Prøvespillere 2011

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13277

    Opprinnelig skrevet av Ginola
    Poenget mitt er at jeg synes det er trist at vi er i en situasjon hvor vi det hele tatt må vurdere Roger Risholt. Det er det samme som å rope ut at VI HAR IKKE AMBISJONER. En klubb med ambisjoner vurderer ikke en spiller som ikke får spille i tysk 3 div eller er god nok for stallen til en nyopprykket TL-klubb. Er dette en potensiell signering som vil skape entusiasme? Vil publikum strømme til billettluka for å kjøpe sesonngkort? Det LSK nå sier til publikum og potensielle sponsorer er at vi skal være en middelhavsfarer uten karisma og ambisjoner. Kan du tenke deg en mer grå og kjedelig signering enn Roger Risholt? Vi sparer oss til fant og Addecco-liga med slike signeringer. Vi er LSK, ikke Kongsvinger, Hønefoss eller Nybergsund.
    Vi kommer til å stå igjen med 0 poeng etter 1. kamp med dagens lag, og det må mirakler til for å ta poeng på de fire-fem neste med den juniorgjengen vi kan stiulle med i dag. Hvordan tror du publikum og sponsorer reagerer om vi leverer noen kamper ala åpningskampen mot Ålesund i fjor? Jeg skal love deg at det blir tomme tribuner og null interesse om vi spiller slik jeg har sett laget levere i treningskampene hittil.

    Synes du ikke det er viktigere å få en god start og muligens noen poeng? Mener du at navnet "Risholt" er mer ødeleggende for imaget enn å spille drittfotball og bli tråkka på i snøete vårkamper?

    Om du forsatt ikke ser poenget kan du kanskje komme opp med noen navn som fylle hullet på midten og bidra til at serieåpninga vår ikke blir en katastrofe?

    Kommentar

    • AG-3
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2006
      • 1081

      Tror vi må stikke fingern i jorda og innse en del harde fakta:
      -Vi er allerede svært så middelmådige og har vært det i flere sesonger
      -Vi har ca. null & nix på konto å handle "klassespillere" for
      -Vi mangler hovedsponsor
      -Vi trenger desperat en midtbanespiller
      -Vi sliter hvis det dukker opp skader på sentrale spillere - og de VIL komme
      -Det er kun dager igjen til sesongstart

      Kan vi få inn Risholt for en rimelig penge og det er det vi har råd til i øyeblikket, så får vi pent nøye oss med det.
      Tæring etter næring.

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13277

        Dessuten er Søgård ute med ribbeinsbrudd. Vi kan ikke gamble på at han blir frisk.

        For å minne dere litt på hva som skjedde i forifjor: Kiko og Dosso løp rundt som rusa snømenn på plastmatta til vegvesenet, det var ikke antydning til press på ballfører og vi ble overkjørt etter alle kunstens regler.

        Pr i dag har vi Dosso og Nosa på midten. Kan ikke akkurat kalle risholt for stallfyll da, tror "redningsmann" er en bedre betegnelse.
        Last edited by reka; 23.02.2011, 17:32. Begrunnelse: Rettet - Var serieåpninga 2009 jeg skriver om, ikke 2010

        Kommentar

        • Yellow-not-jella
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2009
          • 1606

          Dosso spilte ikke for oss i fjor, men leverte som du sier der oppe i 2009, ikke press, sammen med Kiko. I 2010 var det Nosa/Søgg sin tur, det gikk tross alt noe bedre.

          Har vi ikke andre alternativ innehar faktisk RR endel kvaliteter vi kunne trenge i første halvdel av sesongen.

          Kommentar

          • *46*

            Hvis Arild Gilbert og Espen fortsatt er ute når gymsalen skal gjestes, vil vi vel eldste mann på midtbane og angrep være 21 år hvis jeg ikke tar feil (22 år hvis Erling starter). Det er alt for ungt! Kommer Youssef Sekour inn, høyner vel ikke han snittalderen nevneverdig.... Han har heller ikke spesielt med erfaring å bringe med seg. Noen kritiserer CV'en til Roger Risholt - har dem sett CV'en til Youssef Sekour? Den er tynn.... Selv om han er ung er den veldig tynn.

            Alder er ikke alt, men slik det har vært i treningskampene har det ikke vært veldig strukturert etter min mening og man ser at laget formelig skriker etter erfaring. Minst en mann i hvert ledd bør ha litt erfaring.

