Hannus

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • krisruds
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 839

    Hannus

    Noen som så den albuen Hannus prøvde seg på Stoffe? Skjønner ikke hva han tenker med!! Når du veit du har blitt etterforska av NFF og blit delevis skyldig så ypper du ikke opp til mer bråk ved og klappe i handa og vise forskjellige tegn til oss. Helt dust i hodet.!!

    Synd jeg ikke hadde med digi cam på kampen og filma da han dytta albuen opp i ansiktet til stoffe. Hadde vært fint og sendt inn til TV2.
    Men noen burde følge opp akkurat det der.
    krisruds medlem av KFL siden 1996


    OI OI OI nå har vi det morro :)

    BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.
  • Kay
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 763

    #2
    Jeg så også den, men fra en annen vinkel en kanarifansen, er derfor usikker på om den var rettet mot stoffe eller fansen.

    Kommentar

    • ON
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3639

      #3
      Var nok rettet mot stoffe, men traff ikke..

      Kommentar

      • krisruds
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2005
        • 839

        #4
        for meg så så det ut som mot stoffe. Men uansett om det var mot han eller mot oss, så punkt 1 så var stoffe 20-30cm unna. punk 2: så hvorfor i helvette gjør han det? Er det fordi han er stolt over og gi kippe en albue? Virker som han synes det var tøft og kult.
        krisruds medlem av KFL siden 1996


        OI OI OI nå har vi det morro :)

        BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

        Kommentar

        • MedlemNR35
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2004
          • 905

          #5
          Forbanna idiot han der!!!!!

          Albuen var helt klart rettet mot Stoffe...Stoffe dro han litt i trøya og han ble sint!

          Jeg har fått meg en ny helt etter denne kampen iallefall.Så dere åssen Rambekk gikk inn i Hannes eller...han dunka han hardt hver gang!!!

          Kommentar

          • Ketil Cantona
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6813

            #6
            Hannes er og blir en idiot. Gudskjelov så stikker`n etter sesongen. Hadde vært kult on nøff for en gangs skyld hadde etterforsket noen kamper Hannes hadde spilt i. Herlig å høre han bli pipi ut!

            Kommentar

            • King_Raymond
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4987

              #7
              Mannen får jo Hulsker til å virke som en trivelig fyr. Håper flyet hans styrter når han drar til england :shock:
              Ultras Felt C Lillestrøm

              Kommentar

              • Jan Banan
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2004
                • 809

                #8
                Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                Mannen får jo Hulsker til å virke som en trivelig fyr. Håper flyet hans styrter når han drar til england :shock:
                Nei, nå var du slem ... Han har jo selv sagt at han SOM REGEL ikke prøver på noe annet enn å ta ballen! Jeg tror han bare svingte litt på albuen for å få med beina ... :wink:
                - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                Stuart Baxter har forstått det.

                Kommentar

                • Hamburg & Kanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 3006

                  #9
                  boleHanne "bavian" Styggursson

                  Siste nytt om fotball og premier league? Du har kommet til rett sted. Alle nyheter du trenger å vite om fotball samlet på ett sted. Klikk her for å lese!


                  Takk skal du f&%n meg ha, og farvel !!
                  Viking-> Stoke->Benken->Pub-> AA
                  Kom aldri tilbake, din dott!
                  LSK Norges beste lag

                  Kommentar

                  Working...