Prøvespillere 2011
Collapse
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
1. Oke Akpoveta - Nigeria - spiss - andre gangs prøvespill - mye omtalt som Ujahs etterfølger/erstatning - reist videre uten kontrakt
2. Alieu Ahmed - Nigeria - stor, sterk spiss - reist videre uten kontrakt
3. Otu Bassey Effiom - Nigeria - midtbane - forlenga prøvespill - positiv omtale fra trenerteamet - kan være aktuell for kontrakt
4. Billy Berntsson - Sverige - venstre back som har spilt i Kilmarnock - bare én dags prøvespill, som høyre back
5. Nonso Elias Lala - Nigeria - spiss - for tidlig å vurdere
Hvis noen har notert flere, vennligst oppdater oss andre!
gilbertKommentar
-
Billy Berntsson - Sverige - venstre back som har spilt i Kilmarnock - bare én dags prøvespill, som høyre back
Spilte 4 !!!! kamper i løpet av en sesong for Killie som var pisse dårlig i fjor. Et meget dårlig tegn spør du meg...Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Fant en snutt på youtube av våres kommenede prøvespiller Nicolas Mezquida. Og det virker som han er et veldig stort talent!
På snutten, så er det ikke alltid like lett og se hvor og hvem han er, men det skal være han som har litt langt hår bak hue. men må si jeg ble litt imponert for det virker som han herjer med alle motstanderne. Hvor gammel filmen er vet jeg heller ikke, men utifra wiki, så skal han ha blitt toppscorer i U-15 championship South America. så filmen er trolig derifra siden det er mye ifra landslagsspill på filmen. Enjoy!
Delantero de Peñarol(Uruguay)Name:Gabriel Nicolas Mezquida SeroDate of Birth:Paysandu Uruguay 21/01/1992Height:1.64Weight:56 kgPosition:ForwardCon solo ver ...
Tilleggsinformasjon:
Spilleren har markert seg i store mesterskap for U15- og U17-landslag, og ble blant annet toppscorer og kåret til turneringens beste spiller i det sør-amerikanske U15-mesterskapet i 2007.
FAKTA
Navn: Gabriel Nicolás Mezquida
Født: 21. januar 1992
Sted: Paysandú, Uruguay
Høyde: 172 cm
Vekt: 63 kg
Posisjon: Angriper
Klubb: C.A. Peñarol
Landskamper: U15 og U17-landslag
Kallenavn: "Nico"
Har visst også vært aktuell for schalke 04 en gang i tiden, ungdomsavdelingen dem antagligvis. Fant et forumder schalkefans diskuterer om han, men har ikke rukket og lese det:
Kommentar
-
Her er en tråd etter at han fikk fyken i Brann:
Mener jeg fikk et lite glimt av han i en Brann-kamp på vårparten. Meget teknisk, men ikke så flink til å gi fra seg ballen når han skulle.
Kan minne en del om Gustavinho i spillestilen - hvis det er gutten jeg så.
Uansett, en morsom signering.Kommentar
-
Her er en tråd etter at han fikk fyken i Brann:
Mener jeg fikk et lite glimt av han i en Brann-kamp på vårparten. Meget teknisk, men ikke så flink til å gi fra seg ballen når han skulle.
Kan minne en del om Gustavinho i spillestilen - hvis det er gutten jeg så.
Uansett, en morsom signering.
Guastavino er forævrig god til å gi fra seg ballen.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Om han blir henta må det være som backup til BBS. Synes ikke en mellomromsspiss som liker å drible er det laget skriker mest etter.Kommentar
-
Hvis han er fra Uruguay, er det jo bare å hente. Mitt favorittlag etter Italia etter den fantastiske VM-oppvisningen. Og laget skriker jo etter folk som kan holde på ballen og bruke den til noe mer enn å lompe lange pasninger i ingenmannsland.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Håper da at han kan spille på flere plasser. Posisjonen hans er vel den eneste der vi ikke skriker etter slike spillere.Kommentar
-
Nå sa vel Bjarmann at han var en annen spisstype enn de vi allerede har. Jeg tror absolutt en slik spiller kan være verdifull i kamper som man stanger mot veggen.Kommentar
-
Ta en kjapp opptelling på hvor mange spisser LSK har tilgjengelig for tiden, og se om du ikke kan finne plass til én til i stallen.Knurr...Kommentar
-
-
Jeg kjenner han ikke, så jeg kan ikke svare på spørsmålet selv. Men en mellomromsspiss vil konkurere med BBs. Vil helst ha en ny spisstype som minner om Ujah.Kommentar
Kommentar