Prøvespillere 2011

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ginola
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2010
    • 549

    Opprinnelig skrevet av *46*
    I stede for svada om hvordan en prøvespiller ser ut, kanskje noen kan oppsummere hvem som har vært inne på prøvespill nå i sommer? Har blitt noen.
    Beklager på det sterkeste bruken av humor i tråden. Det skal aldri gjenta seg. Gravalvoret skal igjen senke seg over forumet.

    Kommentar

    • Kay
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 763

      Opprinnelig skrevet av glasgow
      Otu Bassey Effiom, sentral midtbanespiller, god med ballen og skårer endel mål.
      Er dette prøve spilleren som er blitt omtalt som defensiv midtbane ? Søk på google så omtales han som venstre midtbane, offensiv ving o.l Har han endret posisjon på vei til Norge ?

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        Opprinnelig skrevet av Kay
        Er dette prøve spilleren som er blitt omtalt som defensiv midtbane ? Søk på google så omtales han som venstre midtbane, offensiv ving o.l Har han endret posisjon på vei til Norge ?
        hehe er du overaska .

        Kommentar

        • gilbert
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 3208

          Opprinnelig skrevet av *46*
          I stede for svada om hvordan en prøvespiller ser ut, kanskje noen kan oppsummere hvem som har vært inne på prøvespill nå i sommer? Har blitt noen.
          De jeg har notert meg er

          1. Oke Akpoveta - Nigeria - spiss - andre gangs prøvespill - mye omtalt som Ujahs etterfølger/erstatning - reist videre uten kontrakt
          2. Alieu Ahmed - Nigeria - stor, sterk spiss - reist videre uten kontrakt
          3. Otu Bassey Effiom - Nigeria - midtbane - forlenga prøvespill - positiv omtale fra trenerteamet - kan være aktuell for kontrakt
          4. Billy Berntsson - Sverige - venstre back som har spilt i Kilmarnock - bare én dags prøvespill, som høyre back
          5. Nonso Elias Lala - Nigeria - spiss - for tidlig å vurdere

          Hvis noen har notert flere, vennligst oppdater oss andre!

          gilbert

          Kommentar

          • OppsalKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2008
            • 1881

            Billy Berntsson - Sverige - venstre back som har spilt i Kilmarnock - bare én dags prøvespill, som høyre back

            Spilte 4 !!!! kamper i løpet av en sesong for Killie som var pisse dårlig i fjor. Et meget dårlig tegn spør du meg...
            Nå bosatt på Rasta !!!!!

            Alltid Celtic og LSK

            Kommentar

            • andersmm
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2006
              • 5764

              Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
              Spilte 4 !!!! kamper i løpet av en sesong for Killie som var pisse dårlig i fjor. Et meget dårlig tegn spør du meg...
              Var vel kanskje en grunn til at det ble med en dags prövespill...
              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

              Kommentar

              • El Caco
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2009
                • 2286

                Opprinnelig skrevet av reka
                Kulturelt sett en potensielt fantastisk signering. Her bør jo selv den mest talentløse forumr*nkeren klare å komme opp med et forslag til spillersang.
                A lalalala long, A lalalala long long lee long long long, come on
                Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                Kommentar

                • Geirfugl
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Nov 2006
                  • 561

                  Lala for dyr for Sogndal:

                  Kommentar

                  • Ginola
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2010
                    • 549

                    Er det noe nytt rundt prøvespillerne? Er Effiom og Lala her enda?

                    Kommentar

                    • armykanari
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2009
                      • 742

                      Fant en snutt på youtube av våres kommenede prøvespiller Nicolas Mezquida. Og det virker som han er et veldig stort talent!
                      På snutten, så er det ikke alltid like lett og se hvor og hvem han er, men det skal være han som har litt langt hår bak hue. men må si jeg ble litt imponert for det virker som han herjer med alle motstanderne. Hvor gammel filmen er vet jeg heller ikke, men utifra wiki, så skal han ha blitt toppscorer i U-15 championship South America. så filmen er trolig derifra siden det er mye ifra landslagsspill på filmen. Enjoy!
                      Delantero de Peñarol(Uruguay)Name:Gabriel Nicolas Mezquida SeroDate of Birth:Paysandu Uruguay 21/01/1992Height:1.64Weight:56 kgPosition:ForwardCon solo ver ...


                      Tilleggsinformasjon:

                      Spilleren har markert seg i store mesterskap for U15- og U17-landslag, og ble blant annet toppscorer og kåret til turneringens beste spiller i det sør-amerikanske U15-mesterskapet i 2007.

