Drakta i 2011
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Gah! Nå har Enga sluppet sine nye drakter, mens vi fremdeles må vente i spenning...
Tydelig at de har skjønt noe da. Drakta er uansett fargen rein med sine sponsorer. Nordealogoen er trykket på med bare bokstaver, ikke en hel firkant i blått. Jaja vi har gule drakter. Men hvit skrift hadde fungert.
Bare og vente på bæreposen fra LSK nå.Kommentar
-
Jeg blir veldig overrasket om Nordea nå fortsetter å være hovedsponsor for LSK, kan ikke huske at de både har vært på brystet til enga og LSK samtidig.
Får håpe dette ikke kommer som en bombe i lokalene på Åråsen.Kanarifugl i Bergen By. Jaja Det skal vel være sånn!Kommentar
-
Kunne ikke vært mer enig. Er så lei den "billige" looken på draktene og supporter utstyret forøvrig.
Søpla sin drakt er utviklet sammen med klanen.. Jeg savner adidas jeg .
Håper vi får fete drakter!ET LAND - ET LAG!
----- FUGLA 4 LIFE -----Kommentar
-
Et mer sentralt spørsmål er vel heller hvor mye vi får for avtalen vår med Nordea. Om det er for stort sprik her må vi jo simpelthen kaste dem ut. Vi kan ikke leve med at erkerivalen vår, som tross alt er lillebror historisk sett, men har blitt hypet opp av Oslomedia til å muligens bli marginalt større de siste ti årene, får store økonomiske fordeler av vår egen sponsor.
Og den blå firkanten deres kan de putte opp i rumpa. For nte gang.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Når jeg sammenligner med noen konkurenter er det utrolig hvor mange og forskjellige sponsorer vi har på drakta. Og i år kommer nok et klistremerke på hver side bak shortsen.
Armer
net-com i alle mulige farger.
Canal digital blått
Forran bryst.
Nordea blått og hvitt
Peab grønt og oransj
Øye rødt
Rygg.
Riis bilglass rødt
På shortsen:
åkrene gult
betongservice gult
Strømper
axa i rødt
I tillegg kommer LSK logoen og draktnavnet.
Er det rart dette ikke blir pent.Kommentar
-
Et mer sentralt spørsmål er vel heller hvor mye vi får for avtalen vår med Nordea. Om det er for stort sprik her må vi jo simpelthen kaste dem ut. Vi kan ikke leve med at erkerivalen vår, som tross alt er lillebror historisk sett, men har blitt hypet opp av Oslomedia til å muligens bli marginalt større de siste ti årene, får store økonomiske fordeler av vår egen sponsor.
Og den blå firkanten deres kan de putte opp i rumpa. For nte gang.Kommentar
-
Når man gjør det bra i serien har man litt å konkurrere med når det gjelder sponsoravtaler. Her har vif fått til en bra deal på bortedrakta når det gjelder Nordea.
LSK må først spille fotball i toppen over tid før man kan begynne å være kresen på sponsorer.
Ikke forvent noe annet i år enn masse forskjellige farger på reklamen dessverreKommentar
-
Når man gjør det bra i serien har man litt å konkurrere med når det gjelder sponsoravtaler. Her har vif fått til en bra deal på bortedrakta når det gjelder Nordea.
LSK må først spille fotball i toppen over tid før man kan begynne å være kresen på sponsorer.
Ikke forvent noe annet i år enn masse forskjellige farger på reklamen dessverre
Desverre er vel dette helt riktig Tony.Kommentar
-
Jeg ser at Nordea har gått med på at Vif ikke skal spille med firkant rundt Nordea-logoen, til tross for at drakten er blå, og at logoen dermed drukner i større grad enn den gjør på vår gule drakt. Det er vel bare å stikke fingeren i gjorde på Åråsen, og innse at her har man ikke gjort en god nok jobb.Kommentar
-
Jeg ser at Nordea har gått med på at Vif ikke skal spille med firkant rundt Nordea-logoen, til tross for at drakten er blå, og at logoen dermed drukner i større grad enn den gjør på vår gule drakt. Det er vel bare å stikke fingeren i gjorde på Åråsen, og innse at her har man ikke gjort en god nok jobb.Kommentar
-
Jeg ser at Nordea har gått med på at Vif ikke skal spille med firkant rundt Nordea-logoen, til tross for at drakten er blå, og at logoen dermed drukner i større grad enn den gjør på vår gule drakt. Det er vel bare å stikke fingeren i gjorde på Åråsen, og innse at her har man ikke gjort en god nok jobb.
Og for alt vi vet så kan den blå firkant være en del av pengesummen - man for X for med blå firkant, uten er det X-Y man sitter igjen med.Kommentar
-
Se på Godset og Glimt for å ta 2 eksempler, de har ikke så bra økonomi, men de klarer å skreddesy drakta slik at det ikke blir 12 forskjellige logoer og farger. Glimt har for eks kun svarte logoer som sponsor,hadde man hatt litt fokus på å lage en kul drakt hadde man kanskje solgt mange fler drakter og tjent mer penger, men nei da skal se ut som en goodiebag man har fått på messa. skjønner ikke hva lsk tenker med as.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Se på Godset og Glimt for å ta 2 eksempler, de har ikke så bra økonomi, men de klarer å skreddesy drakta slik at det ikke blir 12 forskjellige logoer og farger. Glimt har for eks kun svarte logoer som sponsor,hadde man hatt litt fokus på å lage en kul drakt hadde man kanskje solgt mange fler drakter og tjent mer penger, men nei da skal se ut som en goodiebag man har fått på messa. skjønner ikke hva lsk tenker med as.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar