Treninger 2011
Collapse
X
-
Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339 -
Fotballspillere/sparkere
Prøv heller å få inn noen fotballspillere,og ikke bare sparkere.Det er en grunn til at banen skal være plan,og at ballen er rund.Ikke bare høye baller uten adresseKommentar
-
Trening 8 November
Ny trening inne i hallen i dag .
Karim og Obiefule trente ikke. Edwin og Tokstad trente alternativt ved siden av. Arild var i Hallen, Bjørn var ikke å se.
Ingen juniorer med i dag .
Greit trykk på treninga i dag også og jeg er imponert over de yngste spillerne. Ohi , Ruben og Fredrik gir jernet og står frem på så og si hver trening. I tillegg krever de mye av seg sjøl og blir forbanna når dem gjør feil.
Otto trente med Fugla i dag og hevet lett nivået på keeperne på treninga med en gang .Kommentar
-
Husk at Otto var veldig god i tiden etter porr-Heniz forsvant og har spilt bra i en liga som er laaaaaangt bedre en den norske.
han hadde en dårlig periode hos oss, men han har helt klart et høyt potensiale.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
leser at våre gode venn Nordtveit føler seg som en 12åring på feltet, laget driver med basis tekniske øvelser, og folk er igjen 30min + etter trening for å terpe og bli bedre..
Dere som har vært en del på våre treninger, ser man noe til sånt?
Dette er MightyDucks holdninger, mestrer man det enkleste kan man enkelt ta det mesterlige!
Pasninger, mottak, avslutninger...
håper vi får høre om stadig større iver til slikt blant de som ønsker å ta på deg den gule drakta*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Stemmer det, og jeg husker at det store flertall var veldig fornyøde når han reiste fra åråsen. Litt som Logi. Startet bra, og så gikk det bare nedover. Hyggelig at han har funnet formen igjen i Russland.Kommentar
-
Jeg kolliderte nesten med Otto+kone på vei inn på Åråsen før Aalesundskampen nå sist. Tydelig at han fortsatt har tette bånd til LSK.Kommentar
-
Trening 15 November
Var en tur i hallen i dag og fulgte treninga .
Var bra med folk i dag , full stall unntatt de som er langtidsskadet(Bjørn , Arild og Edwin )
Var også to prøvespillere
Treninga besto av oppvarming med div løping med og uten ball.
Så blei spissene trent av Belsvik, fokus på avslutninger med begge bein. Resten av laget spilte da en slags fotballtennis med tre lag. En øvelse med høyt tempo.
Så blei det delt inn i 4 lag der det blei spilt på liten bane, store mål og keeper. Her blei Logi skadet i dag , så ut som kneet fikk en lei vridning.
til slutt var det skytetrening og nedjogging.
Prøvespillerne var nok han S. Bangoura og en Nigerianer som het Peter
Peter.jpgSambégou Bangoura.jpgKommentar
-
Vanskelig og bedømme etter ei trening og spesielt når de ikke spiller noe spill på stor bane . Men Bangoura ser ut til å være en kvalitetsspiller, bra tempo, kraft i spillet og gode avslutninger.
Peter sleit nok litt mere , men han er som de fleste som kommer fra Nigeria veldig ukjent med vår måte og trene på .
Han virket lett til beins da og hadde noen bra avslutninger med høyre beinet, dertil elendige med venstreKommentar
-
Føljetongen de siste årene i LSK er jo elendige treninger. Det er ganske utrolig å skulle ha en hviledag etter en slik høst... Håper vår neste trener har mer fokus på trening og kosthold enn tidligere.. Med nye lovende spillere og en trener som stiller krav på trening er lovende for fortsettelsen...Fugla ForeverKommentar
Kommentar