Prøvespillere 2011

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ballen
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • May 2004
    • 227

    Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
    Erm... mot "begrenset" eller "ikke optimal" motstand.

    Å bli konge mot Strømmen eller Nybergsund Trysil i en treningskamp er en ting. Å bli minst like god mot Ræv på Lerkendal eller mot Søpla i en ordentlig kamp er noe annet.
    synes da Bolly viste gode takter også på slutten av fjoråret. Han scoret vel også sesongens peneste mål.

    Kommentar

    • Kjell.T.Ring
      Poll St. Ring
      --==FORUMRUNKER==--
      • Dec 2005
      • 11796

      Opprinnelig skrevet av Ballen
      synes da Bolly viste gode takter også på slutten av fjoråret. Han scoret vel også sesongens peneste mål.
      Bolly viser definitivt takter, men han har et enormt potensial. Får han utvikla fintereportoaret sitt og førstetouchen blir han utlandsproff.

      Han har et rykk og et steg som gjør at han runder spillere til tross for begrensninger teknisk og uten å ha spesiellt mange finter. Tenk hvis han får utvilket dette videre. Da har vi gull!
      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13277

        Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
        Bolly viser definitivt takter, men han har et enormt potensial. Får han utvikla fintereportoaret sitt og førstetouchen blir han utlandsproff.

        Han har et rykk og et steg som gjør at han runder spillere til tross for begrensninger teknisk og uten å ha spesiellt mange finter. Tenk hvis han får utvilket dette videre. Da har vi gull!
        Minner om at Bolly viste tilsvarende takter i fjor vinter også, men da sesongen kom ble det stille. La oss håpe det samme ikke skjer i år. Generelt er det mye hvisomatte dersomatte når det gjelder de unge spillerne våre, status hittil er at kun én av alle talentene vi hentet i 2008/2009 nå er et reelt salgsobjekt.

        Kommentar

        • KrisB
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2008
          • 2923

          Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
          Erm... mot "begrenset" eller "ikke optimal" motstand.

          Å bli konge mot Strømmen eller Nybergsund Trysil i en treningskamp er en ting. Å bli minst like god mot Ræv på Lerkendal eller mot Søpla i en ordentlig kamp er noe annet.
          Erm...

          Mot Rubin Kazan da? Det vil ja da si er grei motstand det.

          Minner om denne artikkelen fra rb.


          Mathis Bolly var samtaleemnet i La Manga etter sin gode kamp mot Rubin Kazan og tror han tåler en sånn opptur.

          Kommentar

          • Kay
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 763

            Sitat fra HB vedrørende dagens kamp:

            "Jeg regner med at vi får se Youssef (Sekour). Han har vist mye bra og ligger an til å få prøve seg. Når det gjelder Oke så er det mer tvilsomt. Han er med først og fremst for kartlegging. Vi har i utgangspunktet lyst til å se spillerne vi allerede har i troppen, sier hovedtreneren."

            Hvordan skal vi tolke dette ? Oke var ikke aktuell for kampen forde han kun er her for kartlegging, Youssef derimot.... ?

            Kommentar

            • Kimito
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 2601

              Opprinnelig skrevet av Kay
              Hvordan skal vi tolke dette ? Oke var ikke aktuell for kampen forde han kun er her for kartlegging, Youssef derimot.... ?
              At vi seriøst vurderer å signere Sekour, mens Oke ikke er aktuell før vi selger Ujah. Da å vise han frem for Vålerenga er neppe lurt dersom han briljerer.
              Ferdigskåra

              Kommentar

              • andersmm
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2006
                • 5764

                Opprinnelig skrevet av Kimito
                At vi seriøst vurderer å signere Sekour, mens Oke ikke er aktuell før vi selger Ujah. Da å vise han frem for Vålerenga er neppe lurt dersom han briljerer.
                Söpla må da i så måte väre en grei klubb å vise han fram mot.. De gir jo aldri kontrakt til gode Afrikanere. Om de vil signere Oke så kan han ikke väre noe å spare på. De har vel forsåvidt også signert et par afrikanske spisser i vinter, så de bör vel väre ferdigshoppa på det markedet.
                "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                Kommentar

                • tullebukk
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2006
                  • 5446

                  Sekour blir helt sikkert signert,har hørt fra flere spillere at han er veldig god ...Tror også vi får en spiller til før seriestart

                  Kommentar

                  • *46*

                    Opprinnelig skrevet av tullebukk
                    Sekour blir helt sikkert signert,har hørt fra flere spillere at han er veldig god ...Tror også vi får en spiller til før seriestart
                    Tenker du på Sekour som signert før seriestart eller Sekour + en til?

                    Kommentar

                    • Folke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2008
                      • 5955

                      Nevnte Sekour meldes som en av banens beste spillere på www.lsk.no i kampen mot vif nå. Så det går nok mot kontrakt som Tullebukk sier ja.. Klubben hadde jo aldri bedt han komme tilbake om de ikke trodde han var en forsterkning.

                      2. omgang i gang og det skrives at gutten skal ned på midtstopperplassen når SP må ut.

