Treninger 2011

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanariz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2005
    • 2507

Opprinnelig skrevet av Folke
    Hvorfor er det merkelig om Ohi skulle starte som spiss? Ohi er ett kommende "monster" som spiss, mens han nok aldri blir noe særlig mer en en habilt god ving.. Vel og merke hva jeg selv tror! "Messi" er god nok til å finte vål'enga sine midtstoppere langt opp på tribunen, så sier ikke at det er noen dårlig spiller, men frykter han blir litt for liten/lett sammen med Fredrik.
    Enga er et veldig ballsikkert lag, regner med at de vil ha ballen mer og vi vil komme på raske overganger. Tenker da at det er bra å ha en spiller som kan dra av en mann på midten og sette fart med ball.
    Men vi får se i morra. Denne kampen er helt åpen, uansett hvem vi stiller med. Får bare håpe vi klarer å skape målsjanser i denne kampen.

Kommentar

• Folke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2008
      • 5955

Opprinnelig skrevet av Kanariz
      Enga er et veldig ballsikkert lag, regner med at de vil ha ballen mer og vi vil komme på raske overganger. Tenker da at det er bra å ha en spiller som kan dra av en mann på midten og sette fart med ball.
      Men vi får se i morra. Denne kampen er helt åpen, uansett hvem vi stiller med. Får bare håpe vi klarer å skape målsjanser i denne kampen.
      Ser den helt klart, men frykter at resten av laget er innstilt på lange baller og mye innlegg, så litt muskler på topp er neppe feil.

Kommentar

• Kanari83
        Juniormedlem
        Bøffelpromp
        • Mar 2011
        • 15

Opprinnelig skrevet av Kanariz
        Enga er et veldig ballsikkert lag, regner med at de vil ha ballen mer og vi vil komme på raske overganger. Tenker da at det er bra å ha en spiller som kan dra av en mann på midten og sette fart med ball. <br>
        <br><br>

Det blir aldri bra med menn som står å drar av hverandre på midten, jeg vil heller se dem konsentrere seg om fotballen..

Kommentar

• antikris
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2005
          • 520

Et lite spørsmål til de som får med seg en trening i ny og ne: Er det virkelig så lite trøkk som det ryktes om?

Kommentar

• tullebukk
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2006
            • 5446

Opprinnelig skrevet av antikris
            Et lite spørsmål til de som får med seg en trening i ny og ne: Er det virkelig så lite trøkk som det ryktes om?
            Ja det finnes ikke trøkk på treningene lenger ,når gutta trener uten leggskinn da er det natta.

Kommentar

• Hexaphim
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2006
              • 2819

Er det noen indikasjoner på hvorfor det ikke er trøkk på treninga da? Gir spillerne faen? Pushes de ikke av trenerne? Eller en kombinasjon av begge?

Kommentar

• flisbyen
                Utestengt
                • Sep 2010
                • 305

Ut fra det jeg har hørt så er intensiteten borte. Hovedansvaret er trenerene og opplegget de legger opp selvsagt, men spillerne må selvsagt og ta ansvar. Lillestrøm er ikke det det en gang var. Dette ble totalt endret etter Henning Berg kom inn, det er ikke til å legge skjul på. Arne, Uwe og Tom hadde alle høy temperatur og intensitet på treningene sine.

Patrice Evra sa etter helgens møte mot Stoke i England at han trenger 5 kamper på å restutitere seg. Sånn var det en gang å møte LSK også.

Kommentar

• Pingu
                  Juniormedlem
                  Bøffelpromp
                  • Mar 2010
                  • 17

Usikker på om dette er den riktige tråden, men ... Blir det noe supporteropplegg på en av treningene før RBK-kampen? Gutta trenger all støtten de kan få.

Kommentar

• LSK N/B
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2006
                    • 830

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                    Ja det finnes ikke trøkk på treningene lenger ,når gutta trener uten leggskinn da er det natta.
                    Var ikke dette noe BHR også nevnte før han dro?
                    03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

Nei til NFF!

Kommentar

• Totti21
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3501

Er mer uvanlig enn vanlig at spillere på dette nivået bruker leggskinn på trening.

Ellers er det jo ingen tvil om at nivået på treningene går ned når man mister 3-4 av de beste spillerne sine, i tillegg til at man sliter med skadet på enkelte spillere. Jeg trener selv ett guttelag, og det er ingen tvil om at intensiteten på treningene blir vesentlig lavere når mine 2 beste spillere trener med a-laget.

Kommentar

• tullebukk
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2006
                        • 5446

Selv er jeg trener for et jente lag og det merkes når de beste er borte fra treningen ,men da er det MITT ansvar og sørge for at nivået holdes oppe..

