Nyheter januar 2011

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

Nyhetstråd Nyheter januar 2011

Alt som er nytt om Fugla og som har allmenn interesse skal i denne tråden.
    Det forventes at alle (i hvert fall de som sender innlegg) til enhver tid holder seg oppdatert på nyhetstråden.

Idéen er at lettvektsbrukere skal kunne få med seg det meste som er viktige nyheter og informasjon om Fugla uten å måtte lese en eneste annen tråd.
    I tillegg er tråden til hjelp for oss andre slik at vi slipper å kopiere inn nyhetssaker eller gi samme informasjon i mange tråder.

Andre tråder brukes til detalj- og nisjéinformasjon og ikke minst utallige diskusjoner og debatter.

Vi ønsker mer av dette:
    - TV-klipp
    - Referat fra notiser som bare fins i papirversjonen av avisen
    - Egenproduserte nyheter som treningsrapporter eller informasjon om nye/solgte spillere.
    - Referat fra TV, som f.eks. TV2-sporten
    - Rettelser og feil i andre nyhetsartikler
    - Faktainformasjon som angår alle

Unngå i det minste spørsmål, ryktesnakk og sidekommentarer.

Nyhetstråden modereres etter § 12 i forumreglementet (finnes under FAQ):
    1. Nyheter skal alltid først publiseres i nyhetstråden, deretter i andre tråder hvis det er interessant.
    2. Nyheter skal limes inn i sin helhet. Hvis bare en liten del av nyhetssaken angår LSK, er det imidlertid nok å lime inn denne delen.
    3. Nyheter fra lsk.no skal kun klippes og limes inn med overskrift, ingress og lenke til den aktuelle artikkelen på lsk.no.
    4. Alle nyheter skal ha lenker til originalsaken, eventuelt med informasjon om hvilken avis som siteres.
    5. Er det oppgitt en forfatter på nettsiden der nyheten hentes fra, skal artikkelforfatters navn komme med i innlegget.
    6. Chatting og kommentarer er strengt forbudt i nyhetstråden.
    7. Nyheter som ikke oppfattes som viktige, publiseres i tråden "Nyheter uten nyhetsinteresse" på LSK-backstage.
    8. Nyheter som omhandler rykter om LSK og LSKs spillere skal publiseres i ryktetråden frem til LSK offisielt kommenterer den aktuelle saken.
    http://www.kanari-fansen.no/debatt/faq.php
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

lsk.no

- Vil opp blant de beste

Med både jul og nyttår unnagjort staker Arild Sundgot ut kursen for 2011. En plassering blant de fire-fem beste i Tippeligaen er målet.

Kommentar

• sparwasser
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3185

Dårlig kredittvurdering for eliteserien

http://www.hegnar.no/sport_fritid/article541361.ece

Fotballtakling - Foto: Scanpix

7 av 16 eliteserieklubber i fotball sliter med å få kreditt.

Artikkel av: NTB (HegnarOnline - 03.1.11 11:13)

Ingen av norsk fotballs toppklubber når toppnivå blant norske aksjeselskaper, ifølge en kredittsjekk AAA Soliditet har gjort for
      Finansavisen.

Nærmest full score er hardt prøvede Stabæk, som oppnår best karakter i en svak klasse. Klubben får, i likhet med 16 prosent av aksjeselskapene i Norge, ratingen AA.

7 av 16 klubber rates i kategorien A.
      – Ratingen reflekterer de økonomiske tallene som vi har tilgang på, og betalingshistorikken til selskapet, kommenterer styreleder Johan Anstensrud i AAA Soliditet.

6 klubber ligger i kategorien B, et stempel der kreditt- og næringslivsinformasjonsselskapet anbefaler kreditt kun mot sikkerhet.
      Klassens desiderte versting er nyopprykkede Fredrikstad, som for ett år siden holdt på å gå konkurs. Plankebyens stolthet får den laveste kredittratingen sammen med kun 4 prosent av aksjeselskapene her til lands.

– Selskaper som får ratingen C fraråder vi at det gis kreditt til, og det er generelt høy sannsynlighet for konkurs de neste 12 månedene, kommenterer Astensrud.

