Lillestrøm sk - Lillestrøm topphåndball

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

Lillestrøm sk - Lillestrøm topphåndball

Minner om kamp i dag i Skedsmohallen kl 1900... Gleder med vilt til og se Nosa og Tony sitt første møte med klister..... Tommel opp om du kommer.... Og nok en gang dette burde ligget på førstesiden.
  • Emil B
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2006
    • 5921

Ehh... denne tråden har vel stengt tatt ikke noe å gjøre på HOVEDFORUMET?! Tullete showkamp!

Kommentar

• morten
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 2156

Håndball er hands - eller kanskje ikke?
      Torsdag spiller LSK showkamp mot Lillestrøm Topphåndball. En omgang håndball og en omgang fotball står på planen mot Romerikes beste håndballspillere.

Badekar
      http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

Kommentar

• tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

Opprinnelig skrevet av Emil B
        Ehh... denne tråden har vel stengt tatt ikke noe å gjøre på HOVEDFORUMET?! Tullete showkamp!
        Mye mulig at folk syns dette er en tullete showkamp,men det er tross alt Lsk som spiller og første mulighet til og se gutta i aksjon i år. Fatter heller ikke at enkelte kaller dette tullete???,dette er bra trening for gutta samtidig som dem har det gøy og sprer glede til andre...

Kommentar

• superbøffel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 5611

Opprinnelig skrevet av tullebukk
          Mye mulig at folk syns dette er en tullete showkamp,men det er tross alt Lsk som spiller og første mulighet til og se gutta i aksjon i år. Fatter heller ikke at enkelte kaller dette tullete???,dette er bra trening for gutta samtidig som dem har det gøy og sprer glede til andre...
          Bra trening???? Hallo????

Ja, dette er tullete. Ingen bryr seg, og skaderisikoen er høy. Tullete risiko, men nada oppside.
          Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• Torolf
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 9574

Sprer glede? Jeg blir bare sur av sånne tullete tiltak. Skikkelig sur. Gruer meg allerede til de morsomme vinklingene med Sundgot og håndball.

Kommentar

• okb
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 2377

Latterlig argumentasjonsteknikk mot dette arrangementet i denne tråden. Kom med noen skikkelige argumenter i stedet for å undergrave noe som flere synes er positivt.

Når ble for eksempel håndball en høyrisikosport?

Romerikes beste lag i fotball og håndball møtes for å vise seg fram for publikum. Hva er så galt med det?
              Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• okb
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 2377

Er veldig gøy hvis en av gutta på laget ryker korsbåndet i kveld og er ute stor deler av sesongen pga. en forbanna tullete håndballkamp.
                Repeat:
                Hva av skader husker du fra da LSK møtte Fet IL til samme kamp for to år siden?

Kommentar

• Håkon Henriksen
                  Administrator
                  • Nov 2003
                  • 6411

Men er det ikke possitivt at man prøver å vise seg frem for potensielle supportere som vanlighvis ikke følger fotball...

Tenk om denne kampen faktisk sørger for at de kommer noen ekstra tilskuere i den kommende sesongen, da trur jeg LSK er fornøyd med at de hadde en Showkamp!
                  Håkon Henriksen
                  -
                  Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                  -
                  ALT FOR FUGLA

Kommentar

• Emil B
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2006
                    • 5921

Opprinnelig skrevet av okb
                    Repeat:
                    Hva av skader husker du fra da LSK møtte Fet IL til samme kamp for to år siden?
                    Da skjedde det sannsynligvis ingen ting. Poenget er at håndball er en skadeutsatt idrett. Sier ikke at kommer til å skje noe i kveld, men risikoen for skade er der. JAJA, vet at man kan bli skadet under fotballtrening i LSK-Hallen også.

Kommentar

• okb
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 2377

Da skjedde det sannsynligvis ingen ting. Poenget er at håndball er en skadeutsatt idrett. Sier ikke at kommer til å skje noe i kveld, men risikoen for skade er der. JAJA, vet at man kan bli skadet under fotballtrening i LSK-Hallen også.
                      Ja, eller på vei på do. Det betyr ikke at man skal droppe dobesøkene.

Det var hockeytrening før jul. Har ikke hørt noen har klaget over det?

Kommentar

• Tony
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4737

Dette kunne blitt en veldig bra showkamp og morsomt tiltak infor sesongen 2011 samt. at Lillestrøm Håndball fikk presentert seg frem for mange som til vanlig ikke ser dem.

Men jeg har 1 spørsmål:

1. Når ble dette planlagt?

Jeg fikk med meg dette på mandag eller tirsdag. Med en skikkelig hyping av dette her så kunne det vært oppimot 1000 tilskuere og go'stemning i hallen. Nå tipper jeg det kommer et sted mellom 100-200 stk.

