Lager en tråd om Lsk Junior,håper noen tar ansvaret og fyller inn info om laget,spillere ,neste kamper osv osv... Kan nevne at dem startet året med og vinne 5-1 over ullkisa etter bla 3 mål av Osvold og 2 av Haraldsen.
Lillestrøm Junior 2011
Collapse
X
-
... LSK.no?? -
LSK.no var på plass
tommel opp!Kommentar
-
Var det igjen noen av gutta som var med på TV-serien?
All ære til Tommy Nilsen for jobben han gjør.
Et tiltak det er verdt å støtte med et par hundrelapper i mnd.
Fotball forandrer verden!Kommentar
-
Var det noen spillere der som er verdt å hente til juniorstallen?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Se på vårt eget Gutte & Jr. lag før vi henter spillere fra et lag som tapte Meget fortjent for LSK Jr.
Kanskje Kjell T. Ring snart tar seg en tur å ser på Jr. Laget..............Kommentar
-
Jeg må si at jeg har kanontro på fremtiden til LSK grunnet det fantastiske arbeidet som gjøres i yngres avdeling.Virker som vi har full kontroll på talentene fra Romerike.Har selv pratet med en kar i Holmlia som er vifpatriot,men han kan fortelle at de har mye bedre erfaring med LSK enn vif og heller avgir spillere til oss.LSK er mye mer redelige og ydmyke enn orkene fra Hadeland sier han.
Virker som om Vif tar bare for seg og turer frem som om ingen lover og regler gjelder.Håper de fortsetter slik så det blir mer attraktivt for klubb og spillere å komme til Åråsen istedenfor til Mordor.Har fått flere rapporter som tyder på at vi er på rett vei med talentsatsingen vår.Klubben har nylig fått skryt av Semb for arbeidet som gjøres med unge spillere.
Takk til de som gjør at jeg ser lysere på fremtiden enn på lenge!Kommentar
-
-
hvem mot? hvem putta? hvem startet? hvem kom inn?
... tvilsomt at det kommer noen sak når alaget er på la manga, hadde vært supert om noen kunne hjelpe de av oss som ikke får med oss alt som skjer i hallen... å bli litt bedre kjent med jr laget oså*Kjempe gutta fighte gutta!!*
-RagnarRock-Kommentar
-
Ettersom jeg skjønte var det mot Strømsgodset, Sesay scorte 3 mål. Mere info har jeg desverre ikke.Kommentar
Kommentar