Kanarifansens Junioraksjon 2011

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Uwes disippel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6039

    #81
    Dette er helt fantastisk.
    Hvordan går dere egentlig frem for å velge hvilke barn som skal med?

    Kommentar

    • El Caco
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2009
      • 2286

      #82
      Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
      Dette er helt fantastisk.
      Hvordan går dere egentlig frem for å velge hvilke barn som skal med?
      Det avholdes noe som kalles "Flagge-Idol". Her er det de barna som er mest energiske og kreative med flaggene som får plassene.
      Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

      Kommentar

      • sparwasser
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3185

        #83
        Opprinnelig skrevet av El Caco
        Det avholdes noe som kalles "Flagge-Idol". Her er det de barna som er mest energiske og kreative med flaggene som får plassene.
        He-He, Tullebukk er KFLs svar på Simon Cowell.

        Spøk til side: Mot Brann valgte vi ut tre "geografiske hovedområder" som vi satset på (Fet, Sørum og Rælingen) og fordelte billetter via kontakter. I tillegg hadde vi mindre grupper/enkeltpersoner fra Nittedal, Skjetten, Nesodden, Høybråten, Lørenskog.....m.fl.

        Prosjektgruppa møtes igjen i neste uke, så alt er ikke 100 % klart når det gjelder kampen mot Haugesund, men denne gangen inviterer vi 65 gjester.

        Kommentar

        • sparwasser
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3185

          #84
          Mandag 25. april, LSK - FK Haugesund: Junioraksjonen inviterer 65 barn og unge til denne kampen.
          Nesten hele Nedre Romerike vil bli representert på denne kampen, da barna kommer i fra kjente og kjære steder som Aurskog, Sørumsand, Lørenfallet, Fet, Skjetten, Fjellhammer og Lørenskog. I tillegg til en liten gruppe fra Heggedal Kanaris.
          Personlig synes jeg det er svært gledelig at et av barnhjemmene på Østlandet har takket ja og stiller opp med både barn og ledsagere på Åråsen.

          Kommentar

          • sparwasser
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3185

            #85
            Mandag 25. april, LSK - FK Haugesund:
            Junioraksjonen har 5 gratis barne-og ungdomsbilletter til overs etter at en av kontaktpersonene måtte melde avbud. Billetter som vi gladelig deler ut til andre ihuga Fugla-Fans i denne aldersgruppen. Interesserte kan ta kontakt med Jørgen Knutsen på 920 61 043.
            Her gjelder førstemann-til-mølla-prinsippet............

            Kommentar

            • sparwasser
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 3185

              #86
              Opprinnelig skrevet av sparwasser
              Mandag 25. april, LSK - FK Haugesund:
              Junioraksjonen har 5 gratis barne-og ungdomsbilletter til overs etter at en av kontaktpersonene måtte melde avbud. Billetter som vi gladelig deler ut til andre ihuga Fugla-Fans i denne aldersgruppen. Interesserte kan ta kontakt med Jørgen Knutsen på 920 61 043.
              Her gjelder førstemann-til-mølla-prinsippet............
              Billettene gikk unna som varme hvetebrød.
              Med andre ord: Alle billetter er nå fordelt.

              Kommentar

              • tullebukk
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2006
                • 5446

                #87
                Nok en gang var detta velykka,feltet var stappfult og vi måtte faktisk flytte noen over til sitteplasser på andre steder.

                Kommentar

                • Skinke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2007
                  • 3914

                  #88
                  Gøy med unger, men er det mulig å få de på ett eget felt og ikke på kfl feltet? :
                  Daukjøtt Felt C

                  Kommentar

                  • sparwasser
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2005
                    • 3185

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av Skinke
                    Gøy med unger, men er det mulig å få de på ett eget felt og ikke på kfl feltet? :
                    Tja, må i så fall gå i dialog med LSK. De billettene/sesongkortene vi har nå gjelder for KFL-feltet.

