Med den økonomiske hverdagen i klubben og mangel på hovedsponsor, synes jeg dette hørtes særdels lite klokt ut. Tror du klubben kan takke nei til en anselig sum penger pga fargen på en logo eller at Nordea i en årrekke har sponset både LSK og Søpla? Synes absolutt ikke det høres usannsynlig at Nordea er hovedsponsor for både LSK og Søpla.
Drakta i 2011
Collapse
X
-
Med den økonomiske hverdagen i klubben og mangel på hovedsponsor, synes jeg dette hørtes særdels lite klokt ut. Tror du klubben kan takke nei til en anselig sum penger pga fargen på en logo eller at Nordea i en årrekke har sponset både LSK og Søpla? Synes absolutt ikke det høres usannsynlig at Nordea er hovedsponsor for både LSK og Søpla.
Herregud, jeg savner Opel.
RSP: Én sesong. Ikke for alltid. Men at drakter med striper er finere enn ensfargede er hevet over enhver tvil. Mye mer personlighet. Vi har ikke tradisjon for det her til lands, og det er synd. Det er ikke ensbetydende med at jeg ikke er glad i drakta.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Når jeg fikk se drakta på treningskampen igår, syntes jeg faktisk ikke det så så værst ut. Jeg er også fan av striper, men vil helst at disse skal dekke hele drakta og ikke bare frontpartiet.
Veldig riktig gulfarge, men synd at klubblogoen havner nederst på brystbeinet. Er ikke klubben så viktig lenger? Snart finner vi bare klubblogoen tatovert på de sykeste av oss supporterne.
Det er altså kult med sorte striper på drakta, på tross av at klubben har vedtektsfestet helgul trøye, men "klubben er ikke viktig lenger" siden emblemet sitter feil?
ALT ER JO FEIL MED DEN BÆRPOSEN VÅRE MENN STILTE MED I GÅR! Herregud, vi trenger jo ikke å kle oss som en adeccoklubb, selv om vi spiller som en.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Selvimotsigelsens mester rir igjen....
Det er altså kult med sorte striper på drakta, på tross av at klubben har vedtektsfestet helgul trøye, men "klubben er ikke viktig lenger" siden emblemet sitter feil?
ALT ER JO FEIL MED DEN BÆRPOSEN VÅRE MENN STILTE MED I GÅR! Herregud, vi trenger jo ikke å kle oss som en adeccoklubb, selv om vi spiller som en.***Større baller enn vett***Kommentar
-
Kommentar
-
Når vi hadde Opel som hovedsponsor var også drakta "stripete" med to forskjellige gulnyanser. Jeg ser den ofte på de litt eldre supporterne på feltet. Alle lag skifter draktmønster med jevne mellomrom. Vi er ikke noe annerledes. Mønsteret på drakta har ingengting med klubbsjela å gjøre.
Ja, dette er hva jeg kaller en stripete drakt...CustodesI med og motgangKommentar
-
Ganske mye lettere for Nordea/Søpla å få til en passende drakt i og med at Nordea-logoen strengt tatt er nettopp hvit med blå bakgrunn.
Ideelt skulle vi hatt en hovedsponsoravtale med enten
eller
eller
(I så fall må bøffelberget gjenoppstå)
Kommentar
-
Litt historieløst. Nordea sin forgjenger, K-bank, har sponset begge lagene samtidig tidligere. Husker de gjorde et stort nummer av at de fikk begge "sine" lag i cupfinalen.Knurr...Kommentar
-
Poenget er overhodet ikke at de ikke kan (hoved)sponse begge to, poenget er at de ikke kan sponse begge to og gi den ene klubben store økonomiske fordeler i forhold til den andre. I alle fall ikke når den andre er oss.
Er virkelig ikke dette helt åpenbart???
Du kan da ikke kalle meg historieløs fordi jeg ikke husker noe som skjedde da jeg var tre år!Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Poenget er overhodet ikke at de ikke kan (hoved)sponse begge to, poenget er at de ikke kan sponse begge to og gi den ene klubben store økonomiske fordeler i forhold til den andre. I alle fall ikke når den andre er oss.
Er virkelig ikke dette helt åpenbart???
Du kan da ikke kalle meg historieløs fordi jeg ikke husker noe som skjedde da jeg var tre år!Kommentar
-
Men uansett artig å prøve noe nyttKommentar
-
Uansett så er drakta noe som forandrer seg hele tiden.
"Jeg bryr meg om drakten, ikke så mye om de som er inni den"
Når vi hadde Opel som hovedsponsor var også drakta "stripete" med to forskjellige gulnyanser. Jeg ser den ofte på de litt eldre supporterne på feltet.
Alle lag skifter draktmønster med jevne mellomrom. Vi er ikke noe annerledes.
Mønsteret på drakta har ingengting med klubbsjela å gjøre.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Kan vel ikke si at designen på treningsdrakta var all verden å skryte av. Ble ikke pent med stripene avkuttet, så skal striper bli vurdert så bør de dekke hele kroppen, og ikke bare bryst/mage-regionen. Skal vi spille i striper bør de svarte være betydelig smalere slik at drakta fortsetter å være primært gul.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Kan vel ikke si at designen på treningsdrakta var all verden å skryte av. Ble ikke pent med stripene avkuttet, så skal striper bli vurdert så bør de dekke hele kroppen, og ikke bare bryst/mage-regionen. Skal vi spille i striper bør de svarte være betydelig smalere slik at drakta fortsetter å være primært gul.
Hva synes du Grusom? Vi kunne jo lånt West Hams farger, drakten vår er jo ikke så viktig lenger?Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Det som teller er drakta som presenteres før seriestart. Får sikkert god grunn til hysteri da også, så hvorfor ikke la dette ligge inntil videre?For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Like imponerende hver gang hvor mye folk klarer å hause opp uvesentligheter. Jeg vi vel påstå at stripene på treningsdrakta fint kan betegnes som besetning på en gul drakt og den er en treningsdrakt. Punktum! som sådan kunne den hatt paljetter og tutu for min del.
Det som teller er drakta som presenteres før seriestart. Får sikkert god grunn til hysteri da også, så hvorfor ikke la dette ligge inntil videre?Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Skal vi spille med noe annet enn de vedtektsfestede draktene kan man jo like gjerne spille i en annen farge også? Ta over Rosa-sløyfe kampanjen til Follo under treningskampene? Spille i bortedrakta?
Hva synes du Grusom? Vi kunne jo lånt West Hams farger, drakten vår er jo ikke så viktig lenger?
Det er stor forskjell på å pisse på tradisjoner og å gjøre noe litt artig en enkeltstående sesong. Drakta ville i tillegg blitt et klenodium.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Du tar feil av meg og Holter. Jeg har aldri sagt noe slikt. Og må jeg virkelig påpeke atter en gang at jeg mente det kunne være morsomt for én enkelt sesong, ikke for evig og alltid?
Det er stor forskjell på å pisse på tradisjoner og å gjøre noe litt artig en enkeltstående sesong. Drakta ville i tillegg blitt et klenodium.
Ja til klassisk gul drakt med enkelt design!Enøyd i de blindes dal.Kommentar
Kommentar