            Roger Risholt vil mest sannsynlig passe inn på midtbanen til LSK og han har erfaring fra nivået. Han er vel ingen Messi, Gerard eller hvem stjerne man ønsker å sammenlikne med, men han har vært i krigen før og spilt fotball en ufyslig dag tidligere. Ikke kan man forvente klassespillere når man har bugg og tomflasker å handle spillere for (flåsete sagt, men sannheten er nærmere det enn de 10 mill'eme (eller hva det var) dekkmannen lovet en gang i tiden). AG-3, Reka og Yellow-not-jella har god poenger - litt rart ikke andre ser dem?

            Tror man skal stikke fingeren i jorda og inse realiteten når vi er under en måned unna seriestart - LSK har seriøse problemer med for lite bredde i stallen. Mange veldig lovende unge staute gutter, men de kan ikke dra lasset alene. Det må inn erfaring. Erfaring kan kompensere en del for manglende hurtighet teknikk osv. Og ikke minst skape ro på banen og rettlede de unge gutta.

            Gå for Roger Risholt - han kan være gull for klubben i 2011. Selv om det ikke er det gullet som glinser mest og er renest, kan det være tungen på vektskåla.

            Kommentar

            • Ketil Cantona
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6813

              Opprinnelig skrevet av *46*
              Hvis Arild Gilbert og Espen fortsatt er ute når gymsalen skal gjestes, vil vi vel eldste mann på midtbane og angrep være 21 år hvis jeg ikke tar feil (22 år hvis Erling starter). Det er alt for ungt! Kommer Youssef Sekour inn, høyner vel ikke han snittalderen nevneverdig.... Han har heller ikke spesielt med erfaring å bringe med seg. Noen kritiserer CV'en til Roger Risholt - har dem sett CV'en til Youssef Sekour? Den er tynn.... Selv om han er ung er den veldig tynn.

              Alder er ikke alt, men slik det har vært i treningskampene har det ikke vært veldig strukturert etter min mening og man ser at laget formelig skriker etter erfaring. Minst en mann i hvert ledd bør ha litt erfaring.

              Roger Risholt vil mest sannsynlig passe inn på midtbanen til LSK og han har erfaring fra nivået. Han er vel ingen Messi, Gerard eller hvem stjerne man ønsker å sammenlikne med, men han har vært i krigen før og spilt fotball en ufyslig dag tidligere. Ikke kan man forvente klassespillere når man har bugg og tomflasker å handle spillere for (flåsete sagt, men sannheten er nærmere det enn de 10 mill'eme (eller hva det var) dekkmannen lovet en gang i tiden). AG-3, Reka og Yellow-not-jella har god poenger - litt rart ikke andre ser dem?

              Tror man skal stikke fingeren i jorda og inse realiteten når vi er under en måned unna seriestart - LSK har seriøse problemer med for lite bredde i stallen. Mange veldig lovende unge staute gutter, men de kan ikke dra lasset alene. Det må inn erfaring. Erfaring kan kompensere en del for manglende hurtighet teknikk osv. Og ikke minst skape ro på banen og rettlede de unge gutta.

              Gå for Roger Risholt - han kan være gull for klubben i 2011. Selv om det ikke er det gullet som glinser mest og er renest, kan det være tungen på vektskåla.
              Hvilken forskjell vil en spiller som Risholt tilføre LSK. Jeg driter i om han er 5 eller 10 år eldre enn Sekour(med unntak av at han legger opp innen to år). La oss ikke kaste oss over første og beste tilbudet. Vi kan like godt ta inn JML og Arnar Førsund fordi de besitter rutine

              Sekour har spilt på det øverste(?) nivået i frankrike - har etter forholdene bevist kvalitet på treningsleiren. Da må klubben bestemme hvem av disse som er best og hvem som er billigst. Javel da ender vi opp med en Adeccospiller desverre.

              Kommentar

              • Ellef
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Feb 2006
                • 112

                Hvis LSK signerer Roger Risholt sier det alt om ambisjonsnivå... Ikke rart klubben har trøbbel med å finne sponsorer i år... "Heller tiendeplasser enn nedrykk er vel heller ikke noen godbit for sponsorer"... Hva har skjedd med klubben vår?

