Drakta i 2011

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ragnarrock
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2008
    • 937

    får håpe at som et plaster på såret vil det bli lansert 2012 drakta rett før jul slik at alle kan hamstre julegaver, så får de som dør etter å få all verdens reklame på drakta få det trykt på når sponsorene er klare..
    *Kjempe gutta fighte gutta!!*

    -RagnarRock-

    Kommentar

    • Serbern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 5496

      Opprinnelig skrevet av xeR
      Det er jeg helt enig med deg i. Det er for dårlig, men jeg tror faktisk at i år så var det umulig å få til noe annet, nettopp fordi avtalen ble inngått så sent. Husk på at Legea produserer til mange andre lag og i tillegg produserer de vanlig treningstøy. Fabrikkene tar inn bestillinger og når LSK og LEgea blir enige så sent så er det nok allerede lagt opp masse bestillinger på produksjon på fabrikkene som ikke kan forskyves.
      Avtalen med Legea ble vel undertegnet en stund før nyttår, gyldig fra 01.jan?

      Kommentar

      • xeR
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 11206

        Opprinnelig skrevet av Serbern
        Avtalen med Legea ble vel undertegnet en stund før nyttår, gyldig fra 01.jan?
        Avtalen ble vel signert en bit ut i januar.



        denne saken er fra 18. januar
        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

        Kommentar

        • erikh
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2008
          • 443

          Opprinnelig skrevet av ragnarrock
          får håpe at som et plaster på såret vil det bli lansert 2012 drakta rett før jul slik at alle kan hamstre julegaver, så får de som dør etter å få all verdens reklame på drakta få det trykt på når sponsorene er klare..
          det tror jeg dessverre er fullstendig usannsynlig. som andre har vært inne på så har klubben bygd opp en viss hype rundt kick-off der trekkplasteret blant annet er lansering av drakt. da blir det mye fokus på sponsorer som følge av fokus på drakta.

          Kommentar

          • Serbern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 5496

            Denne tråden ble startet i slutten av september, og det kom jo tidlig fram da at det var Legea som var vår nye draktleverandør. Men mulig at avtalen ikke offisielt ble signert før 18.januar?

            Kommentar

            • xeR
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 11206

              Opprinnelig skrevet av Serbern
              Denne tråden ble startet i slutten av september, og det kom jo tidlig fram da at det var Legea som var vår nye draktleverandør. Men mulig at avtalen ikke offisielt ble signert før 18.januar?
              Det er ikke usannsynlig at partene har snakka om dette i lang tid før signering fant sted. Hva som er årsaken til at en avtale trolig ikke ble signert før i midten av januar vet jeg ikke. Uansett så får man ikke gjort noe med dette. Jeg har faktisk trua på at neste år så ser alt mye bedre ut. Jeg har følelsen av at neste års drakter kommer før jul. Dessuten så kommer det nok en del allright fra Legea i form av sportsutstyr osv. Det at LSK har fått en egen shop og styrer produktene sine i mye større grad enn før er også noe som tyder på at morsomme ting er i vente. Så virker det som om Shopen har fått en sjef som er veldig aktiv, regner med at han også får en del å si og en del ansvar rundt dette med LSK-kolleksjonen. Alt dette i tillegg til kolleksjonen til KFL gjør at utvalget sansynligvis kommer til å bli bedre enn noen sinne når alt kommer på plass.
              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

              Kommentar

              • Oddis
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2006
                • 2744

                Blir denne drakta å kjøpe uten Nordea logoen?
                Har lyst til å kjøpe, men da uten den.
                Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                Kommentar

                • SAEDbeger
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2006
                  • 421

                  Opprinnelig skrevet av Oddis
                  Blir denne drakta å kjøpe uten Nordea logoen?
                  Har lyst til å kjøpe, men da uten den.
                  mest sannsynlig samme løsning som tidligere, drakta er uten sponsorlogoer og nummer. det er noe man må kjøpe i tillegg..

                  Jeg prøver å kjøpe drakt hver sesong, og denne gangen er jeg så skuffa over selve designet på drakta at jeg trur jeg smeller til og kjøper med sponsor og nummer bare for å gjøre den styggere sånn at det hverfall ikke ser ut som jeg prøver å se kul ut..

                  Kommentar

                  • athomash
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Oct 2007
                    • 118

                    aaaaarrrrrrrrggggggggggggghhhhhhhhhh Når kommer dennne helvetes drakta.

