Er vi for gode på tribunen?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

    #21
    Det første vi må gjøre er jo å få maksimalt ut av tromma vi har nå. Slutte å slå lyden rett ned i betongen, bruke en ordentlig trommestikke, stemme tromma osv.

    Vi kan få en enormt mye bedre lyd fra tromma enn den vi får nå.

    Kommentar

    • blue
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2004
      • 1429

      #22
      Opprinnelig skrevet av Larsi
      Det første vi må gjøre er jo å få maksimalt ut av tromma vi har nå. Slutte å slå lyden rett ned i betongen, bruke en ordentlig trommestikke, stemme tromma osv.

      Vi kan få en enormt mye bedre lyd fra tromma enn den vi får nå.
      Helt enig. I tillegg må man ha profesjonelle musikere dersom man skal ha mer enn 1 tromme, og disse skal slå i takt!
      Fugla 4 Life!

      Kommentar

      • Do'h
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 1891

        #23
        1 tromme holder.
        en bedre ting er å plassere folk som synger på de andre tribunene sånn at hele stadion blir med å synge istedenfor å bare klappe.
        LSK FOR GULL 2006

        Kommentar

        • Leif A
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 3962

          #24
          1 tromme holder i lange baner.
          Å skulle synkronisere flere trommer som står langt fra hverandre blir et helvete (unnskyld utrykket).
          De som tror noe annet, kan jo spørre Gardemusikken. De bruker laaaaang tid hvert eneste år på å få det til å gå i orden. Og da har de hele banen for seg selv.
          Knurr...

          Kommentar

          • iL
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 10771

            #25
            Jeg må jammen bite i meg ordene mine ganske fort må jeg si, eller jeg velger å tro at min formaning hjalp :twisted:

            Makan til innsats vi gjorde på lerkendal står det respekt av, det var som det gikk en fandenivoldsk jævel i oss alle, og vi skulle bare ikke tape denne kampen. Den synginga vi hadde i 2. omgang frem til 1-1 målet var i verdens klasse. En skulle tro vi var flere tusen kanaris der oppe. (tror tallet var såvidt over 250).

            Jofle rapporterte at små-bartisa nærmest opp hoppa, klappet, og sang med utover 2. omgang, til foreldrenes fortvilelse.

            Nå har jeg sett kampen på video også, og jeg tok meg med i å synge forza fugla ale ale ale! Flere ganger.

            Nå gleder jeg meg til å synge ut enga på ullevål, men ikke glem hamar, plankebyen og ikke minst ålesund.
            Kanarifugla flyr høyt i år!

            Kommentar

            Working...