                    Løsningen kan derimot være så enkel at:
                    - vi (prosjektgruppa) må bli flinkere til å fortelle ungdommene som kommer at feltet er for stående, syngende Kanaris.
                    - vi bør også gå mer aktivit inn på feltet og hjelpe til med sanger/flaggbruk etc.....
                    - luke bort foreldre/ledsagere i alle fall de som bare sitter passivt.....
                    Last edited by sparwasser; 26.04.2011, 09:46.

                    Kommentar

                    • xeR
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 11206

                      #90
                      Jeg synes definitivt at det skal være rom for disse på feltet. Med da om beskjed om å være så aktive som mulig. Feltet er vår beste rekrutteringsarena. Det ligger det litt i navnet "Kanarifansens junioraksjon" at de skal være gjester hos kanari-fansen og da er feltet det mest naturlige stedet vil jeg mene.
                      Har jeg forstått rett så er dette barn hvor noen har ett kjipt liv og da er de ei heller av de mest utadvente vil jeg tippe. Så noe tålmodighet ovenfor disse sjelene synes jeg vi skal vise.
                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                      Kommentar

                      • Robiwan
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2006
                        • 603

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av sparwasser
                        Tja, må i så fall gå i dialog med LSK. De billettene/sesongkortene vi har nå gjelder for KFL-feltet.

                        Løsningen kan derimot være så enkel at:
                        - vi (prosjektgruppa) må bli flinkere til å fortelle ungdommene som kommer at feltet er for stående, syngende Kanaris.
                        - vi bør også gå mer aktivit inn på feltet og hjelpe til med sanger/flaggbruk etc.....
                        - luke bort foreldre/ledsagere i alle fall de som bare sitter passivt.....
                        Stor tommel opp, vil helst at vi "avler opp" ordentlige kanarifans. Har de noen muligheter for å lære sangene før de kommer på matchen? Noen som gir de noen tekster til sangene, linker til youtube videoer, mulighet for å være med på tribunemøte før kampen osv? Ikke ment som noen kritikk, bare som forslag, for dere gjør en fantastisk jobb! Stå på videre!
                        Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                        Kommentar

                        • *46*

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av xeR
                          Jeg synes definitivt at det skal være rom for disse på feltet. Med da om beskjed om å være så aktive som mulig. Feltet er vår beste rekrutteringsarena. Det ligger det litt i navnet "Kanarifansens junioraksjon" at de skal være gjester hos kanari-fansen og da er feltet det mest naturlige stedet vil jeg mene.
                          Har jeg forstått rett så er dette barn hvor noen har ett kjipt liv og da er de ei heller av de mest utadvente vil jeg tippe. Så noe tålmodighet ovenfor disse sjelene synes jeg vi skal vise.
                          Helt enig. Ikke forsøk å "prakke" på dem noe, la det komme av seg selv når og hvis dem ønsker. Er dem ikke like aktive som man ønsker, ikke press dem. Det viktigste er at de har det gøy, ikke at det ser og høres best ut.

                          Kommentar

                          • Petter Ø
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3008

                            #93
                            Synes det så ut som det var spirer av mentalitet der borte jeg. Satt på gjerdet å flagga og greier. Bortsett fra han lille løken med krykker nederst i hjørnet da
                            Petter Ø - Kreativ Kanaris
                            http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                            Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                            Kommentar

                            • Marit
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2010
                              • 885

                              #94
                              Fantastisk tiltak! Flott at det ikke er for sent å gi, her er det bare for meg å komme meg hjem til nettbanken.
                              Andas in och andas ut
                              Orkar jag så orkar du

                              Kommentar

                              • tullebukk
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2006
                                • 5446

                                #95
                                Mot Haugesund hadde vi innvitert noen personer fra et behandlingshjem. En av disse hadde med seg pappaen sin og bestefar som ledsager. Jeg snakka mye med bestefaren til denne gutten og han kunne ikke få fulrost dette opplegget nok. Bestefar hadde ikke hvert på Åråsen siden 1976 men han garanterte at han var på plass på neste kamp, han var forøvrig veldig imponert av kfl.. Skal hilse så mye til alle i kfl fra Denne gutten og takke for en fantastisk dag og han er garantert på plass til neste hjemmekamp.
                                Last edited by tullebukk; 27.04.2011, 15:30.