Kun 8 prosent av norske aksjeselskaper når helt til topps og rates AAA.
      Mens 24 prosent av norske aksjeselskaper befinner seg i de to laveste kategoriene B og C, tilhører 44 prosent av eliteklubbene samme sjikt.

Slik vurderes eliteserieklubbenes kredittrating:
      AAA: Ingen.
      AA: Stabæk.
      A: Molde, Rosenborg, Sogndal, Start, Tromsø, Viking, Aalesund.
      B: Brann, Haugesund, Lillestrøm, Odd Grenland, Strømsgodset, Vålerenga.
      C: Fredrikstad.
      Ingen rating: Sarpsborg 08.

Kommentar

• Håkon Henriksen
        Administrator
        • Nov 2003
        • 6411

Ny spiller klar for LSK
        Den svenske keeperen Alexander Nadj har blitt enig med LSK om en toårskontrakt.
        Håkon Henriksen
        -
        Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
        -
        ALT FOR FUGLA

Kommentar

• Håkon Henriksen
          Administrator
          • Nov 2003
          • 6411

Vil slåss om plassen som førstekeeper

- Jeg har større ambisjoner enn å sitte på benken. Jeg kommer til Norge for å spille i Tippeligaen, sier LSKs nye keeper.
          Håkon Henriksen
          -
          -
          ALT FOR FUGLA

Kommentar

• RSP
            Moderator
            • Aug 2004
            • 10498

lsk.no

LSK-TV: Berg: - Ekstra spillesugne

Hovedtrener Henning Berg er glad for å være tilbake i LSK-hallen med nytt kunstgress.

Kommentar

• Håkon Henriksen
              Administrator
              • Nov 2003
              • 6411

- Spennende spilleplan

16. mai-kampen mot Molde blir spesiell. LSK jubilerer på fotballens nasjonaldag.
              Håkon Henriksen
              -
              -
              ALT FOR FUGLA

Kommentar

• sparwasser
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 3185

TILBAKE: Björn Bergmann Sigurdarson har trent med både Borussia Mönchengladbach, PSV Eindhoven og West Bromwich i fotballferien. I går var han tilbake på nytt underlag i LSK-hallen. Islendingen likte det nye gresset i LSKs storstue. FOTO: TOM GUSTAVSEN

Skuffet over egen utvikling

ÅRÅSEN: Björn Bergmann Sigurdarson hadde forventet at han skulle utvikle seg mer i LSK enn han har gjort. 2011-sesongen blir trolig hans siste på Åråsen.

Det islandske spisstalentet hadde forventet at han skulle tatt lengre steg i karriereutviklingen enn tilfellet har vært i løpet av de to sesongene han har vært på Åråsen.
                – Jeg var ute med skade deler av den første sesongen, men jeg hadde forventet at jeg skulle utvikle meg mer enn jeg har gjort på de to årene jeg har vært her. Forrige sesong ble ikke slik jeg hadde håpet, sier Sigurdarson.
                Etter en oppløftende start med mål i tre kamper på rad i mai, stoppet det opp for islendingen foran mål.
                Totalt endte han på 4 mål på 25 seriekamper.
                – Det var frustrerende ikke å lykkes foran mål. Jeg skulle ønske at 2010 totalt sett hadde blitt bedre for meg, sier Sigurdarson.

– Trengte ny inspirasjon

– Hvorfor har du ikke utviklet deg like mye som ønsket etter overgangen fra Island?
                – Det er det sannsynligvis flere grunner til. Jeg har ikke vært god nok selv. I tillegg har jeg ikke alltid likt måten vi har spilt på når Anthony (Ujah) og jeg har spilt sammen. Jeg mener vi må bytte på hvem som møter og hvem som går når vi spiller sammen, slik vi gjorde mot slutten av sesongen, sier han.
                Etter sin kanskje beste spillemessige LSK-kamp mot Strømsgodset i serieavslutningen med LSK i november i fjor, dro 19-åringen på treningsopphold i Borussia Mönchengladbach, PSV Eindhoven og West Bromwich.
                – Jeg følte jeg trengte litt ny inspirasjon siden jeg ikke var fornøyd med sesongen min i Norge, sier LSK-spissen.

