Det høres ikke bra ut med en "hviledag" men hvem vet? Kanskje gutta har fått kjørt seg så jævlig de siste dagene at de trenger en fridag for å hente seg inn før helga....
Treninger 2011
Collapse
X
-
-
Om høsten har vært dårlig betyr ikke det at en bør trene hver dag uten hviledager/egentrening, av og til trengs faktisk hviledager. Derimot kan en stille spørsmålstegn med hvorfor en skal ha egentrening når det har vært landslagspause og to uker siden forrige særiøse kamp....Det er for meg uforståelig!
Apropos hviledager er jeg mer tilhenger av å ha felles restitusjonsøkter, kontra egentrening.Kommentar
-
-
Kommentar
-
-
Var vist 90 modell og en av de beste stopperne i Nigeria .
S. Bangoura virker som en spennende spiller og leverte flere gode avslutninger i dagKommentar
-
Kommentar
-
gilbert
(PS: Litt googling gir få resultater på James Ukwo, men derimot James Okwosah, som kan skrives på en rekke måter, også med u for o både foran og bak.)Last edited by gilbert; 18.11.2011, 08:51.Kommentar
-
Ukwo kan jo være en midtstopper for "fremtiden" for klubben. Både Kippe og Pedersen drar jo på åra etterhvert, og det er vel ikke sansynlig at Steinar fortsetter etter kontrakten går ut. Det er vel sansynlig at Andresen blir siste midtstopper i stallen for neste år.Kommentar
-
Andresen spiller neppe for oss enste år. Vi har derimot Isac Scheel og Marius Høibråten som er unge og lovende midtstoppere (Scheel langt med erfaren og eldre).Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Ser ikke bort fra at vi har nok stoppere med Kippe, Scheel, Pedersen, Høibråten + Ruben og Gislason(?) som kan spille der. Avhenger vel kanskje litt av hva den nye treneren vil.Kommentar
-
Var innom treningen i dag. Og det var ingen ekstraordinære forfall som jeg kunne se. Logi var i hvertfall i trening igjen. Marius(jr) synes jeg tar nivået sykt bra! Så han vil jeg nok tro vil få sin debutt til neste år. Merker meg også at afrikanerene er gira på å vise seg frem, inkl bassey. De scorte mye mål i dag. Ellers var det en grei trening med mye spill. Selv om jeg skulle ha sett litt mere kvalitet i avslutningene sånn generelt.Kommentar
-
Var innom treningen i dag. Og det var ingen ekstraordinære forfall som jeg kunne se. Logi var i hvertfall i trening igjen. Marius(jr) synes jeg tar nivået sykt bra! Så han vil jeg nok tro vil få sin debutt til neste år. Merker meg også at afrikanerene er gira på å vise seg frem, inkl bassey. De scorte mye mål i dag. Ellers var det en grei trening med mye spill. Selv om jeg skulle ha sett litt mere kvalitet i avslutningene så generelt.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Har de som har sett treningene i det siste noen ide om sannsynligheten for at Høbråten starter mot Brann?
Hvis dem har bestemt seg for å slippe PSA, burde de vel benytte anledningen i denne kampen, som ikke betyr noe for oss, og med Kippe ute, til å teste dette talentet?Kommentar
-
Har de som har sett treningene i det siste noen ide om sannsynligheten for at Høbråten starter mot Brann?
Hvis dem har bestemt seg for å slippe PSA, burde de vel benytte anledningen i denne kampen, som ikke betyr noe for oss, og med Kippe ute, til å teste dette talentet?Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
Kommentar