia betyr ikke det at de ikke er gode. Og hvor mange "stjerner" fra TL har vist seg å ikke være gode nok for utenlandske klubber, for deretter å hevde seg i TL igjen?
Nei, synes det er veldig bra at klubben sonderer terenget. Muligheten for at ingen av disse får kontrakt er stor, men det er en viktig prosess. Glem ikke at det var slik vi fikk Ujah!
Er det mulig med så mye syting og klaging.Nå tester HB midtbanespillere,og da er det galt.Det samme med kantspillere i sin tid.Nå må de som fortsatt lever i Fjørtoft/Nordlie tid besinne seg.Greit de har spillt dårlig,men det er ikke delt ut noen poeng i årets tippeliga.La nå gutta og trenerene være i fred,og vis at vi heller støtter dem.De som klager etter sponsor kan jo se forsiden på RB idag.Misnøye og atter misnøye.Tror dere det er det evt.sponsorer ønsker å se på forsiden av aviser.Nei slutt å drit i eget reir,og gi gutta våre sjansen
Er det mulig med så mye syting og klaging.Nå tester HB midtbanespillere,og da er det galt.Det samme med kantspillere i sin tid.Nå må de som fortsatt lever i Fjørtoft/Nordlie tid besinne seg.Greit de har spillt dårlig,men det er ikke delt ut noen poeng i årets tippeliga.La nå gutta og trenerene være i fred,og vis at vi heller støtter dem.De som klager etter sponsor kan jo se forsiden på RB idag.Misnøye og atter misnøye.Tror dere det er det evt.sponsorer ønsker å se på forsiden av aviser.Nei slutt å drit i eget reir,og gi gutta våre sjansen
Og hvor mange "stjerner" fra TL har vist seg å ikke være gode nok for utenlandske klubber, for deretter å hevde seg i TL igjen?
Jeg tror de færreste her inne hadde klaget om vi hadde fått Tarik tilbake, og han slet jo som kjent tribunen i en by mer kjent for skøytebanen sin enn fotball.
Henning Berg uttaler bl.a at det er bedre med 10. plass enn konkurs når han får spørsmål om han forstår at fansen er skuffet, men at han også forstår skuffelsen. Sier vel videre at han ikke ser noen grunn til at vi skal gjøre det dårligere enn i fjor, ung gutta har fått et år ekstra, og vi satser på å klatre.
Kommentar