Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Kan ikke forstå annet enn at sekour blir signert. Er Risholth på prøvespill fortsatt? Hadde ikke blitt overrasket om han fikk en kontrakt ut året. Elelr har TB et ess i ermet som vi ikek vet om?
Personlig tror jeg Tokstad leies ut, men ikke Fredrik G.
I Romerikes Blad i dag opplyser Torgeir Bjarmann at de tre prøvespillerne som kommer neste uke er spissen Oke Akpoveta (fra Warri Wolves), sentral midtbanespiller Otu Bassey Effyou og angriper Alieu Ahmed. Akpoveta (19 år) er her for tredje gang, og er vel meget nær signering som "erstatning" for Anthony Ujah. De to andre er vel de to, også fra 1992, som blant annet skal være med på JET-turneringa som starter 11. juli; forøvrig vet jeg ikke mer om dem enn at de ikke er fra Warri Wolves, og at midtbanespilleren har et uvanlig og på engelsk meget slående etternavn....
På én måte dessverre, så ser jeg nå at mine notater fra RB var skribla ned litt fort og utydelig, etternavnet er Effyom. En annen tolkning eller mulighet er at jeg, helt ubevisst, ikke kunne motstå fristelsen til å lese feil....
På én måte dessverre, så ser jeg nå at mine notater fra RB var skribla ned litt fort og utydelig, etternavnet er Effyom. En annen tolkning eller mulighet er at jeg, helt ubevisst, ikke kunne motstå fristelsen til å lese feil....
Google ser ut til å mene at han heter Effiom Otu Bassey.
Neeeeeeeeeei!!
Anyways, dette blir spennede. Bassey, evt Effiom, virker etter som den mest etablerte av de to? Etter hva man kan lese på nett.
Han skriver jo "4 the goals you gave 2 me". Jeg tolker det dithen at han først putta 4 og så 2. Forøvrig finner jeg det merkelig at Ståle har tid til å henge på vigernesjordet og slå målgivende til en afrikansk prøvespiller. Har ikke han fullt opp med Køln?
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
Jeg tolker det dithen at han takker Gud/Ståle for de målsetninger han er blitt sjenket i løpet av natten, da tenker jeg på at han nå har sjansen til å spille seg ut i europa. Teorien om at han scorer på morgenkvisten er urealistisk, ingen spiller fotball før lunsj. Alternativet er at han "scoret" som i kjønnslig omgang, men da ville det vært mer naturlig å takke fru Akopoveta.
Mandag: Oke Akpoveta, spissen som har vært her på prøvespill en gang allerede, rask, teknisk og godt skuddbein. Onsdag: Otu Bassey Effiom, sentral midtbanespiller, god med ballen og skårer endel mål. Fredag: Aliyu Ahmed: Stor og sterk spiss. Skal hilse til Bente
Kommentar