Drakta i 2011

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fjacob82
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 1507

    Opprinnelig skrevet av Stray Cat
    Se for deg en stor blå Nordea-kladæsj midt i front, samt et par røde Øie-reklamer på. Blir rotete
    Den blir ikke akkurat en klassiker tror jeg. Enig i at det kan bli bra rotete med masse reklame på der.

    Minnet meg forøvrig alt for mye om Start...
    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
    *Brasseberget*

    Kommentar

    • FluffyBunny
      Medlem
      Møteplager
      • Mar 2006
      • 87

      Gah! Nå har Enga sluppet sine nye drakter, mens vi fremdeles må vente i spenning...

      Kommentar

      • *46*

        Opprinnelig skrevet av FluffyBunny
        Gah! Nå har Enga sluppet sine nye drakter, mens vi fremdeles må vente i spenning...
        Drita nå i søpla da. Eneste jeg ikke likte, var at Nordea er ny hovedsponsor - er LSK "dumpa"?

        Kommentar

        • Trondeo
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3062

          Opprinnelig skrevet av *46*
          Drita nå i søpla da. Eneste jeg ikke likte, var at Nordea er ny hovedsponsor - er LSK "dumpa"?
          Det har vel vært tidligere år hvor både VIF og LSK er blitt sponset av Nordea, som hovedsponsor?

          Kommentar

          • glasgow
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2007
            • 1252

            Opprinnelig skrevet av FluffyBunny
            Gah! Nå har Enga sluppet sine nye drakter, mens vi fremdeles må vente i spenning...

            Tydelig at de har skjønt noe da. Drakta er uansett fargen rein med sine sponsorer. Nordealogoen er trykket på med bare bokstaver, ikke en hel firkant i blått. Jaja vi har gule drakter. Men hvit skrift hadde fungert.
            Bare og vente på bæreposen fra LSK nå.

            Kommentar

            • Anders_Aa
              Medlem
              Møteplager
              • Nov 2006
              • 76

              Jeg blir veldig overrasket om Nordea nå fortsetter å være hovedsponsor for LSK, kan ikke huske at de både har vært på brystet til enga og LSK samtidig.

              Får håpe dette ikke kommer som en bombe i lokalene på Åråsen.
              Kanarifugl i Bergen By. Jaja Det skal vel være sånn!

              Kommentar

              • Candyking
                Juniormedlem
                Bøffel
                • Nov 2007
                • 28

                kan vi ikke for engangskyld få "rene og pene" drakter. Siste sesongene har draktene sett helt jævlig ut med 5 forskjellige farger på drakta. Stygt å si men enga har faktisk skjønt det.
                Ultras Felt C Lillestrøm

                Kommentar

                • danny85
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Mar 2006
                  • 108

                  Opprinnelig skrevet av Candyking
                  kan vi ikke for engangskyld få "rene og pene" drakter. Siste sesongene har draktene sett helt jævlig ut med 5 forskjellige farger på drakta. Stygt å si men enga har faktisk skjønt det.

                  Kunne ikke vært mer enig. Er så lei den "billige" looken på draktene og supporter utstyret forøvrig.

                  Søpla sin drakt er utviklet sammen med klanen.. Jeg savner adidas jeg .

                  Håper vi får fete drakter!
                  ET LAND - ET LAG!
                  ----- FUGLA 4 LIFE -----

                  Kommentar

                  • *46*

                    Opprinnelig skrevet av danny85
                    Håper vi får fete drakter!
                    "Snittet" på 2010 drakta fikk jo en bulimiker til å se ut som et kebabvrak, men kanskje ikke det du tenker på når det gjeler fete drakter?

                    Kommentar

                    • Grusom B
                      Generalissimo Bellisimo
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6248

                      Et mer sentralt spørsmål er vel heller hvor mye vi får for avtalen vår med Nordea. Om det er for stort sprik her må vi jo simpelthen kaste dem ut. Vi kan ikke leve med at erkerivalen vår, som tross alt er lillebror historisk sett, men har blitt hypet opp av Oslomedia til å muligens bli marginalt større de siste ti årene, får store økonomiske fordeler av vår egen sponsor.

                      Og den blå firkanten deres kan de putte opp i rumpa. For nte gang.
                      Ni principe ni rey...

                      D10S!

                      Kommentar

                      • glasgow
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2007
                        • 1252



                        Når jeg sammenligner med noen konkurenter er det utrolig hvor mange og forskjellige sponsorer vi har på drakta. Og i år kommer nok et klistremerke på hver side bak shortsen.

                        Armer
                        net-com i alle mulige farger.
                        Canal digital blått

                        Forran bryst.
                        Nordea blått og hvitt
                        Peab grønt og oransj
                        Øye rødt

                        Rygg.
                        Riis bilglass rødt

                        På shortsen:
                        åkrene gult
                        betongservice gult

                        Strømper
                        axa i rødt


                        I tillegg kommer LSK logoen og draktnavnet.

                        Er det rart dette ikke blir pent.