HENNING BERG: – Tror på utvikling for Bergmann Sigurdarson

Tre prøvespill – ingen bud

Oppholdene i de tre europeiske toppklubbene svarte stort sett til forventningene for islendingen.
                – Det var veldig moro. En fin erfaring, mener 19-åringen.
                Aller mest utbytte fikk han i Tyskland og England.
                – Både i Borussia Mönchengladbach og West Bromwich hadde jeg gode opphold. I PSV var det ikke like bra. Der trente jeg med dårligere spillere, og fikk ikke så mye ut av det.
                Ingen av klubbene har foreløpig henvendt seg til LSK med tanke på overgang for spissen i januarvinduet.
                Sigurdarson regner det også som mest sannsynlig at det ikke vil skje noe nå.
                – Alle klubbene har fulgt meg i Norge, men jeg vet ikke om det skje noe nå.
                – Hvilken klubb føler du er nærmest?
                – Jeg vil tro at muligheten er størst i West Bromwich, men som sagt tror jeg ikke sjansen er stor for at det skjer noe nå i januar, sier han.

Fornøyd med nytt gress

Om det ikke skulle bli noen overgang nå, så har ikke Sigurdarson noen problemer med å bli på Åråsen.
                – Jeg trives veldig godt i LSK og ser fram til sesongen som kommer. Forhåpentlig blir det en god sesong for både klubben og meg.
                Islendingen var fornøyd etter den første økten på det nye kunstgresset i LSK-hallen. Tidligere har han ikke fått trent for fullt på kunstig underlag.
                – Det kjentes mye bedre ut enn det gamle dekket, konstaterer han.
                Sigurdarsons LSK-kontrakt går ut etter denne sesongen. Foreløpig har ikke spissen ønsket å forlenge kontrakten.
                – For øyeblikket er det ikke aktuelt for meg å skrive kontrakt med LSK. Men jeg vil ikke utelukke at jeg vil gjøre det senere. Hvis jeg velger ikke å gjøre det, så er det fordi jeg trenger en ny utfordring, sier han

Kommentar

• *46*

Tror på utvikling

ÅRÅSEN: LSK-trener Henning Berg håper og tror Björn Bergmann Sigurdarson vil ta et stort steg den kommende sesongen

– Det er selvfølgelig hans valg om han signerer på et kontraktsforslag eller ikke, men jeg føler vi er i dialog. Jeg håper Björn blir på Åråsen i flere år. Björn setter høye krav til seg selv, og det er bra. Han har gitt uttrykk overfor meg at han har vært litt frustrert over at han ikke har scoret mer mål, men han har også slitt med skader. Til tross for det spilte han mye 2010, sier treneren.
                  Berg tror det nye kunstgresset i LSK-hallen vil gi islendingen mye bedre forutsetninger
                  – Det vil sikkert bety at han har får trent mye mer med laget før sesongen. Tidligere har han nesten startet på La Manga. Nå vil han være bedre rustet enn han har vært de foregående årene. Men han og Anthony Ujah, samt Arild Sundgot i bakhånd og Fredrik Gulbrandsen som joker holder vi meget bra eliteseriestandard på spissplass.
                  Effektiviteten foran mål ser treneren som et av islendingens største utviklingspotensial.
                  – Vi må jobbe med avslutninger og forståelse. Samtidig er det viktig at han ikke bare vurderer seg selv etter antall mål, men også etter det andre han gjør på banen. I sesongavslutningen mot Strømsgodset var han outstanding, selv om han ikke scoret mål.
                  Sportsdirektør Torgeir Bjarmann er den som har forhandlet med Sigurdarsons nederlandske agent.
                  – Vi gir ikke opp, selv om vi foreløpig ikke har klart å komme til enighet med Björn. Vi kommer til å prøve igjen, sier Bjarmann.

Kommentar

• RSP
                    Moderator
                    • Aug 2004
                    • 10498

lsk.no

Ringstad: - Vanskelig å holde seg tilbake

Friskmeldte Stian Ringstad har nå vært med på sine første hele trening. Beinbruddet er leget, og 19-åringen gleder seg til å hjelpe LSK med sitt gode venstrebein.

Kommentar

• Stray Cat
                      Moderator
                      • Aug 2008
                      • 5918

lsk.no

Sigurdarson avkrefter overgangsryktene

- Jeg ønsker gjerne å bli i LSK. Hvis noen tror noe annet tar de feil, sier spisstalentet.

