Nå sitter penga løst, har brukt 13000,- på sesongkort, trenger drakter.....
Drakta i 2011
Collapse
X
-
Syntes S08 sin drakt var fin, selvom det er en Brescia ripoff. Lillestrøm-draktene har ikke vært fine siden adidas-tiden med sort Opel logo.
"Bayern Munchen , AC Milan og Lillestrøm har noe til felles.. Alle har OPEL som hovedsponsor"Kommentar
-
Kommentar
-
Er ikke sponsorene tjent med at flest mulig synes at drakta er penest med reklame og ikke uten? Jeg har ikke hatt drakt med reklame siden Nordea på Adidas-trøya.Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Kontrakta med Nordea går vel ut nå og vi må enten fornye den eller få ny hovedsponsor? Kan man håpe på at vi får fart på Unicef-prosjektet fra i fjor?
- Banebrytende konsept
Avtalen har drøyet, men det er fordi man har jobbet med en spennende og ny modell. Morten Lewiener Langseth sier dette:
- Vi har jobbet med en unik modell som Nordea og LSK ønsket å få til. Der kom vi ikke helt i mål, og det skyldtes ikke en uoverenstemmelse. Vi kom bare ikke i mål.
- I denne runden valgte derfor Nordea å gå videre med tanker og ideer framover med LSK. Skulle dette komme opp igjen er vi helt sikker med igjen, sier han.
Markedsdirektør Lauritsen fyller på:
- Vi har jobbet med et banebrytende konsept der Nordea har vært en brikke i dette.
- Med bakgrunn at seriestarten er alllerede til lørdag valgte alle de involverte å avslutte denne dialogen.
Kommentar
-
Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
Episodene ligger på iTunes og kfl.noKommentar
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Nordea sitter vel i tenkeboksen ang. hva de skal foreta seg ifht. VIF og Veigar/Stengel saken. Hvis de bestemmer seg for å hoppe av VIF for "å redde" eget omdømme, er jo LSK et nærliggende satsingsområde..
Vi driver ærlig og satser = LSK som nytt flaggskip for Nordea!Kommentar
-
Nordea sitter vel i tenkeboksen ang. hva de skal foreta seg ifht. VIF og Veigar/Stengel saken. Hvis de bestemmer seg for å hoppe av VIF for "å redde" eget omdømme, er jo LSK et nærliggende satsingsområde..
Vi driver ærlig og satser = LSK som nytt flaggskip for Nordea!Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Er det egentlig noe mer enn en konspirasjonsteori?I tillegg til å ha stor innflytelse, må han være en usedvanlig kjip Unicef-ambassadør om han klarer å stoppe Unicef fra å få gratis profilering i en annen klubb. Det virker for smålig til at det kan være mulig. Er det noen troverdig kilde til dette?Kommentar
-
Er det egentlig noe mer enn en konspirasjonsteori?I tillegg til å ha stor innflytelse, må han være en usedvanlig kjip Unicef-ambassadør om han klarer å stoppe Unicef fra å få gratis profilering i en annen klubb. Det virker for smålig til at det kan være mulig. Er det noen troverdig kilde til dette?For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
Kommentar