                      FAKTA
                      Navn: Gabriel Nicolás Mezquida
                      Født: 21. januar 1992
                      Sted: Paysandú, Uruguay
                      Høyde: 172 cm
                      Vekt: 63 kg
                      Posisjon: Angriper
                      Klubb: C.A. Peñarol
                      Landskamper: U15 og U17-landslag
                      Kallenavn: "Nico"

                      Har visst også vært aktuell for schalke 04 en gang i tiden, ungdomsavdelingen dem antagligvis. Fant et forumder schalkefans diskuterer om han, men har ikke rukket og lese det:
                      Last edited by armykanari; 04.08.2011, 08:18. Begrunnelse: Skrivefeil og tilleggsinformasjon

                      Kommentar

                      • kunden
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 2361

                        Her er en tråd etter at han fikk fyken i Brann:


                        Mener jeg fikk et lite glimt av han i en Brann-kamp på vårparten. Meget teknisk, men ikke så flink til å gi fra seg ballen når han skulle.
                        Kan minne en del om Gustavinho i spillestilen - hvis det er gutten jeg så.
                        Uansett, en morsom signering.

                        Kommentar

                        • Kjell.T.Ring
                          Poll St. Ring
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Dec 2005
                          • 11796

                          Opprinnelig skrevet av kunden
                          Her er en tråd etter at han fikk fyken i Brann:


                          Mener jeg fikk et lite glimt av han i en Brann-kamp på vårparten. Meget teknisk, men ikke så flink til å gi fra seg ballen når han skulle.
                          Kan minne en del om Gustavinho i spillestilen - hvis det er gutten jeg så.
                          Uansett, en morsom signering.
                          Er han av typen som ikke gir fra seg ballen er det lite vits. Vi har allerede Edwin som har ekstreme ferdigheter på TL-nivå, men som ikke er en lagspiller.

                          Guastavino er forævrig god til å gi fra seg ballen.
                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                          Kommentar

                          • HSft
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2004
                            • 6079

                            Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                            Er han av typen som ikke gir fra seg ballen er det lite vits. Vi har allerede Edwin som har ekstreme ferdigheter på TL-nivå, men som ikke er en lagspiller.

                            Guastavino er forævrig god til å gi fra seg ballen.
                            Når du er 19, får 10 min i løpet av kampen til å overbevise og har teknikk som spisskompetanse så synes jeg ikke vi skal dømme han for hardt for å ikke gi fra seg ballen. Dette kan han sikkert lære.

                            Om han blir henta må det være som backup til BBS. Synes ikke en mellomromsspiss som liker å drible er det laget skriker mest etter.

                            Kommentar

                            • trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7080

                              Hvis han er fra Uruguay, er det jo bare å hente. Mitt favorittlag etter Italia etter den fantastiske VM-oppvisningen. Og laget skriker jo etter folk som kan holde på ballen og bruke den til noe mer enn å lompe lange pasninger i ingenmannsland.
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                              Kommentar

                              • HSft
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2004
                                • 6079

                                Opprinnelig skrevet av trigz
                                Hvis han er fra Uruguay, er det jo bare å hente. Mitt favorittlag etter Italia etter den fantastiske VM-oppvisningen. Og laget skriker jo etter folk som kan holde på ballen og bruke den til noe mer enn å lompe lange pasninger i ingenmannsland.
                                Håper da at han kan spille på flere plasser. Posisjonen hans er vel den eneste der vi ikke skriker etter slike spillere.

                                Kommentar

                                • Totti21
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2004
                                  • 3499

                                  Opprinnelig skrevet av HSft
                                  Håper da at han kan spille på flere plasser. Posisjonen hans er vel den eneste der vi ikke skriker etter slike spillere.
                                  Nå sa vel Bjarmann at han var en annen spisstype enn de vi allerede har. Jeg tror absolutt en slik spiller kan være verdifull i kamper som man stanger mot veggen.

                                  Kommentar

                                  • glasgow
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2007
                                    • 1252

                                    Opprinnelig skrevet av HSft
                                    Håper da at han kan spille på flere plasser. Posisjonen hans er vel den eneste der vi ikke skriker etter slike spillere.
                                    Med HB som trener blir han nok flyttet rundt på i hver kamp

                                    Kommentar

                                    • Leif A
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 3962

                                      Opprinnelig skrevet av Totti21
                                      Nå sa vel Bjarmann at han var en annen spisstype enn de vi allerede har. Jeg tror absolutt en slik spiller kan være verdifull i kamper som man stanger mot veggen.
                                      Ta en kjapp opptelling på hvor mange spisser LSK har tilgjengelig for tiden, og se om du ikke kan finne plass til én til i stallen.
                                      Knurr...

                                      Kommentar

                                      • El Caco
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2009
                                        • 2286

                                        Signér.
                                        Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

                                        Kommentar

                                        • HSft
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2004
                                          • 6079

                                          Opprinnelig skrevet av Leif A
                                          Ta en kjapp opptelling på hvor mange spisser LSK har tilgjengelig for tiden, og se om du ikke kan finne plass til én til i stallen.
                                          Klart vi har plass til en spiss til (kanskje to med Ujah, Edwin og Gilbert ute), men er dette den rette typen?

                                          Jeg kjenner han ikke, så jeg kan ikke svare på spørsmålet selv. Men en mellomromsspiss vil konkurere med BBs. Vil helst ha en ny spisstype som minner om Ujah.

                                          Kommentar

                                          Working...