Av: Ole Kristian Bakkene | Foto: Sebastian Ramsland

For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• RSP
                        Moderator
                        • Aug 2004
                        • 10498

avisen.agder.no (NTB)

Åpner for å la Edwin forlate Åråsen

Lillestrøm (NTB): Edwin Eziyodawe scoret bare én gang på 18 kamper sist sesong. Spissen er den eneste Lillestrøm åpner for å la gå foran seriestarten.

Av Steinar.Johan.Bjerkmann@ntb.no
                        05.01.2011 kl 09:45

- Edwin er i utgangspunktet den eneste i stallen vår som får lov til å gå til ny klubb, sier LSK-trener Henning Berg til Romerikes Blad.
                        Eziyodawe står med sju mål i den norske serien, men sist sesong var han blek foran målet. Den kortvokste angriperen har også vært på prøvespill i russiske Spartak Naltsjik. Derfor har 22-åringen fått utvidet vinterferie.
                        - Edwin ble operert etter sesongen og var i Norge til langt ut i desember. Han var også på prøve hos russiske Spartak Naltsjik før han dro på ferie. Han har derfor fått en uke lenger fri enn de andre spillerne, sier Berg. (©NTB)

Kommentar

• RSP
                          Moderator
                          • Aug 2004
                          • 10498

lsk.no

Vil du jobbe frivillig for LSK?

LSK går mot en ny sesong i Tippeligaen, og også i år er de frivilliges jobb en viktig del av det som skjer på Åråsen. Nå ønsker vi flere frivillige, og deg med på moroa.

Kommentar

• Geirfugl
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2006
                            • 561

Papir-RB 5. januar

TILBAKE MED LSK-GJENGEN

Forfatter: Morten Svesengen, mosvrb.no63 80 48 02

Halvannen måned i Nigeria har gjort godt for både Anthony Ujah og Nosa Igiebor. I går møtte de fulle av energi på sin første LSK-trening i 2011.
                            ÅRÅSEN

- Det var godt å møte de andre gutta igjen. Jeg har savnet treningene, de andre spillere og humoren i garderoben Det var godt å komme i gang igjen, sier Anthony Ujah.

20-åringen har vært på halvannen måneds ferie hos familien i Nigeria.

- Familien betyr mye for meg, og det var godt å tilbringe mye tid med dem, sier LSK-spissen.

Dvd med alle målene

Med seg i feriebagasjen til hjemlandet hadde fjorårets LSK-toppscorer dvd-er med kampene han spilte i 2010.

- Familien min var stolt av det jeg gjorde i LSK forrige sesong. Jeg har vist dem alle målene jeg scoret, sier han.

I 2011 har Ujah et ønske om å få vist seg fram i LSK-trøya med deler av familien på tribunen.

- Jeg håper det er mulig å få dem på besøk i løpet av sesongen. Har lyst til å vise dem hvordan jeg har det her, sier han.

Savner maten til mor

Nosa Igiebor var også tilbake på LSK-trening etter en lang ferie i hjemlandet.

Den største overgangen for midtbanespilleren blir savnet av maten til mammaen hans.

- Når må jeg tilbake til kjøkkenet selv, og det blir ikke like bra, sier Noas med et stort glis om munnen.

Å hente sitt moderlige opphav til Norge for å gi ham maten han savner, blir ikke aktuelt.

- Det blir for kaldt for henne, sier midtbanespilleren.

Igiebor er også glad for å være tilbake på Åråsen selv om han savner både maten til mor og varmegradene.

- Det var godt med en lang ferie, men nå er jeg klar for å komme i gang igjen, sier han.

Ville ikke til Spania

Både Ujah og kunne reist på prøveopphold til Racing Santander i november, men de valgte å reise på ferie til Nigeria i stedet.

- Hvis det er en klubb som vil ha meg, så får de se meg i LSK. Den norske ligaen er god nok til at de kan vurdere kvalitetene mine her. Jeg har ikke noe ønske om å reise på prøvespill, sier Ujah.

