Prøvespillere 2011

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kay
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 763

    Opprinnelig skrevet av HSft
    Klart vi har plass til en spiss til (kanskje to med Ujah, Edwin og Gilbert ute), men er dette den rette typen?

    Jeg kjenner han ikke, så jeg kan ikke svare på spørsmålet selv. Men en mellomromsspiss vil konkurere med BBs. Vil helst ha en ny spisstype som minner om Ujah.
    BBS kan lett ta Ujah rollen hvis han får en bjørnete spiller til å fore han med assists.

    Kommentar

    • erikh
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2008
      • 443

      Men sånn som LSK spiller skal jo i grunn den hengende spissen evne å krige i lufta også (som BBS)...det passer ikke uruguyaneren til. Men hvis han kan fange ball i mellomrommet og utfordre langs bakken med en spiss til foran seg, og raske kanter på vingene, da kan det funke. Men da savner vi et offensivt oppsillspunkt i luftrommet, dersom ikke BBS slipper seg ned innimellom for å ta seg av denslags

      Kommentar

      • HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6079

        Opprinnelig skrevet av biggie
        Det er elendig dekning på spissplassen i dag, med i realiteten kun Nico som back- up for BBS og lillebukken.
        BBS er fantastisk i posisjonen han spiller i. Fantastisk teknikk og ser hva som skjer rundt seg og flink til å få ballen kjapt videre til spillere på løp (i tillegg til alle de andre gode tingene han er helt fantastisk på). Tror en bakromsspiss er helt genialt for BBS og laget. BBS kommer til å bli århundredets assistkonge, samt vil få mer plass selv.
        Tror i tillegg lillbukken kommer til å vokse ytterligere på hardere konkurranse i det leddet. Så lenge han fortsatt får spille en del.
        Enig med deg, dermed er kanskje ikke en mellomromsspiss det som bør stå først på lista.

        BBS kan sikkert ta jobben Ujah hadde, men vi finner ingen som gjør jobben til BBS like bra. Dermed er det ingen vits i å hente en spiller til plassen til BBS, med mindre vi vil ha bedre backup der.

        Kommentar

        • AG-3
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2006
          • 1081

          Lukter litt "Clayton Zane"-karma av denne her... Løp & Kjøp!
          Kjenner flere Brann-menn med peiling
          som skryter av ferdighetene til gutten og mener han burde fått en skikkelig sjanse i Brann. Noe han IKKE har fått..

          Kommentar

          • armykanari
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2009
            • 742

            Gleder meg virkelig til rapportene om denne spillerne!!

            - Vært lenge på prøvespill i Schalke 04 for noen år siden. Lurer på om han faktisk signerte en slags kontrakt også(?)
            - Tror brann hadde skikkelig tro på denne spilleren men så ville de satse Norsk. (var også en kneskade inne i bildet)
            - Pluss at han ser veldig god ut på youtube-snutten, (et par sider tilbake) selv om den er fra da han spilte U-15.
            - Er forøvrig i Bergen atm, og de jeg har snakket med her som holder med Brann skjønner ikke helt hvorfor de har latt han gå.

            kan virkelig se for meg det scenariet at Brann virkelig har bajsa seg på leggen her.

            Kommentar

            • Robiwan
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2006
              • 603

              Opprinnelig skrevet av AG-3
              Lukter litt "Clayton Zane"-karma av denne her... Løp & Kjøp!
              Kjenner flere Brann-menn med peiling
              som skryter av ferdighetene til gutten og mener han burde fått en skikkelig sjanse i Brann. Noe han IKKE har fått..
              Opprinnelig skrevet av armykanari
              Gleder meg virkelig til rapportene om denne spillerne!!

              - Vært lenge på prøvespill i Schalke 04 for noen år siden. Lurer på om han faktisk signerte en slags kontrakt også(?)
              - Tror brann hadde skikkelig tro på denne spilleren men så ville de satse Norsk. (var også en kneskade inne i bildet)
              - Pluss at han ser veldig god ut på youtube-snutten, (et par sider tilbake) selv om den er fra da han spilte U-15.
              - Er forøvrig i Bergen atm, og de jeg har snakket med her som holder med Brann skjønner ikke helt hvorfor de har latt han gå.

              kan virkelig se for meg det scenariet at Brann virkelig har bajsa seg på leggen her.
              Bytt Zane med Kisen og Brann med LSK?
              Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

              Kommentar

              • AG-3
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2006
                • 1081

                Kisen ankom vel Åråsen på båre....

                Kommentar

                • andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

                  Forjävlig hårsveis i den filmen, men bra teknisk nivå og utrolig god balanse.
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                  Kommentar

                  • Jan
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2007
                    • 386

                    Opprinnelig skrevet av armykanari
                    Fant en snutt på youtube av våres kommenede prøvespiller Nicolas Mezquida. Og det virker som han er et veldig stort talent!
                    På snutten, så er det ikke alltid like lett og se hvor og hvem han er, men det skal være han som har litt langt hår bak hue. men må si jeg ble litt imponert for det virker som han herjer med alle motstanderne. Hvor gammel filmen er vet jeg heller ikke, men utifra wiki, så skal han ha blitt toppscorer i U-15 championship South America. så filmen er trolig derifra siden det er mye ifra landslagsspill på filmen. Enjoy!
                    Delantero de Peñarol(Uruguay)Name:Gabriel Nicolas Mezquida SeroDate of Birth:Paysandu Uruguay 21/01/1992Height:1.64Weight:56 kgPosition:ForwardCon solo ver ...