                Da kan vi like så godt hente Kasey hvor nå han er i verden, da kommer ihvertfall folk på kampene...

                Skuffa skuffa skuffa... Tror tilskuertallene kommer til å dale denne sesongen også, og det svir...
                Wenche Myhre

                Kommentar

                • Ola
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 1651

                  Heller ingen signering enn Risholt.(Samme hvem av de) Jeg blir skamfull og flau av at denne typen spillere nevnes i samme åndedrag som LSK. Det blir Vidar Riseth om igjen, og jeg er fortsatt flau over at det navnes for alltid vil stå i historiebøkene som LSK-spiller.

                  Bruk Tokstad, Ruben eller en av forsvarsspillerne. Hvis poenget er dårlig råd – hvorfor bruke penger i det hele tatt?

                  Hvor langt ned skal vi egentlig grave oss imagemessig?

                  Kommentar

                  • Ellef
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Feb 2006
                    • 112

                    Glemte å skrive en ting: Jeg savner Fjøra og Uwe...!
                    Wenche Myhre

                    Kommentar

                    • Roll75
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2007
                      • 834

                      Vi får vel vente å se om Risholt får muligheten. Personlig vil jeg ikke felle noen dom over ham før han eventuelt har fått vist seg fram i noen kamper. Synes det er galt å dømme folk nord å ned før man vet hvordan ting egentlig vil fungere. Blir han funnet god nok av B&B har han min fulle støtte!

                      Kommentar

                      • Kanariz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2005
                        • 2507

                        Opprinnelig skrevet av Ola
                        Heller ingen signering enn Risholt.(Samme hvem av de) Jeg blir skamfull og flau av at denne typen spillere nevnes i samme åndedrag som LSK. Det blir Vidar Riseth om igjen, og jeg er fortsatt flau over at det navnes for alltid vil stå i historiebøkene som LSK-spiller.

                        Bruk Tokstad, Ruben eller en av forsvarsspillerne. Hvis poenget er dårlig råd – hvorfor bruke penger i det hele tatt?

                        Hvor langt ned skal vi egentlig grave oss imagemessig?
                        Er det bedre Å rykke ned enn å "få et dårlig image"?

                        Kan risholt skape balanse på midtbanen så er han hjertelig velkommen. Samme for meg om spilleren som kommer inn er 20 eller 40, bare han styrker stallen. Og det vet vel henning bedre enn oss.

                        Kommentar

                        • *46*

                          Opprinnelig skrevet av Paddis
                          Hvilken forskjell vil en spiller som Risholt tilføre LSK. Jeg driter i om han er 5 eller 10 år eldre enn Sekour(med unntak av at han legger opp innen to år). La oss ikke kaste oss over første og beste tilbudet. Vi kan like godt ta inn JML og Arnar Førsund fordi de besitter rutine

                          Sekour har spilt på det øverste(?) nivået i frankrike - har etter forholdene bevist kvalitet på treningsleiren. Da må klubben bestemme hvem av disse som er best og hvem som er billigst. Javel da ender vi opp med en Adeccospiller desverre.
                          Ingen som har ropt etter JML eller Førsund så vidt jeg har registrert...

                          For å være ærlig - CV'en til Sekour er ikke mye å hoppe i taket for. 4 lag siden 2005 og 30 offesielle kamper. 3 kamper for Lierse før kontrakte er utløpt eller fristilt. Og ut fra det forventer du at han går rett inn på laget og gjør en god jobb?

                          Tror det er viktig at LSK innerst inne vet hvor lista for 2011 ligger. Og det vet vi nok alle mann alle innerst inne. Lite hint - det er ikke medalje.

                          Kommentar

                          • glasgow
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2007
                            • 1252

                            Opprinnelig skrevet av Ellef
                            Hvis LSK signerer Roger Risholt sier det alt om ambisjonsnivå... Ikke rart klubben har trøbbel med å finne sponsorer i år... "Heller tiendeplasser enn nedrykk er vel heller ikke noen godbit for sponsorer"... Hva har skjedd med klubben vår?

                            ...
                            Ønsker og utfordre deg til og komme opp med et alternativ på en spiller som kan forsterke laget umiddelbart. Som har rutine og kjenner tippeligaen. Og som hever laget.

                            Roger Risholt kan uansett bekle midtbanen med en viss rutine. Vet ikke om han hever laget, men det blir jo ikke svakere heller.

