Prøvespillere 2011
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Rett og slett en latterlig vinkling.
– Avgjørelsen er tatt med hensyn til økonomi og spilletid.
– Vi synes «Nico» er en god fotballspiller og en fin fyr. Vi kommer absolutt til å følge ham videre når han nå reiser hjem til Peñarol, sier Skarsfjord.
– Nico er et referansepunkt for våre egne unggutter når det kommer til både holdninger og ferdigheter.
Han putta dessuten to mål i sin debut.Kommentar
-
Kommentar
-
Brann supporterne har gitt denne karen ganske positive skussmål. Problemet er vel mer at han ikke har hatt noen naturlig plass i branns spillestil."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Ut fra det som har ligget i korta en stund om disse to, at Henning har sagt Effiom blir signert, og meldingene om Mezquida nå, tar jeg en ikke så veldig stor sjanse og fører opp begge i "Stallen i 2011". Det jeg har sett, hørt og lest om begge to gir grunn til å tro at ledelsen veit hva de gjør med disse nyanskaffelsene.
gilbertKommentar
-
Ut fra det som har ligget i korta en stund om disse to, at Henning har sagt Effiom blir signert, og meldingene om Mezquida nå, tar jeg en ikke så veldig stor sjanse og fører opp begge i "Stallen i 2011". Det jeg har sett, hørt og lest om begge to gir grunn til å tro at ledelsen veit hva de gjør med disse nyanskaffelsene.
gilbertKommentar
-
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
gilbertKommentar
Kommentar