Treninger 2011

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ketil Cantona
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6813

    Det høres ikke bra ut med en "hviledag" men hvem vet? Kanskje gutta har fått kjørt seg så jævlig de siste dagene at de trenger en fridag for å hente seg inn før helga....

    Kommentar

    • rulfi
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2007
      • 982

      Om høsten har vært dårlig betyr ikke det at en bør trene hver dag uten hviledager/egentrening, av og til trengs faktisk hviledager. Derimot kan en stille spørsmålstegn med hvorfor en skal ha egentrening når det har vært landslagspause og to uker siden forrige særiøse kamp....Det er for meg uforståelig!
      Apropos hviledager er jeg mer tilhenger av å ha felles restitusjonsøkter, kontra egentrening.

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        Er det ingen som skal på treninga i morgen Hint Hint.

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          En stor branne av en midtstopper på dagens trening var prikk lik en ung Mohamed Ali. Var der bare 20 minutter så håper noen andre kommer med rapport..

          Kommentar

          • HSft
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2004
            • 6082

            Opprinnelig skrevet av tullebukk
            En stor branne av en midtstopper på dagens trening var prikk lik en ung Mohamed Ali. Var der bare 20 minutter så håper noen andre kommer med rapport..
            Kan det ha vært han her?


            1233667430019_560.jpg

            Kommentar

            • McGuffy
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 5099

              Opprinnelig skrevet av HSft
              Kan det ha vært han her?
              Og hvem er dette?

              Kommentar

              • Kjell.T.Ring
                Poll St. Ring
                --==FORUMRUNKER==--
                • Dec 2005
                • 11796

                Opprinnelig skrevet av HSft
                Kan det ha vært han her?


                [ATTACH=CONFIG]1832[/ATTACH]
                Han ligna i hvert fall ikke Mohammed Ali
                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                Kommentar

                • Ketil Cantona
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6813

                  Orijenta?

                  Kommentar

                  • tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

                    Nei det var ikke han..

                    Kommentar

                    • lars p
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Nov 2005
                      • 190

                      Opprinnelig skrevet av tullebukk
                      En stor branne av en midtstopper på dagens trening var prikk lik en ung Mohamed Ali. Var der bare 20 minutter så håper noen andre kommer med rapport..
                      Kom seint jeg i dag men fikk sett denne spilleren litt i spillsekvensene på slutten av treninga . Stor og veldig rolig type , skremmende nonchalant men virket god med ballen i beina.
                      Var vist 90 modell og en av de beste stopperne i Nigeria .

                      S. Bangoura virker som en spennende spiller og leverte flere gode avslutninger i dag

                      Kommentar

                      • Kjølnerdomen
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Jun 2008
                        • 148

                        Opprinnelig skrevet av lars p
                        en av de beste stopperne i Nigeria .
                        denne har vi hørt før... risky business

                        Kommentar

                        • gilbert
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 3208

                          Opprinnelig skrevet av lars p
                          Kom seint jeg i dag men fikk sett denne spilleren litt i spillsekvensene på slutten av treninga. Stor og veldig rolig type, skremmende nonchalant men virket god med ballen i beina. Var vist 90 modell og en av de beste stopperne i Nigeria.
                          I følge dagens RB er dette James Ukwo (21) fra Enugu Rangers, en av de beste midtstopperne i den nigerianske serien. Atta Aneke har tatt ham med til Skandinavia (for å prøvespille for andre klubber?). Når han var i området, var det en god mulighet til å se nivået hans, sier Bjarmann til RB, men sier samtidig at det skal mye til for at han er aktuell for LSK i denne omgangen.

                          gilbert

                          (PS: Litt googling gir få resultater på James Ukwo, men derimot James Okwosah, som kan skrives på en rekke måter, også med u for o både foran og bak.)
                          Last edited by gilbert; 18.11.2011, 08:51.

                          Kommentar

                          • mo-bjer58
                            Medlem
                            Møteplager
                            • Nov 2010
                            • 73

                            Ukwo kan jo være en midtstopper for "fremtiden" for klubben. Både Kippe og Pedersen drar jo på åra etterhvert, og det er vel ikke sansynlig at Steinar fortsetter etter kontrakten går ut. Det er vel sansynlig at Andresen blir siste midtstopper i stallen for neste år.