Kommentar

• Stray Cat
                          Moderator
                          • Aug 2008
                          • 5918

Selv er jeg trener for et jente lag og det merkes når de beste er borte fra treningen ,men da er det MITT ansvar og sørge for at nivået holdes oppe..
                          Normalt ville jeg sagt at det var en tøvete sammenlikning, men i dag er jeg ikke så sikker.
                          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• Folke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2008
                            • 5955

Opprinnelig skrevet av antikris
                            Det finnes ikke ett snev av trøkk på trening. Litt konkurranse og knuffing gutta i mellom når det gjelder oppvarmingsøvelsene med ball, der de ofte blir delt inn etter alder. De yngste gir seg sjeldent, mens de litt eldre gutta gir opp når/om de får litt motstand! Resten av treningene er det labert, veldig labert.

Kommentar

• Folke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2008
                              • 5955

Dagens trening på vigernesjordet med strålende sol var preget av godt humør og en god posjon konkurranse instinkt. Det var totalt 10 stk utespillere, 2 stk keepere og 3 stk trenere tilstede.
                              Logi + Fjellstad + Tom A holdt på for seg selv hele treningen gjennom. Mye fokus på utspill bl.a.
                              GK kjørte som vanlig oppvarmingen, tilnærmet helt likt som de alltid gjør!
                              Belsvik fungerte som hovedtrener i dag pga fraværet av Henning Berg (Powell var heller ikke tilstede) og delte troppen inn i to. De yngste (Henrik, Ohi, Ruben, Ringstad og Tokstad) mot de eldste (Pedersen, Karim, Steffi, Erling og Bolly) i mange forskjellige balløvelser. Dette er også ganske vanlig å se på LSK trening, men i dag holdt dem på med øvelsene resten av treningen. De eldste gutta vant en ganske klar seier og fikk lov til å skyte "svi ræv" på de yngste.. Utrolig nok var det INGEN som traff blink bortsett fra Belsvik som også skulle få skyte!
                              Jevnt over godt humør blant spillerne, men vanskelig å få noe skikkelig inntrykk når dem ikke spiller fotball. Henrik er hvertfall tilbake etter operasjon og deltok på hele treningen, brukte dog ikke venstrebeinet pga operasjonen under skyteøvelsene. Sier jo ganske mye når Erling og Bolly er med blant de eldste gutta på laget.

NB! Uten spill er det vanskelig å vurdere om det var noe særlig "trøkk" på treninga, men det var nok ikke mange av spillerne som var noe særlig svette etter denne økta. Tolker treningen i dag dit hen at det nok var planlagt å skape litt glede og humør inn i troppen og at spill uansett ville bli vanskelig med så få spillere!

Kommentar

• bjarmann
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 2994

Si meg hvorfor deler man inn etter alder? Er det ikke en tanke at alle på laget har mulighet til å bli så samspilte som mulig uansett alder? Hva blir det neste? Dele inn etter hudfarge? Eller hårsveis? Eller farge på skoa?
                                I år så tar vi alt

Kommentar

• sigurdsen
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2006
                                  • 1826

Opprinnelig skrevet av bjarmann
                                  Si meg hvorfor deler man inn etter alder? Er det ikke en tanke at alle på laget har mulighet til å bli så samspilte som mulig uansett alder? Hva blir det neste? Dele inn etter hudfarge? Eller hårsveis? Eller farge på skoa?
                                  Den delen av økta virket mer som en morsom og useriøs del, for å få opp humøret. Natulig å dele inn i gamlingene vs. ungutta, sånn gjøres det på alle lag.

Kommentar

• El Caco
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2009
                                    • 2286

Opprinnelig skrevet av sigurdsen
                                    Den delen av økta virket mer som en morsom og useriøs del, for å få opp humøret. (...)
                                    Virker som du burde blitt med på en slik trening bjarmann.
                                    Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

Kommentar

• Pingu
                                      Juniormedlem
                                      Bøffelpromp
                                      • Mar 2010
                                      • 17

Oldham v. Barnsley

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av Pingu
                                        Oldham v. Barnsley
                                        Pokemon-kort vs Batman-kort?

Spøk til side - har noen vært på trening i det siste? Skulle det ikke være et par stk på prøvespill -ut fra hva jeg har lest her på forumet?

Kommentar

• Pasi Rasimus
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Feb 2010
                                          • 226

Opprinnelig skrevet av *46*
                                          Pokemon-kort vs Batman-kort?

Spøk til side ...
                                          Pokemonkort vs medisinkort...?

Nå, spøk til side.

Kommentar