                            Kommentar

                            • Emil B
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2006
                              • 5921

                              Tror at SF sin kaptein Espen Nystuen kunne vært en bra signering. Han kan umulig koste mye penger.

                              Kommentar

                              • *46*

                                Opprinnelig skrevet av Emil B
                                Tror at SF sin kaptein Espen Nystuen kunne vært en bra signering. Han kan umulig koste mye penger.
                                Er ikke han stopper?

                                Kommentar

                                • Mynten
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2008
                                  • 484

                                  Synes Roger Risholt blir alt for lik Espen som fotballspiller. Selv om Espen er skadet akkurat nå vil et kjøp av RR fremstå som en panisk og svært kortsiktig handling. Forutsetter da at penger vi bruker på han gjør at vi får mindre penger å bruke på spillere vi faktisk har behov for.

                                  Vi trenger en erfaren midtbanespiller som kan være en ballfordeler. Disse vokser ikke på trær, i all fall ikke med den økonomien LSK har. Tommy Knarvik er et godt eksempel, kanskje til og med Fredrik Winsnes selv om alderen muligens er noe for høy.

                                  Andre, men sikkert umulige alternativ for LSK er, Hauger, Farnerud, Kleiven, Sokolowski mm.

                                  Gislason er vel fortsatt ledig??

                                  Kommentar

                                  • *46*

                                    Opprinnelig skrevet av Mynten
                                    Andre, men sikkert umulige alternativ for LSK er, Hauger, Farnerud, Kleiven, Sokolowski mm.

                                    Gislason er vel fortsatt ledig??
                                    Gislason er linket til Skottland. Kleiven er redd for kanarifugler og elg.

                                    Kommentar

                                    • Emil B
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2006
                                      • 5921

                                      Opprinnelig skrevet av *46*
                                      Er ikke han stopper?
                                      Midtstopper og sentralmidtbanespiller.

                                      Kommentar

                                      • Ginola
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jul 2010
                                        • 549

                                        Opprinnelig skrevet av reka
                                        Vi kommer til å stå igjen med 0 poeng etter 1. kamp med dagens lag, og det må mirakler til for å ta poeng på de fire-fem neste med den juniorgjengen vi kan stiulle med i dag. Hvordan tror du publikum og sponsorer reagerer om vi leverer noen kamper ala åpningskampen mot Ålesund i fjor? Jeg skal love deg at det blir tomme tribuner og null interesse om vi spiller slik jeg har sett laget levere i treningskampene hittil.

                                        Synes du ikke det er viktigere å få en god start og muligens noen poeng? Mener du at navnet "Risholt" er mer ødeleggende for imaget enn å spille drittfotball og bli tråkka på i snøete vårkamper?

                                        Om du forsatt ikke ser poenget kan du kanskje komme opp med noen navn som fylle hullet på midten og bidra til at serieåpninga vår ikke blir en katastrofe?
                                        Hadde klubben ansatt meg i 100% stilling og betalt meg like mye som Berg og Co skulle jeg fint klart å komme med bedre løsninger enn dette.

                                        Selvfølgelig trenger vi nye spillere på midtbanen, men betyr det at vi skal hente inn hva som helst? Tror du virkelig at en spiller som ikke får kontrakt med KIL eller FFK eller andre klubber i adecco skal komme inn å stabilisere og redde serieåpningen vår? Om han heter Risholt eller noe annet er knakende likegyldig, poenget er at spillere vi nå ser etter for å heve laget er spillere som vi for noen få år siden betalte andre klubber for å ta over fra oss... Jeg blir oppriktig skremt når spillere som er aktuelle for oss er c eller d varer. Betyr dette at årets målsetning er å redde plassen i eliteserien? Skal si vi har sunket dypt.

                                        Kommentar

                                        • Ginola
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jul 2010
                                          • 549

                                          Opprinnelig skrevet av Kanariz
                                          Er det bedre Å rykke ned enn å "få et dårlig image"?

                                          Kan risholt skape balanse på midtbanen så er han hjertelig velkommen. Samme for meg om spilleren som kommer inn er 20 eller 40, bare han styrker stallen. Og det vet vel henning bedre enn oss.
                                          Henning Berg mener at EK styrker laget vårt...

                                          Kommentar

                                          Working...