Ikke stygt med et brød på drakta? hmmmm...
Drakta i 2011
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Drakta som Ham/Kam bruker nå er ikke lovelig i Tippeligaen pga sponsorens plass. Kun 1 brystreklameKommentar
-
Jeg synes det er snodig at de velger å bruke en treningsdrakt uten sponsormerke på når de skal ta årets lagbilde.
Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.Kommentar
-
Jeg synes det er snodig at de velger å bruke en treningsdrakt uten sponsormerke på når de skal ta årets lagbilde.
http://lsk.no/no/sportslig/a-laget/n...s.9UFRvU1Q.ips
Lagbildet ble tatt fordi vi skal ha det i LSK-magasinet. Det har deadline i neste uke. Altså før 16. mars hvor vi skal ha kickoff.
mvh
Ole Kristian - avfeier dramatikkenKommentar
-
http://lsk.no/no/sportslig/a-laget/n...s.9UFRvU1Q.ipsKommentar
-
Kommentar
-
Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
ja på kick off får man svar på mye. Litt sånn som siste episode av lost.
Siden sponsoren visstnok er unik i norge så tipper jeg det er noe pengespill firma. Og de har sikkert svart logo
Betsson, Bet 24, Unibet eller noe sånnKommentar
-
Da driter man seg ut ovenfor NFF - så enkelt er det. Jeg håper og tror det ikke er pengespill som det skal reklameres for. Viser det seg at det er pengespill, blir jeg svært skuffa.Kommentar
-
Opel returns?! Would've been the shizz'!Kommentar
-
Er vel ikke lov uansett å reklamere for andre pengespill enn Norsk Tipping i Norge. Valencia måtte spille med reklamefrie drakter mot Stabæk siden de reklamerer for Unibet(?), og det ikke er lov i Norge.Kommentar
-
Off-topic:
Var dem egentlig død hele tiden og den øya var helvete og når dem endelig hadde klart å ordne øya så fikk dem komme til himmelen?? Det er i så fall slik jeg tolker det, uten att jeg tror att dette er korrekt. Send meg gjerne din tolkning hvis du har en annen, for jeg er gjerne åpen for en annen løsning på lost.Kommentar
-
-
Off-topic:
Var dem egentlig død hele tiden og den øya var helvete og når dem endelig hadde klart å ordne øya så fikk dem komme til himmelen?? Det er i så fall slik jeg tolker det, uten att jeg tror att dette er korrekt. Send meg gjerne din tolkning hvis du har en annen, for jeg er gjerne åpen for en annen løsning på lost.
Men for å holde litt topic og, er det lov til å håpe på at siden det er unikt i norge...Kun en draktsponsor?LasseNKommentar
Kommentar