Det nigerianske spisstalentet mener at overgangene til landsmennene John Obi Mikel og Edu er svar gode nok på at den norske ligaen er et tilstrekkelig godt utstillingsvindu.

- Den norske ligaen holder høy nok standard til at klubber kan vurdere meg og andre spillere her, sier han.

Nosa valgte å trene noen dager med FC København, men heller ikke han ønsket å reise til den spanske toppklubben da muligheten dukket opp.

- Av personlige grunner ønsket jeg ikke å dra til Spania på prøvespill. Oppholdet i Danmark var annerledes, siden treneren deres ønsket at jeg kom dit. Jeg snakket med ham, og synes at det gikk bra da jeg var der. Om det skjer noe, aner jeg ikke, sier Igiebor.

Følges av landslaget

Både Igiebor og landsmannen Ujah regner med at Åråsen også vil bli deres arbeidssted i 2011.

Ujah tror det beste for ham nå er å spille godt og score mål for LSK. Også når det gjelder muligheten for en landslagsplass.

- Den beste måten å bli lagt merke til på, er å score mål. Hver gang jeg scorer for LSK, blir det skrevet i nigerianske medier. Så lenge jeg spiller utenlands blir jeg fulgt med, uansett hvilket land jeg spiller i, sier han.

Igiebor ser også fram til en ny sesong i LSK, men mener det er for tidlig å sette seg mål for 2011.

- Først må vi se hvordan den endelige stallen blir. Inntil vi vet det, er det vanskelig å vurdere hva vi kan oppnå, mener Nosa.
                            Bildetekst:

TILBAKE: Anthony Ujah (nummer tre fra venstre) og Nosa Igiebor gjennomførte sin første LSK-trening for året i går formiddag. Her løper de test sammen med kaptein Frode Kippe (til venstre), Steinar Pedersen og den nye keeperen Alexander Nadj (til høyre). FOTO: ROAR GRØNSTAD
                            ©Romerikes Blad

Kommentar

• RSP
                              Moderator
                              • Aug 2004
                              • 10498

lsk.no

Logi: - Jeg føler meg nyfødt

Synsproblemene til Stefan Logi Magnusson nærmer

Kommentar

• RSP
                                Moderator
                                • Aug 2004
                                • 10498

RB

Lena begraves fredag

Fotballprofilen Lena Ingelsrudøya døde under barsel i romjula. Fredag begraves hun i hjemkommunen.

ESPEN BOLSTAD
                                Publisert 06.01.2011 kl 12:50 Oppdatert 06.01.2011 kl 18:05

37 år gamle Lena Ingelsrudøya var en markant skikkelse i Setskog/Høland, Team Strømmen og LSK kvinner, hvor hun virket som sportslig leder nesten helt fram til hun hadde termin.
                                28. desember slo det ned som en bombe da LSK på sine egne nettsider meldte at Ingelsrudøya i løpet av natta døde i barsel på Kongsvinger sykehus.
                                Fredag finner begravelsen sted i Vestmarka kirke i Eidskog kommune klokka 13.

– Preger oss
                                Pressetalsmann i LSK, Ole Krstian Bakkene forteller at det som har skjedd fortsatt preger klubben.
                                – Og det vil det gjøre i lang tid framover. På alle måter, sier Bakkene til rb.no.
                                Ingelsrudøya har hatt en rekke lederverv innenfor kvinnefotballen på Romerike, i tillegg til en lang spillerkarriere. Hun fødte en datter på Kongsvinger sykehus.
                                Under begravelsen vil store deler av LSK Kvinner være tilstede. Det er også meldt om at representanter fra fotballforbundet vil være tilstede.

– Fostervannsemboli
                                Lena Ingelsrudøya (37) var innlagt ved fødeavdelingen på Kongsvinger sjukehus, og skulle i gang med fødselen da det oppsto komplikasjoner. Hun døde trolig som følge av fostervannsemboli, en svært sjelden komplikasjon for fødende kvinner i Norge.
                                – Alt tyder på at det var fostervannsemboli, og i en slik situasjon er det veldig lite vi får gjort, bortsett fra å forløse barnet. Det gjorde da også legene, uttalte konstituert divisjonsdirektør ved Sykehuset Innlandet i Kongsvinger, Dagny Sjaatil, til Glåmdalen.