                            Kommentar

                            • Kjell.T.Ring
                              Poll St. Ring
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Dec 2005
                              • 11796

                              Opprinnelig skrevet av mo-bjer58
                              Ukwo kan jo være en midtstopper for "fremtiden" for klubben. Både Kippe og Pedersen drar jo på åra etterhvert, og det er vel ikke sansynlig at Steinar fortsetter etter kontrakten går ut. Det er vel sansynlig at Andresen blir siste midtstopper i stallen for neste år.
                              Andresen spiller neppe for oss enste år. Vi har derimot Isac Scheel og Marius Høibråten som er unge og lovende midtstoppere (Scheel langt med erfaren og eldre).
                              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                              Kommentar

                              • HSft
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2004
                                • 6082

                                Opprinnelig skrevet av mo-bjer58
                                Ukwo kan jo være en midtstopper for "fremtiden" for klubben. Både Kippe og Pedersen drar jo på åra etterhvert, og det er vel ikke sansynlig at Steinar fortsetter etter kontrakten går ut. Det er vel sansynlig at Andresen blir siste midtstopper i stallen for neste år.
                                Ser ikke bort fra at vi har nok stoppere med Kippe, Scheel, Pedersen, Høibråten + Ruben og Gislason(?) som kan spille der. Avhenger vel kanskje litt av hva den nye treneren vil.

                                Kommentar

                                • armykanari
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2009
                                  • 742

                                  Var innom treningen i dag. Og det var ingen ekstraordinære forfall som jeg kunne se. Logi var i hvertfall i trening igjen. Marius(jr) synes jeg tar nivået sykt bra! Så han vil jeg nok tro vil få sin debutt til neste år. Merker meg også at afrikanerene er gira på å vise seg frem, inkl bassey. De scorte mye mål i dag. Ellers var det en grei trening med mye spill. Selv om jeg skulle ha sett litt mere kvalitet i avslutningene sånn generelt.

                                  Kommentar

                                  • Kjell.T.Ring
                                    Poll St. Ring
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Dec 2005
                                    • 11796

                                    Opprinnelig skrevet av armykanari
                                    Var innom treningen i dag. Og det var ingen ekstraordinære forfall som jeg kunne se. Logi var i hvertfall i trening igjen. Marius(jr) synes jeg tar nivået sykt bra! Så han vil jeg nok tro vil få sin debutt til neste år. Merker meg også at afrikanerene er gira på å vise seg frem, inkl bassey. De scorte mye mål i dag. Ellers var det en grei trening med mye spill. Selv om jeg skulle ha sett litt mere kvalitet i avslutningene så generelt.
                                    Litt OT, men han debuterte vel i cupen i år mot FU/VO?
                                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                    Kommentar

                                    • armykanari
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2009
                                      • 742

                                      Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                      Litt OT, men han debuterte vel i cupen i år mot FU/VO?
                                      jaja, men jeg mente tippeligadebutt!

                                      Kommentar

                                      • Rabbi
                                        Medlem
                                        Møteplager
                                        • Mar 2004
                                        • 78

                                        Har de som har sett treningene i det siste noen ide om sannsynligheten for at Høbråten starter mot Brann?

                                        Hvis dem har bestemt seg for å slippe PSA, burde de vel benytte anledningen i denne kampen, som ikke betyr noe for oss, og med Kippe ute, til å teste dette talentet?

                                        Kommentar

                                        • trigz
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 7092

                                          Opprinnelig skrevet av Rabbi
                                          Har de som har sett treningene i det siste noen ide om sannsynligheten for at Høbråten starter mot Brann?
                                          Hvis dem har bestemt seg for å slippe PSA, burde de vel benytte anledningen i denne kampen, som ikke betyr noe for oss, og med Kippe ute, til å teste dette talentet?
                                          Hvis du spør pent, kan jeg spørre Petter B om det når jeg snakker med ham i kveld.
                                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                          Kommentar

                                          Working...