                        Kommentar

                        • glasgow
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2007
                          • 1252

                          Opprinnelig skrevet av Grusom B
                          Et mer sentralt spørsmål er vel heller hvor mye vi får for avtalen vår med Nordea. Om det er for stort sprik her må vi jo simpelthen kaste dem ut. Vi kan ikke leve med at erkerivalen vår, som tross alt er lillebror historisk sett, men har blitt hypet opp av Oslomedia til å muligens bli marginalt større de siste ti årene, får store økonomiske fordeler av vår egen sponsor.

                          Og den blå firkanten deres kan de putte opp i rumpa. For nte gang.
                          Det er vel bare og stikke fingeren i jorda og innse at vif har større markesverdi enn LSK for tiden.

                          Kommentar

                          • Tony
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 4737

                            Når man gjør det bra i serien har man litt å konkurrere med når det gjelder sponsoravtaler. Her har vif fått til en bra deal på bortedrakta når det gjelder Nordea.

                            LSK må først spille fotball i toppen over tid før man kan begynne å være kresen på sponsorer.

                            Ikke forvent noe annet i år enn masse forskjellige farger på reklamen dessverre

                            Kommentar

                            • glasgow
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2007
                              • 1252

                              Opprinnelig skrevet av Tony
                              Når man gjør det bra i serien har man litt å konkurrere med når det gjelder sponsoravtaler. Her har vif fått til en bra deal på bortedrakta når det gjelder Nordea.

                              LSK må først spille fotball i toppen over tid før man kan begynne å være kresen på sponsorer.

                              Ikke forvent noe annet i år enn masse forskjellige farger på reklamen dessverre

                              Desverre er vel dette helt riktig Tony.

                              Kommentar

                              • Patriot
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2010
                                • 437

                                Jeg ser at Nordea har gått med på at Vif ikke skal spille med firkant rundt Nordea-logoen, til tross for at drakten er blå, og at logoen dermed drukner i større grad enn den gjør på vår gule drakt. Det er vel bare å stikke fingeren i gjorde på Åråsen, og innse at her har man ikke gjort en god nok jobb.

                                Kommentar

                                • Tony
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 4737

                                  Opprinnelig skrevet av Patriot
                                  Jeg ser at Nordea har gått med på at Vif ikke skal spille med firkant rundt Nordea-logoen, til tross for at drakten er blå, og at logoen dermed drukner i større grad enn den gjør på vår gule drakt. Det er vel bare å stikke fingeren i gjorde på Åråsen, og innse at her har man ikke gjort en god nok jobb.
                                  Det du ikke skriver er at bortedrakta til vif blir uten den blå ramma. Der hadde det fint gått å satt den på, men her har nok vif ordna seg bra når dem inngikk sponsoravtalen med Nordea

                                  Kommentar

                                  • *46*

                                    Opprinnelig skrevet av Patriot
                                    Jeg ser at Nordea har gått med på at Vif ikke skal spille med firkant rundt Nordea-logoen, til tross for at drakten er blå, og at logoen dermed drukner i større grad enn den gjør på vår gule drakt. Det er vel bare å stikke fingeren i gjorde på Åråsen, og innse at her har man ikke gjort en god nok jobb.
                                    Jeg liker LSK jævla godt, men man må stikke fingeren i jorda og fortså at de to siste åra har LSK blitt en grå mygg. Vi er ikke synlige lenger og alt for få bryr seg om eller hater LSK. Det taper man markedsandeler på! Da hjelper det f*** ikke hvor god jobb man gjør inne mot en sponsor...

                                    Og for alt vi vet så kan den blå firkant være en del av pengesummen - man for X for med blå firkant, uten er det X-Y man sitter igjen med.

                                    Kommentar

                                    • Candyking
                                      Juniormedlem
                                      Bøffel
                                      • Nov 2007
                                      • 28

                                      Se på Godset og Glimt for å ta 2 eksempler, de har ikke så bra økonomi, men de klarer å skreddesy drakta slik at det ikke blir 12 forskjellige logoer og farger. Glimt har for eks kun svarte logoer som sponsor,hadde man hatt litt fokus på å lage en kul drakt hadde man kanskje solgt mange fler drakter og tjent mer penger, men nei da skal se ut som en goodiebag man har fått på messa. skjønner ikke hva lsk tenker med as.
                                      Ultras Felt C Lillestrøm

                                      Kommentar

                                      • glasgow
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2007
                                        • 1252

                                        Opprinnelig skrevet av Candyking
                                        Se på Godset og Glimt for å ta 2 eksempler, de har ikke så bra økonomi, men de klarer å skreddesy drakta slik at det ikke blir 12 forskjellige logoer og farger. Glimt har for eks kun svarte logoer som sponsor,hadde man hatt litt fokus på å lage en kul drakt hadde man kanskje solgt mange fler drakter og tjent mer penger, men nei da skal se ut som en goodiebag man har fått på messa. skjønner ikke hva lsk tenker med as.
                                        Glimt sin frestår mer rein selv med noen andre farger.Start sin fremstår også mye renere.

                                        Kommentar

                                        • Leif A
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 3962

                                          Opprinnelig skrevet av glasgow
                                          Det er vel bare og stikke fingeren i jorda og innse at vif har større markesverdi enn LSK for tiden.
                                          I reject your reality and substitute my own...

                                          Glimt sine drakter ser jo ut som en ønskedrøm i forhold til LSK sin.
                                          Knurr...

                                          Kommentar

                                          Working...