Prøvespillere 2011
Collapse
X
-
Men sånn som LSK spiller skal jo i grunn den hengende spissen evne å krige i lufta også (som BBS)...det passer ikke uruguyaneren til. Men hvis han kan fange ball i mellomrommet og utfordre langs bakken med en spiss til foran seg, og raske kanter på vingene, da kan det funke. Men da savner vi et offensivt oppsillspunkt i luftrommet, dersom ikke BBS slipper seg ned innimellom for å ta seg av denslagsKommentar
-
Opprinnelig skrevet av biggieDet er elendig dekning på spissplassen i dag, med i realiteten kun Nico som back- up for BBS og lillebukken.
BBS er fantastisk i posisjonen han spiller i. Fantastisk teknikk og ser hva som skjer rundt seg og flink til å få ballen kjapt videre til spillere på løp (i tillegg til alle de andre gode tingene han er helt fantastisk på). Tror en bakromsspiss er helt genialt for BBS og laget. BBS kommer til å bli århundredets assistkonge, samt vil få mer plass selv.
Tror i tillegg lillbukken kommer til å vokse ytterligere på hardere konkurranse i det leddet. Så lenge han fortsatt får spille en del.
BBS kan sikkert ta jobben Ujah hadde, men vi finner ingen som gjør jobben til BBS like bra. Dermed er det ingen vits i å hente en spiller til plassen til BBS, med mindre vi vil ha bedre backup der.Kommentar
-
Gleder meg virkelig til rapportene om denne spillerne!!
- Vært lenge på prøvespill i Schalke 04 for noen år siden. Lurer på om han faktisk signerte en slags kontrakt også(?)
- Tror brann hadde skikkelig tro på denne spilleren men så ville de satse Norsk. (var også en kneskade inne i bildet)
- Pluss at han ser veldig god ut på youtube-snutten, (et par sider tilbake) selv om den er fra da han spilte U-15.
- Er forøvrig i Bergen atm, og de jeg har snakket med her som holder med Brann skjønner ikke helt hvorfor de har latt han gå.
kan virkelig se for meg det scenariet at Brann virkelig har bajsa seg på leggen her.Kommentar
-
Gleder meg virkelig til rapportene om denne spillerne!!
- Vært lenge på prøvespill i Schalke 04 for noen år siden. Lurer på om han faktisk signerte en slags kontrakt også(?)
- Tror brann hadde skikkelig tro på denne spilleren men så ville de satse Norsk. (var også en kneskade inne i bildet)
- Pluss at han ser veldig god ut på youtube-snutten, (et par sider tilbake) selv om den er fra da han spilte U-15.
- Er forøvrig i Bergen atm, og de jeg har snakket med her som holder med Brann skjønner ikke helt hvorfor de har latt han gå.
kan virkelig se for meg det scenariet at Brann virkelig har bajsa seg på leggen her.Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Fant en snutt på youtube av våres kommenede prøvespiller Nicolas Mezquida. Og det virker som han er et veldig stort talent!
På snutten, så er det ikke alltid like lett og se hvor og hvem han er, men det skal være han som har litt langt hår bak hue. men må si jeg ble litt imponert for det virker som han herjer med alle motstanderne. Hvor gammel filmen er vet jeg heller ikke, men utifra wiki, så skal han ha blitt toppscorer i U-15 championship South America. så filmen er trolig derifra siden det er mye ifra landslagsspill på filmen. Enjoy!
Delantero de Peñarol(Uruguay)Name:Gabriel Nicolas Mezquida SeroDate of Birth:Paysandu Uruguay 21/01/1992Height:1.64Weight:56 kgPosition:ForwardCon solo ver ...
Tilleggsinformasjon:
Spilleren har markert seg i store mesterskap for U15- og U17-landslag, og ble blant annet toppscorer og kåret til turneringens beste spiller i det sør-amerikanske U15-mesterskapet i 2007.
FAKTA
Navn: Gabriel Nicolás Mezquida
Født: 21. januar 1992
Sted: Paysandú, Uruguay
Høyde: 172 cm
Vekt: 63 kg
Posisjon: Angriper
Klubb: C.A. Peñarol
Landskamper: U15 og U17-landslag
Kallenavn: "Nico"
Har visst også vært aktuell for schalke 04 en gang i tiden, ungdomsavdelingen dem antagligvis. Fant et forumder schalkefans diskuterer om han, men har ikke rukket og lese det:
http://www.transfermarkt.de/de/--nic...89_seite1.htmlKommentar
-
Snakka med noen spillere i dag og dem fortalte at Gabriel Mezguida var veldig bra på dagens trening. Her er noe av det de sa , veldig kvikk med ballen i beina ,dribler,teknisk veldig leken . Løp og kjøp sier jeg når sist hadde vi en teknisk leken spiller??Kommentar
-
Youtube-videoen viser helt tydelig hvilken teknikk og fart Mezquida har. Det ser ut som om han har en utrolig evne til å utfordre og komme seg forbi forsvarsspillerne. I tillegg ser det ut som om den lille tassen er god på hodet. Her er det bare å sikre seg signaturen fortest mulig!Kommentar
-
Dette er uten tvil noe man burde signere! Gutten er jo 92-modell og tilfeldigvis kanskje sykt god! disse henger ikke akkurat på trær...
vis dette er tilfelle da!Kommentar
-
Youtube-videoen viser helt tydelig hvilken teknikk og fart Mezquida har. Det ser ut som om han har en utrolig evne til å utfordre og komme seg forbi forsvarsspillerne. I tillegg ser det ut som om den lille tassen er god på hodet. Her er det bare å sikre seg signaturen fortest mulig!Kommentar
-
I utgangspunktet helt enig. Akkurat nå pågår u20-VM i Colomiba og mitt spørsmål er hvor godt en klubb som LSK følger med på det. Jeg kikket akkurat på stallen til f.eks Kamerun. I stallen deres er det 4-5 spillere i europeiske klubber og ca 20 stk som spiller i afrikanske klubber og helt sikkert kunne vært lokket til Europa for en relativt billig penge. Jeg kan ikke fatte at det ikke skulle være verdt å investere litt tid i spillere som spiller på et såpass høyt nivå som u20-vm i forhold til en del av disse "ukjente" afrikanerne vi har på prøvespill.Kommentar
-
"Knowledge is knowing a tomato is a fruit. Wisdom is not putting it in a fruit salad"Kommentar
Kommentar