                    Tilleggsinformasjon:

                    Spilleren har markert seg i store mesterskap for U15- og U17-landslag, og ble blant annet toppscorer og kåret til turneringens beste spiller i det sør-amerikanske U15-mesterskapet i 2007.

                    FAKTA
                    Navn: Gabriel Nicolás Mezquida
                    Født: 21. januar 1992
                    Sted: Paysandú, Uruguay
                    Høyde: 172 cm
                    Vekt: 63 kg
                    Posisjon: Angriper
                    Klubb: C.A. Peñarol
                    Landskamper: U15 og U17-landslag
                    Kallenavn: "Nico"

                    Har visst også vært aktuell for schalke 04 en gang i tiden, ungdomsavdelingen dem antagligvis. Fant et forumder schalkefans diskuterer om han, men har ikke rukket og lese det:
                    http://www.transfermarkt.de/de/--nic...89_seite1.html
                    Så ut som han har bra teknikk og en bra touch. Begynte plutselig å drømme om han og BBS herje på topp

                    Kommentar

                    • tullebukk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 5446

                      Snakka med noen spillere i dag og dem fortalte at Gabriel Mezguida var veldig bra på dagens trening. Her er noe av det de sa , veldig kvikk med ballen i beina ,dribler,teknisk veldig leken . Løp og kjøp sier jeg når sist hadde vi en teknisk leken spiller??

                      Kommentar

                      • xeR
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 11206

                        Opprinnelig skrevet av tullebukk
                        Løp og kjøp sier jeg når sist hadde vi en teknisk leken spiller??
                        Edwin...
                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                        Kommentar

                        • ulfpulf
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 2505

                          Opprinnelig skrevet av tullebukk
                          når sist hadde vi en teknisk leken spiller??
                          Mads Dahm

                          Kommentar

                          • skotten
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 1794

                            Opprinnelig skrevet av tullebukk
                            Løp og kjøp sier jeg når sist hadde vi en teknisk leken spiller??
                            Haddad, Haddad, Haddad !!!

                            Kommentar

                            • tonkro
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2009
                              • 344

                              Denne Mezquida høres spennende ut! Samtlige Brann-fans jeg har snakket med mener han er et stort talent, og er rimelig pissed off over at klubben nå lar han gå. Synd for dem, good for us!

                              Kommentar

                              • Torolf
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 9574

                                Youtube-videoen viser helt tydelig hvilken teknikk og fart Mezquida har. Det ser ut som om han har en utrolig evne til å utfordre og komme seg forbi forsvarsspillerne. I tillegg ser det ut som om den lille tassen er god på hodet. Her er det bare å sikre seg signaturen fortest mulig!

                                Kommentar

                                • armykanari
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2009
                                  • 742

                                  Dette er uten tvil noe man burde signere! Gutten er jo 92-modell og tilfeldigvis kanskje sykt god! disse henger ikke akkurat på trær...

                                  vis dette er tilfelle da!

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13277

                                    Opprinnelig skrevet av Torolf
                                    Youtube-videoen viser helt tydelig hvilken teknikk og fart Mezquida har. Det ser ut som om han har en utrolig evne til å utfordre og komme seg forbi forsvarsspillerne. I tillegg ser det ut som om den lille tassen er god på hodet. Her er det bare å sikre seg signaturen fortest mulig!
                                    Det viktigste er holdningene hans. Vi trenger spillere som går foran. Dette forutsatt at ikke Skarsfjord drar en grov spøk i media for å rundlure oss, og fyren er en selvmedlidende, pompøs dott med smerteterskel som Aksel Hennie. Forøvrig bør vi se spilleren, selv Lasse hadde en serie finter mot TIL som ville skapt furore på youtube. Å handle rett fra internett/DVD er det andre klubber i nærområdet som har spesialisert seg på.

                                    Kommentar

                                    • Bukkenbruse
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2008
                                      • 515

                                      Opprinnelig skrevet av armykanari
                                      Dette er uten tvil noe man burde signere! Gutten er jo 92-modell og tilfeldigvis kanskje sykt god! disse henger ikke akkurat på trær...

                                      vis dette er tilfelle da!
                                      I utgangspunktet helt enig. Akkurat nå pågår u20-VM i Colomiba og mitt spørsmål er hvor godt en klubb som LSK følger med på det. Jeg kikket akkurat på stallen til f.eks Kamerun. I stallen deres er det 4-5 spillere i europeiske klubber og ca 20 stk som spiller i afrikanske klubber og helt sikkert kunne vært lokket til Europa for en relativt billig penge. Jeg kan ikke fatte at det ikke skulle være verdt å investere litt tid i spillere som spiller på et såpass høyt nivå som u20-vm i forhold til en del av disse "ukjente" afrikanerne vi har på prøvespill.

                                      Kommentar

                                      • Lars2
                                        Medlem
                                        Møteplager
                                        • Jul 2009
                                        • 89

                                        Opprinnelig skrevet av armykanari
                                        Dette er uten tvil noe man burde signere! Gutten er jo 92-modell og tilfeldigvis kanskje sykt god! disse henger ikke akkurat på trær...

                                        vis dette er tilfelle da!
                                        Kombinasjonen tilfeldigvis, kanskje god og ung pleier jo å være en homerun.
                                        "Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad"

                                        Kommentar

                                        • Gjest

                                          Noe nytt om Nonso Elias Lala? Er han sendt hjem igjen?

                                          Kommentar

                                          Working...