Planlegging og reklamering om ting som skjer er alfa omega. Når skal man lære dette?

Kommentar

• tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

Opprinnelig skrevet av Tony
                          Dette kunne blitt en veldig bra showkamp og morsomt tiltak infor sesongen 2011 samt. at Lillestrøm Håndball fikk presentert seg frem for mange som til vanlig ikke ser dem.

Men jeg har 1 spørsmål:

1. Når ble dette planlagt?

Jeg fikk med meg dette på mandag eller tirsdag. Med en skikkelig hyping av dette her så kunne det vært oppimot 1000 tilskuere og go'stemning i hallen. Nå tipper jeg det kommer et sted mellom 100-200 stk.

Planlegging og reklamering om ting som skjer er alfa omega. Når skal man lære dette?
                          Her er jeg enig med deg Tony,men veit at Lsk vurderte og droppe denne kampen pga det tragiske som har hendt. Men Lsk topphåndball hadde allerede lagt det ut på sidene sine så da valgte man og gjenomføre dette. Men enig med deg , ja dette kunne blitt virkelig morro om det hadde kommet ut før.

Kommentar

• Tony
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 4737

Her er jeg enig med deg Tony,men veit at Lsk vurderte og droppe denne kampen pga det tragiske som har hendt. Men Lsk topphåndball hadde allerede lagt det ut på sidene sine så da valgte man og gjenomføre dette. Men enig med deg , ja dette kunne blitt virkelig morro om det hadde kommet ut før.
                            Da kunne man jo gjort om hele greia og hatt alle billettinntekter til datteren til hun som gikk bort. Da hadde ihvertfall folk møtt opp!
                            Gjort det som en markering og en morsom kamp samtidig

Kommentar

• sparwasser
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 3185

Opprinnelig skrevet av Tony
                              Da kunne man jo gjort om hele greia og hatt alle billettinntekter til datteren til hun som gikk bort. Da hadde ihvertfall folk møtt opp!
                              Gjort det som en markering og en morsom kamp samtidig
                              Kan vel si så mye at kontakt er opprettet (KFL + LSK Kvinner) og "ting/markering" er under planlegging.

Men begravelsen er i morgen og av hensyn til den vanskelige situasjonen jentene våre befinner seg i, blir ingenting bestemt før i neste uke.

(Tullebukk vet mye, men må denne gangen berømmes for å holde kjeft )

Kommentar

• tullebukk
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2006
                                • 5446

Opprinnelig skrevet av sparwasser
                                Kan vel si så mye at kontakt er opprettet (KFL + LSK Kvinner) og "ting/markering" er under planlegging.

Men begravelsen er i morgen og av hensyn til den vanskelige situasjonen jentene våre befinner seg i, blir ingenting bestemt før i neste uke.

(Tullebukk vet mye, men må denne gangen berømmes for å holde kjeft )
                                Helt riktig kfl og Lsk Damene kommer sterkere tilbake ......Info kommer seinere når ting har roet seg ned litt.

Kommentar

• HanseFrank
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Mar 2004
                                  • 221

Angående håndball og fotball, så sitter jeg ikke med skadestatistikken for hånd, men jeg følger jo litt med, og de fleste håndballskadene er jo relatert til overbelastning i håndledd, skulder og kne, og jeg håper virkelig ikke håndball har blitt en så stor del av treningen at det er fare for overbelastning.

Dog, tror jeg absolutt det er høyere skaderisiko for Nosa i denne kampen enn på treningsfeltet med LSK, men det er nok fremfor alt fordi Nosa er ukjent med bevegelsene, kan lite om fallteknikk og i det hele tatt sikkert fremstår noe klønete. Det er sikkert også høyere skaderisiko å spille fotball mot gjengen med håndballspillere enn mot vanlige fotballspillere.
                                  HanseFrank
                                  - på den andre siden...

Kommentar

• tullebukk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 5446

Lsk vant kampen,ca 350-500 på tribunen,INGEN SKADER.Følg med på LSK.NO for mere stoff om kampen.

Kommentar

• sholen
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2009
                                      • 381

Var faktisk innslag om dette på Tv2Sporten. Selvfølgelig ikke om matchen, men om noen fantastiske "moves" Kommer sikkert tilbake på sporten på nyhetskanalen 22.45. Mye bra

Kommentar

• Percy Nilegård
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 5146

Selvsagt ingenting om Gilbert?
                                        "Alltid blodsprengt"!
                                        Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

Working...