Kommentar

• RSP
                                  Moderator
                                  • Aug 2004
                                  • 10498

lsk.no

LSK vant showkampen

Publikum storkoste seg da kanarifuglene slo Lillestrøm topphåndball 15-13 etter èn omgang håndball og èn omgang fotball i Skedsmohallen.

Kommentar

• heg
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Oct 2007
                                    • 112

Lillestrøm fikk politimann på døren

Lyns konkursbo vil slå Lillestrøm konkurs

En politimann med konkursbegjæring i hånden troppet nylig opp på Åråsen.

– Ufint og rett og slett lite god forretningsskikk, smeller LSK-leder Per Mathisen til TV 2 Sporten.

Full krig
                                    Det har brutt ut noe i nærheten av full krig mellom Lillestrøm og konkursboet til Lyn. Bakgrunnen er signeringene av Mads Dahm og Tom Sadeh i fjor sommer. De to tidligere Lyn-spillerne ble fristilt da Lyn gikk konkurs. Men konkursboet til Lyn mener likevel at de har krav på utdanningskompensasjon for spillerne. Derfor krever de 450 000 kr av Lillestrøm, og manglende betaling har fått dem til å begjære LSK konkurs.

– Vi kommer ikke til å punge ut, og er klare til å la denne saken fortsette i rettssystemet opm nødvendig. Men det tror jeg konkursboet til Lyn er lite tjent med, siden de ikke har en sak, sier Per Mathisen.

Det synet deler ikke Lyn;

– Jeg syntes det er veldig rart at Lillestrøm kommer med dette nå. De har hele tiden visst om at de måtte betale utdanningskompensasjon hvis de valgte å signere disse to spillerne. Vi kommer garantert til å forfølge saken, sier bostyrer Erling Opdal til TV 2 Sporten.

Felles front mot Lyn
                                    Kravet er på 450 000 kroner. Også tre andre norske klubber har fått lignende krav om utdanningskompensasjon for tidligere Lyn-spillere. Nå har klubbene gått sammen for å slåss mot Lyns konkursbo.

– Det blir feil når et konkursbo skal kreve utdanningskompensasjon som jo per definisjon skal gå til ny utdanning. Spillerne det er snakk om ville ikke fått en kontrakt hvis de også skulle hatt en pris på hodet sitt, avslutter Mathisen.

– Lillestrøm må ha dårlig hukommelse, men vi kommer ikke til å gi avkall på dette, følger Opdal opp.

TV 2 er Norges beste nettsted for nyheter, sport, underholdning, vær, tv-guide og video

Kommentar

• RSP
                                      Moderator
                                      • Aug 2004
                                      • 10498

lsk.no

Avviser konkurstrussel

LSK har mottatt varsel om konkursbegjæring fra konkursboet til Lyn. Utdanningskompensasjon for Mads Dahm og Tom Sadeh er tvisten. - Helt urimelig, sier LSK-leder Per Mathisen.

Kommentar

• Skinke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2007
                                        • 3914

TV 2 er Norges beste nettsted for nyheter, sport, underholdning, vær, tv-guide og video

Få med deg vinterens treningskamper
                                        Vi lader opp til Tippeligaen 2011 med en rekke kamper fra blant annet La Manga Cup, Copa del Sol og JET-turneringen. Få oversikten her.

15.01.11 14:00 Lillestrøm - Nybergsund/Trysil LSK-hallen TV 2 Sumo
                                        21.01.11 12:00 Lillestrøm - Hønefoss LSK-hallen TV 2 Sumo
                                        28.01.11 16:00 Lillestrøm - Fredrikstad LSK-hallen TV 2 Sumo
                                        03.02.11 12:00 Lillestrøm - Strømsgodset LSK-hallen TV 2 Sumo
                                        09.02.11 Lillestrøm treningskamp TBA La Manga TV 2 Sumo
                                        15.02.11 Lillestrøm treningskamp TBA La Manga TV 2 Sumo
                                        04.03.11 Vålerenga - Lillestrøm Vallhall arena TV 2 Sumo
                                        26.03.11 14:00 Lillestrøm - Kongsvinger LSK-hallen TV 2 Sumo
                                        Daukjøtt Felt C

Kommentar

Working...