                                Kommentar

                                • Uwes disippel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6039

                                  #96
                                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                  Mot Haugesund hadde vi innvitert noen personer fra et behandlingshjem. En av disse hadde med seg pappaen sin og bestefar som ledsager. Jeg snakka mye med bestefaren til denne gutten og han kunne ikke få fulrost dette opplegget nok. Bestefar hadde ikke hvert på Åråsen siden 1976 men han garanterte at han var på plass på neste kamp, han var forøvrig veldig imponert av kfl.. Skal hilse så mye til alle i kfl fra Denne gutten og takke for en fantastisk dag og han er garantert på plass til neste hjemmekamp.
                                  Jeg blir mer og mer imponert over dette opplegget og hvor mye en så liten ting kan glede et barn som har opplevd mye motgang.
                                  Jeg vil derfor overføre 1000,- på neste lønn til dette fantastiske tilbudet dere gir til barn.
                                  Jeg blir faktisk rørt over hvordan dere bruker deres fritid på disse barna. Får ikke fullrost dere nok for dette!!

                                  Kommentar

                                  • sparwasser
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jun 2005
                                    • 3185

                                    #97
                                    Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                    Mot Haugesund hadde vi innvitert noen personer fra et behandlingshjem. En av disse hadde med seg pappaen sin og bestefar som ledsager. Jeg snakka mye med bestefaren til denne gutten og han kunne ikke få fulrost dette opplegget nok. Bestefar hadde ikke hvert på Åråsen siden 1976 men han garanterte at han var på plass på neste kamp, han var forøvrig veldig imponert av kfl.. Skal hilse så mye til alle i kfl fra Denne gutten og takke for en fantastisk dag og han er garantert på plass til neste hjemmekamp.

                                    STOR TOMMEL OPP

                                    Jeg tror også at våre hedersgjester hadde en fantastisk dag på Åråsen. Kan legge til at
                                    KFL stilte opp med gratis skjerf til barna og Mr. LSK himself, Per Mathisen, skaffet signerte kampdrakter.

                                    (Hører rykter om at den yngste av våre gjester nekter plent å ta av seg drakta. 24/7 i gult og svart )

                                    Kommentar

                                    • sparwasser
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 3185

                                      #98
                                      Til neste hjemmekamp, Molde 16. mai, inviterer vi blant annet 25 unge fotballspillere i fra Fu/Vo.
                                      Vi synes dette er en hyggelig gest overfor vår neste cupmotstander, og (forhåpentligvis) som takk for godt vertskap. Billettene overrekkes i pausa i cupkampen mellom Fu/Vo og LSK førstkommende søndag.

                                      Styreleder Tom Hagen i Fu/Vo var i alle fall ikke vanskelig å be. Mannen er en ihuga LSK-patriot.
                                      RB og lokalavisen Raumnes er kontaktet og kommer til å skrive noen linjer om saken.

                                      Kommentar

                                      • sparwasser
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2005
                                        • 3185

                                        #99
                                        Etterspørselen er stor. Vi har derfor kjøpt inn 25 ekstra billetter til 16. mai-kampen, og kan pr.d.d. invitere 90 gjester til "fotballens holmenkolldag".

                                        Kommentar

                                        • sparwasser
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2005
                                          • 3185

                                          Opprinnelig skrevet av LSK N/B
                                          Har dere søkt om støtte fra romeriksfondet?

                                          http://romeriksfondet.rb.no/post.php
                                          Opprinnelig skrevet av sparwasser
                                          Søknaden ble sendt nå i kveld.

                                          Dessverre nådde vi ikke helt fram med vår søknad denne gangen. Kanari-Fansens Junioraksjon ble vurdert sammen med 17 andre kandidater. Juryen i Romeriksfondet kom fram til at Skedsmo Amatørteater fortjente prispengene for april måned.

                                          Junioraksjonen gratulerer og ønsker Amatørteateret lykke til videre i sitt arbeid.
                                          Ingen sure miner fra vår side. Vi kommer garantert til å sende inn en ny og forbedret søknad før tidsfristen i mai.

                                          Kommentar

                                          Working...