Den treningsdrakta gir meg ståkuuuk!! Phet!
Drakta i 2011
Collapse
X
-
-
Jeg formulerte meg litt dårlig, og baserte argumentasjonen min på historien... At avtalen med legea var gjeldene fra 1. januar ser jeg ikke på som noen unnslyldning. Avtalen var klar lenge før det og produksjonen kunne starta for lenge siden. Slik at drakta kunne vært klar for slag lenge før 16. Mars...Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Synd de ikek har drakta klar til treningskampene. Hadde vært knall å bruke en ordentlig drakt uten sponsor. Kanskje det er en av grunnene til at drakta ikke blir lansert før, at man går glipp av en del inntekter ved å selge draktene før man har sponsor?Kommentar
-
DIadora draktene ble vel solgt uten sponsormerker. De måtte man kjøpe i tillegg og trykke på.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Greit nok at julen som var ville det blitt vanskelig å produsere drakt før jul, men det er jo egentlig det samme. Har vel ikke skjedd så mange ganger tidligere at neste års drakt har vært klar før rundt seriestart.Kommentar
-
Hovedsponsor er ikke på plass og de skal ha inn 20 mill til i sponsorkroner.Kommentar
-
Kommentar
-
Kanskje som å banne i kirken dette her, men personlig ønsker jeg en LSK-drakt med større innslag av sort. Litt sånn AIK-messig. Den sorte bortedrakta med gule innslag (fra Diadora?) for noen år tilbake var skikkelig fin.
Striper kan være en nice touch. Italienere har peiling på å lage klær, også fotballklær.LSK Norges beste lagKommentar
-
Jeg formulerte meg litt dårlig, og baserte argumentasjonen min på historien... At avtalen med legea var gjeldene fra 1. januar ser jeg ikke på som noen unnslyldning. Avtalen var klar lenge før det og produksjonen kunne starta for lenge siden. Slik at drakta kunne vært klar for slag lenge før 16. Mars...http://www.lsk.no/?did=9138638
Her er drakta for treningskampene
LSK vil med ny utstyrsleverandør også få en splitter ny drakt i 2011. Inntil sesongstart vil derfor LSK-spillerne bruke en egen drakt for treningskampene.Denne uken signerte LSK de siste detaljene i avtalen med den nye utstyrsleverandøren Legea. Dermed blir det også en splitter ny drakt i 2011-sesongen. Imidlertid tar det litt tid før denne vil bli ferdig, og derfor vil LSK-spillerne benytte en egen drakt for treningskampene.Kommentar
-
Selv mener jeg at drakta er helt konge, HVIS man bare tar bort den stripa i midten. Da er den etter min mening muligens den feteste drakta vi har hatt!Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
Kommentar