BLEST og ENTUSIASME!

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Håkon Henriksen
    Administrator
    • Nov 2003
    • 6411

Opprinnelig skrevet av tonkro
    Som i Romerikes Blad? Hehe,nei,det begrenser seg til db,vg,nettavisen og aftenposten - som jeg leser sånn 10 ganger daglig. Har du noen andre sider å anbefale er jeg bare glad for det

lsk.no

Eventuellt forumets nyhetstråd
    Håkon Henriksen
    -
    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
    -
    ALT FOR FUGLA

Kommentar

• tonkro
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2009
      • 368

Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
      lsk.no

Eventuellt forumets nyhetstråd
      Forumet er jeg innom flere ganger daglig,og lsk.no er starsiden min. Så tror da jeg får med meg det meste. Har sett flere saker det siste døgnet hos diverse nettaviser,så det er jo bra

Kommentar

• MortenA
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2007
        • 3593

Vi må vel bare innse at det er vintersport media fokuserer på nå, og det er for så vidt greit. Når snøen begynner å forsvinne og Ski-vm er over, vil nok media begynne å se på norsk fotball igjen. Hvis zumba er det media fokuserer på, så føler hvertfall ikke jeg noe stort behov for å lese om det.

Entusiasmen kommer med varmegradene, og selv føler jeg at vi går en spennede sesong i møte. "Konfliktene" rundt BBS's kontraktsituasjon og andre spilleres uttalelser og prøvespill er stort sett det vi har fått ut av vinteren, og det tror jeg de fleste er enig om at vi kunne vært foruten.

Vi har mange spørsmål som først vil bli besvart først når sesongen starter: Vil Bolly og Ujah fortsette der de avsluttet i fjor? Vil Solberg vise seg som en god signering? Vil Nosa stabilisere spillet sitt opp imot maksnivået hans?

Fjorårets sesong hadde jeg adlri noen tro på, med unntak av at vi ikke skulle være innblandet i nedrykksstriden. Årets sesong derimot bør gi en god pekepinn på hvor LSK er på vei: Fortsatt middelhavsfarer eller potensielt topplag? Da kan vi sansynligvis begynne å diskutere veien videre.
        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• Arind
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2006
          • 459

Sliter vel litt med entusiasmen nå ja.....og dagens kamp gav meg ikke mange grunner til å vente sambafotball i år heller.....
          Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

Kommentar

• Oddis
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2006
            • 2746

Om ikke blest, så mener jeg det er mer entusiasme å spore i nyhetene de siste par dagene enn på lang tid! Avisene skriver endelig litt mer om LSK, og det må vi være fornøyd med. Det at den Nosa-saken kom fram i Nettavisen i dag mener jeg er positivt.

Jeg mener også at det sendes signaler om at Lillestrøm er et trygt sted for unge spillere å komme til, etter uttalelsene til BBS, Nosa og Solberg.
            Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

Kommentar

• okb
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 2377

Siden ingen andre bidrar i denne tråden får jeg skyte inn et innlegg.

Dette er vel hyggelig lesing for de som har etterlyst en høyere kølle på Åråsen:
              Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• BennyLem
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 2902

Opprinnelig skrevet av okb
                Siden ingen andre bidrar i denne tråden får jeg skyte inn et innlegg.

Dette er vel hyggelig lesing for de som har etterlyst en høyere kølle på Åråsen:
                http://fotball.aftenposten.no/trenin...icle190814.ece
                Tja. I den grad negasjon er positivt.

Dette oppslaget anser jeg for å være i kategori med selvfølgeligheter som:
                * Hamid Karzai erkjenner korrupsjonsproblem, og lover bot og bedring ved å trekke seg
                *"Bløffen er avslørt, vi gir opp søpla" - sier mediekåte investorer, alt har vært et PR-stunt
                * "Nok er nok, vi skriver ut nyvalg" - innrømmelse fra Stoltenberg som kun støttes av Arbeiderbladet, kunstnere og familie. Håper milliardgaver fra norske skattebetalere sikrer FN-jobb.
                Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Skinke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2007
                  • 3914

Opprinnelig skrevet av BennyLem
                  Tja. I den grad negasjon er positivt.

Dette oppslaget anser jeg for å være i kategori med selvfølgeligheter som:
                  * Hamid Karzai erkjenner korrupsjonsproblem, og lover bot og bedring ved å trekke seg
                  *"Bløffen er avslørt, vi gir opp søpla" - sier mediekåte investorer, alt har vært et PR-stunt
                  * "Nok er nok, vi skriver ut nyvalg" - innrømmelse fra Stoltenberg som kun støttes av Arbeiderbladet, kunstnere og familie. Håper milliardgaver fra norske skattebetalere sikrer FN-jobb.
                  Bli i Island a.
                  Daukjøtt Felt C

Kommentar

• tonkro
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2009
                    • 368

Things are getting better..!

Fire saker om LSK på Nettavisen Fotball (TL) 's førsteside! Ikke dårlig

Kommentar

• morten
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 2156

Liten tvil om at trenden har snudd og ting ser lyst ut. Endret medlemskapet i lsk til familiemedlemskap i dag. Anbefaler flere å gjøre det samme.
                      Badekar
                      http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

Kommentar

• Stan
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2006
                        • 1099

Da har lokalavisa og Per Berg nok engang klart å lage en liten bris. Lsk.no nevner ikke et ord..

Kommentar

• general
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2004
                          • 1150

Og hvorfor skulle lsk.no kommentere dette? Rykter og synsing i media er ikke noe for klubben å kommentere, det hadde blitt for mye i løpet av en sesong. Så spørr du kanskje hvorfor de ikke sender ut en pressemel om full støtte til hb? Hadde han hatt full støtte, ville de nok sagt noe, og man får tolke stillheten dit man vil! Jeg tolker dit at klubben prøver å avslutte arbeidsforholdet på best mulig måte!!
                          Seriegull 2016!!!

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av Stan
                            Da har lokalavisa og Per Berg nok engang klart å lage en liten bris. Lsk.no nevner ikke et ord..
                            Nå er det vel ikke lsk.no sin syssel å så splid rundt Henning Berg eller klubben sin ledelse.

Kommentar

Working...