                    Kommentar

                    • 007

                      Opprinnelig skrevet av athomash
                      aaaaarrrrrrrrggggggggggggghhhhhhhhhh Når kommer dennne helvetes drakta.
                      Sitat fra nyhetstråden nå:
                      Opprinnelig skrevet av 007
                      LSK-draktene selges fra mandag

                      Mandag fra klokka 12:00 kan du kjøpe din LSK-drakt i LSK-shopen på Lillestrøm Torv.
                      Publisert 15.05.11

                      http://www.lsk.no/no/sportslig/a-lag...g.9UFRLI3o.ips

                      Kommentar

                      • Laksen
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2004
                        • 287

                        Jasså. Så helt umulig er det ikke.


                        Godset endrer utskjelt sponsorlogo


                        NextGenTel hørte på supporterne.



                        http://www.dagbladet.no/2011/06/09/s...dset/16856042/
                        Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.

                        Kommentar

                        • Martin83
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2007
                          • 794



                          Sarpsborg har allerede lansert sin drakt fra Legea for 2012. Levering 10 desember(!). Når kommer LSK på banen min sin 2012-drakt? Noen som vet? Legea kan tydeligvis levere tidligere i år...

                          Kommentar

                          • SAEDbeger
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2006
                            • 421

                            haha! ser ut som en billig thailand kopi av manu drakta for et par sesonger tilbake. Bare feil farger

                            Håper det blir valgt en straight modell til 2012 drakta. Når man ser tilbake på 2011 drakta så var den ikke så ille, bare litt lik diadora draktene har vært de siste åra. Blir nok lansert på kickoff 2 uker før seriestart.

                            Kommentar

                            • Rønnern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6690

                              Opprinnelig skrevet av Martin83
                              http://www.sarpsborg08.no/?ItemID=4805

                              Sarpsborg har allerede lansert sin drakt fra Legea for 2012. Levering 10 desember(!). Når kommer LSK på banen min sin 2012-drakt? Noen som vet? Legea kan tydeligvis levere tidligere i år...
                              Kan jo ikke sammenligne S08 og LSK. S08 er i en helt annen liga, har jo til og med en web-shop!
                              Mvh Ronnie "The Runner"
                              LSK for alltid

                              Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                              Kommentar

                              • thomasg
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Nov 2003
                                • 122

                                Det har vel noe med at alle sponsorene ikke er på plass før rett før seriestart også. Men LSK ønsker så vidt jeg har fått med meg at drakta lanseres på kick off rett før seriestart.

                                Kommentar

                                • ragnarrock
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Mar 2008
                                  • 937

                                  Opprinnelig skrevet av thomasg
                                  Det har vel noe med at alle sponsorene ikke er på plass før rett før seriestart også. Men LSK ønsker så vidt jeg har fått med meg at drakta lanseres på kick off rett før seriestart.
                                  man ser jo hvor mange på tribunen på som sikler etter å få med seg reklame på draktene sine....
                                  *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                                  -RagnarRock-

                                  Kommentar

                                  • knut
                                    Make knut Great Again
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2006
                                    • 9463

                                    Ikke mobb Særp. De har iaff en "stilren" drakt som det oser litt klasse av (kun én jalla sponsor på venstre arm i farger).



                                    Drakta vår er flævv som faen...



                                    + litt Canal Digital i mørkeblått og tidenes styggeste hvite pætch under netcom sin lilla faenskap på armene...
                                    Fuck me.

                                    Kommentar

                                    • athomash
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Oct 2007
                                      • 118

                                      Drakta kommer ca til sommeren, det er nemlig problemer med transport. Fiat'n de har leid inn har mista et hjul og det er tomt på hovelageret, bla bla bla. blir sikkert som før......

                                      JEG VIL HA DRAKT TIL JUL!! OG TIL ALLE UNGA MINE OGSÅ!

                                      Kommentar

                                      • Petter Ø
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2004
                                        • 3008

                                        LSK er totalt udugelige når det gjelder å selge drakter. Drakta burde være klar for salg før jul. Om sponsorene vil være på drakta fra salgstart må de signere før. Nå må de hvertfall bruke kortet at vi er en av få klubber med ny giv og satsing neste år. Om de ikke klarer å utnytte det nå klarer de aldri å selge LSK, og da bør de sies opp.
                                        Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                        http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                        Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                                        Kommentar

                                        • Martin Olsen
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Jan 2007
                                          • 186

                                          Den nye drakten til Sarpsborg 08, er den samme som LSK har som en av sine Keeperdrakter. (Fjeldstad brukte den mot Kisa i Treningskamp).
                                          Er klart det går raskere å få opp drakter som Legea har i butikken, enn når LSK skal ha sin egen design........

                                          Kommentar

                                          Working...