Kanarifansens Junioraksjon 2011
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
La Malmen være i fred, forresten. Jeg trenger et sted å se fotball.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Kommentar
-
Kanari-Fansens Junioraksjon i tall pr. 29. august.
Penger samlet inn: 78101 kr.
Antall gjester invitert til Åråsen: 739
Antall gjester i LSK-hallen: 23
Antall nye medlemmer vervet til KFL: 47
Kommentar til "antall gjester invitert til Åråsen":
Noen få av våre gjester har dessverre ikke dukket opp selv om de har fått gratisbilletter. Skal ikke henge ut noen her og nå, men det har vært en (spesiell) gruppe som har gitt oss "noen ekstra utfordringer".
Likevel har vi hatt en god måloppnåelse, ca 96 %. Ut i fra den statistikken jeg har ført, har 711 av billettene blitt brukt.
Hvis årsmøtet ønsker kan jeg utdype dette mer.Last edited by sparwasser; 29.08.2011, 19:13.Kommentar
-
Junioraksjonen tar utfordringen og blir med på å kle Åråsen stadion i gult og svart, når Søpla kommer søndag 18. september. Vi har til denne kampen kjøpt inn 100 ekstra billetter, og bidrar derfor med 165 gjester. Ny rekord for Junioraksjonen.Kommentar
-
Billettene til VIF-kampen går unna som varme hvetebrød.
Junioraksjonen har derfor bestemt å sette alle kluter til og kjøper inn ytterligere 135 billetter til denne kampen.
Totalt inviterer vi 300 gjester.
Til alle som ønsker å støtte Junioraksjonen: Nå er tiden inne. Alle bidrag, store og små, mottas med stor takknemlighet.
Kontonummer: 1286.47.53572Kommentar
-
Billettene til VIF-kampen går unna som varme hvetebrød.
Junioraksjonen har derfor bestemt å sette alle kluter til og kjøper inn ytterligere 135 billetter til denne kampen.
Totalt inviterer vi 300 gjester.
Til alle som ønsker å støtte Junioraksjonen: Nå er tiden inne. Alle bidrag, store og små, mottas med stor takknemlighet.
Kontonummer: 1286.47.53572
Meget bra, men hvor er disse billettene? feltet?Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg trenger en billett til en syv år gammel gutt, som jeg skal se kampen med på feltet. Vet du hvordan jeg får forhåndskjøpt det, Tullebukk?
edit: Ser jo nå at dette muligens er heeelt feil tråd.Last edited by Spntneous; 10.09.2011, 10:20.Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
Episodene ligger på iTunes og kfl.noKommentar
-
Kommentar
-
Eneste jeg frykter litt til vif kampen er språkbruk og fulle folk så jeg kommere med en oppmodning til Dere som står på midten av felt c tenk på at det er små barn på feltene forann dere......Jørgen vi må se litt på sikkerheten her og foreldrene må ha plasser bak unga på denne kampen...Kommer 13 stk 8 åringer fra Rælingen som må stå med foreldra????Kommentar
-
Eneste jeg frykter litt til vif kampen er språkbruk og fulle folk så jeg kommere med en oppmodning til Dere som står på midten av felt c tenk på at det er små barn på feltene forann dere......Jørgen vi må se litt på sikkerheten her og foreldrene må ha plasser bak unga på denne kampen...Kommer 13 stk 8 åringer fra Rælingen som må stå med foreldra????For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kanari-Fansens Junioraksjon i tall pr. 25. september. (Forandring i parentes)
Penger samlet inn: 84 942kr (+6 841 kr.)
Antall billetter fordelt, Åråsen: 1069 (+ 330)
Antall gjester i LSK-hallen: 23 (0)
Antall nye medlemmer vervet til KFL: 48 (+ 1)Kommentar
-
Kanari-Fansens Junioraksjon. Foreløpig sluttrapport (Forandring i parentes)
Penger samlet inn: 85.560kr (+ 618 kr.)
Antall billetter fordelt, Åråsen: 1335 (+ 266)
Antall gjester i LSK-hallen: 23 (0)
Antall nye medlemmer vervet til KFL: 48 (0)
Vi ønsker alle som har støttet Junioraksjonen et riktig Godt Nytt Fuglaår.Kommentar
Kommentar