Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Vær vennelig og hold hjemmesiden til Thorud unna dette forumet. jeg syns gutten er en forsovidt god fotball spiller,men som person så syns jeg han er latterlig. Kutter ut kontrakten sin(i lsk) for og "redde" verden på Cuba.
Et tips Andreas: Hold deg til en ting. det du kan. Fotball
Vær vennelig og hold hjemmesiden til Thorud unna dette forumet. jeg syns gutten er en forsovidt god fotball spiller,men som person så syns jeg han er latterlig. Kutter ut kontrakten sin(i lsk) for og "redde" verden på Cuba.
Et tips Andreas: Hold deg til en ting. det du kan. Fotball
Hehe Morten. Godt forsøk på å fyre opp meg, men det funka desverre ikke.
Thorud er en bra kar, og en god fotball spiller. Men noen kan mer enn bare en ting sånn som deg vet du Morten
Ikke kom her å påstå at Thorud er en habil rikssynser. Fyren er jo helt vanvittig lite reflektert.
Jeg vil gjerne be deg utdype det du snakker om. Å si noe sånnt på 2 linjer er håpløst. Få se om du er "reflektert" nok til å komme med noe over 2 linjer nå?
Hold kjeft Lars. Du som pleier å skaffe deg kunnskap før du uttaler deg om ting burde være smart nok til å ikke være morsom på andres bekostning.
Snakket litt med Andreas i stad, må bare få lime inn dette;
Å si at jeg er latterlig eller lite reflektert faller på sin egen urimelighet da dere ikke kjenner meg som person. Det er beklagelig at KFL, som er en fantastisk supportergjeng, består av "allvitende" menneskekjennere med begrenset kunnskap.
Å si at jeg er latterlig eller lite reflektert faller på sin egen urimelighet da dere ikke kjenner meg som person. Det er beklagelig at KFL, som er en fantastisk supportergjeng, består av "allvitende" menneskekjennere med begrenset kunnskap.
*sint iL i mod modus* :evil:
Stoffe er forøvrig tatt ut til landslaget igjen, skulle bare mangle slik han har spilt i det siste:
Såg precis att jag blivit uttagen till truppen mot Tjeckien. Skitkul att få chansen igen och förhoppningsvis får man kanske spela lite. Hur som helst är det alltid utvecklande att komma med för man höjer sig direkt några snäpp när man tränar med så bra spelare.
Kommentar