Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Må innrømme at jeg skulle ønske det ble Adidas eller Nike. Men Legea er sikkert bra det, ser på hjemmesiden deres at de har storlagene Bosnia og Iran...
Ascoli og Livorno trekker riktignok opp inntrykket et lite hakk.
Personlig gir jeg egentlig en lang f... i hvilken leverandør som leverer drakta så lenge de kan lage supporterdrakter som ikke er pølseskinn for oss over 100 kg.
Det kan ikke Diadora, ergo bruker jeg fremdeles den gamle Adidas drakta.
Det hadde vært fint for oss andre også.Seriøst noen som ser forjævlig ut i drakt.Overvektige,feite folk bør seriøst vurdere kun skjerf.Ikke naken da..
Jovisst, LSK spilte i Umbrodrakter tidligere, men den drakta på bildet er jo fin. De trauste, grå grilldressgreiene Umbro tilbyr i dag er jo helt vanvittig kjedelige. Det faktum at vi spilte med Umbrodrakter for noen tiår siden forandrer ikke faktumet at draktene deres er dritkjedelige i 2010. Michael Jackson gjorde noen fete skiver på åttitallet, men den skiva han slapp rundt 2001 er fortsatt dritt.
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
Må innrømme at jeg skulle ønske det ble Adidas eller Nike. Men Legea er sikkert bra det, ser på hjemmesiden deres at de har storlagene Bosnia og Iran...
Ascoli og Livorno trekker riktignok opp inntrykket et lite hakk.
Og Nord Korea
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
min bredde-klubb gikk på Legea-finta da for et par år siden. For alle som skal slite tribunene bør alle krysse fingrene for at det ikke er Legea som blir valgt...
Elendige varer som maks vil holde en halv sesong - på tribunene. Ille ille ille. Håpløse på levering!
Hvis det ikke er Adidas, Nike eller Umbro, så er det vel bare Puma av de store aktørene på det norske markedet igjen.
Av andre som da evt måtte bruke dette som en lansering av sine produkter på det skandinaviske markedet...kanskje Canterbury som nok vil utvide markedandelene sine i Europa.
OBS...nå kom jeg på en til og gud forby min kropp i den; Kappa....
Mitt tips blir derfor: Puma - noe som ville vært helt ok.
Kommentar