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13277

                        Sekour klarte seg bra i dag, både på midten og bakerst. Går litt sakte noen ganger, men det kommer vel etterhvert. Bare å gi ham en kort kontrakt med mulighet for forlengelse.

                        PS! Ruben var klart bedre som midtstopper. Den mannen blir stor!

                        Kommentar

                        • HSft
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2004
                          • 6079

                          Sekour klarte seg bra ja, men blir bare tullete å påstå at han var blandt banens beste. Da legger man MYE godvilje til. Han gjorde seg ikke bort, men stakk seg absolutt ikke fram som noe spesielt. Gabrielsen var bedre i mine øyne.

                          Kommentar

                          • Grusom B
                            Generalissimo Bellisimo
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6248

                            Ikke enig. Han viste frem de kvalitetene vi trenger, og da er vi i boks. Husk også at han bare vil bli bedre når han blir kjent med TL og lagkameratene. Han løser også to problemer i ett, i og med at han tydeligvis er kapabel som stopper også.

                            Legg til at han har en voldsom fysisk tilstedeværelse også, så har du en klassisk LSK-midtbanekjempe.

                            Han slo meg faktisk som noe lik Kasey.

                            Kjøp ham.
                            Ni principe ni rey...

                            D10S!

                            Kommentar

                            • trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7080

                              Om Sekour: Jeg så hele kampen, og konstaterer at han - UTEN NOEN SOM HELST TVIL - holder høyt norsk TL-nivå, og vil være en klar forsterkning for oss. Like taklingssterk som Espen, bedre med ball og mye bedre spilleforståelse og plasseringsevne. Og han var feilfri og bunnsolid som stopper. Hvis vi har pengene er det bare å signere ham med det samme.
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                              Kommentar

                              • brisbane-kanaris
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2006
                                • 595

                                Enig med Trigz. Jeg så kampen sammen med en stakkars kollega som er søpla supporter og til og med han var importnert over Sekour
                                Han var desidert blant de beste utpå der.

                                Han viste god spilleforståelse (posisjonering og brøt ett par angrep foran shelton) i tillegg til å ha fysikk som et godstog.

                                Vil gjerne se mer av han på Åråsen

                                Kommentar

                                • gilbert
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 3208

                                  Med Dosso på rask vei ut av kontrakten og Tokstad aktuell for utleie til postnummer 2010 virker det vel nå ganske sannsynlig at Sekour blir vår nye midtbanespiller. Kanskje gir dette også rom for Oke Akpoveta, slik at vi kan ha han i bakhånd når/hvis Ujah selges i løpet av sesongen.

                                  Som vanlig er dette, med forbehold, behørig notert i "Stallen i 2011".

                                  gilbert

                                  Kommentar

                                  • trigz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 7080

                                    Akpoveta var på vei inn på banen ti-tolv minutter før slutt mot Vif, men Henning må ha ombestemt seg. Håper vi får se ham på banen mot Odds, i følge Ujah er han en knallgod spiller.
                                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                    Kommentar

                                    • HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6079

                                      Opprinnelig skrevet av gilbert
                                      Med Dosso på rask vei ut av kontrakten og Tokstad aktuell for utleie til postnummer 2010 virker det vel nå ganske sannsynlig at Sekour blir vår nye midtbanespiller. Kanskje gir dette også rom for Oke Akpoveta, slik at vi kan ha han i bakhånd når/hvis Ujah selges i løpet av sesongen.
                                      Om vi henter Oke nå så er det kanskje naturlig å låne ut Gulbrandsen til 2010 eller en annen adecco-klubb. Er ikek sikkert det hadde vært utelukkende dumt.

                                      Er spent på om Tokstad blir lånt ut eller ikke, hadde ikke venta at han skulle spille mot vif. Tror både Tokstad og Gulbrandsen hadde styrka
                                      Strømmen på kort sikt.

                                      Kommentar

                                      • Kjell.T.Ring
                                        Poll St. Ring
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Dec 2005
                                        • 11796

                                        Opprinnelig skrevet av HSft
                                        Om vi henter Oke nå så er det kanskje naturlig å låne ut Gulbrandsen til 2010 eller en annen adecco-klubb. Er ikek sikkert det hadde vært utelukkende dumt.

                                        Er spent på om Tokstad blir lånt ut eller ikke, hadde ikke venta at han skulle spille mot vif. Tror både Tokstad og Gulbrandsen hadde styrka
                                        Strømmen på kort sikt.
                                        Burde vel være like aktuelt og låne ut Oke til sommeren? Fredrik kan bekle flere plasser, og vi vet jo at han har nivået inne.
                                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                        Kommentar

                                        • HSft
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2004
                                          • 6079

                                          Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                          Burde vel være like aktuelt og låne ut Oke til sommeren? Fredrik kan bekle flere plasser, og vi vet jo at han har nivået inne.
                                          Jeg tror det er viktigere for Gulbrandsen å få spilletid på høyt nivå nå, og jeg tror det er viktigere for Oke å bli vant med treninger og bli kjent med stallen og laget.

                                          Dermed virker det mest naturlig for meg å la Gulbrandsen utvikle seg i strømmen mens Oke får trene med laget og være et alternativ på tippeligalaget.

                                          Kommentar

                                          Working...