Som gammel (50 år neste år... ) utflyttet LSK-supporter er det et av årets høydepunkter når LSK kommer til Trondheim. En by hvor det for øvrig ikke er helt umorsomt å befinne seg for tiden hva gjelder temaet fotball. Som LSK-mann spesielt og sterkt fotballinteressert generelt har jeg alltid hatt glede av å oppholde meg på den meget gode fotballpuben Kings Cross. (Se. http://www.kingscross.no ) En pub som de aller fleste andre supporterklubber bruker når de er i byen. Puben er faktisk kjempebra hva gjelder fotball. nasjonal som internasjonal. De har en rekke arrangementer, happenings etc hva gjelder fotball hele året. Pluss at de serverer alle typer kjente ølmerker. Sågar Guinness, som er den eneste godkjente hos feimschmeckere... "There is Guinness. And then some beverages... " (: Sjelden å finne så god stemning andre steder, uansett hvor meget man skaper den selv: Miljøet har også litt å si!
Jeg registrerer at Kanarifansen i år igjen møtes et annet sted: Et sted som ikke akkurat bærer preg av fotballpub, selv om den er grei nok til tider. Og det er da jeg gjerne vil ha svar på følgende spørsmål av arrangementsansvarlige: Hva er grunnen til at dere velger den puben her i Trondheim? Som sagt, så er Kings Cross Trondheims beste fotballpub, noe som ikke bare er min egne private mening. De har også tilbud (rabatter etc.) gående til supporterklubber som velger puben. Er rimelig kjent med Norges fortballpuber. Vel. Håper på svar her. Uansett, så treffes vi (lørdag?) søndag her. Dere vil se meg gående med min femårige sønn i sentrum, begge i gult og svart. Og vit i hvert fall én ting: RBK er mildt sagt i kaotisk oppløsning. De preges mer og mer av desperasjon og panikk fra dag til dag... Og dette gjør jo ingenting. (:
Jeg registrerer at Kanarifansen i år igjen møtes et annet sted: Et sted som ikke akkurat bærer preg av fotballpub, selv om den er grei nok til tider. Og det er da jeg gjerne vil ha svar på følgende spørsmål av arrangementsansvarlige: Hva er grunnen til at dere velger den puben her i Trondheim? Som sagt, så er Kings Cross Trondheims beste fotballpub, noe som ikke bare er min egne private mening. De har også tilbud (rabatter etc.) gående til supporterklubber som velger puben. Er rimelig kjent med Norges fortballpuber. Vel. Håper på svar her. Uansett, så treffes vi (lørdag?) søndag her. Dere vil se meg gående med min femårige sønn i sentrum, begge i gult og svart. Og vit i hvert fall én ting: RBK er mildt sagt i kaotisk oppløsning. De preges mer og mer av desperasjon og panikk fra dag til dag... Og dette gjør jo ingenting. (:
Kommentar