LSK-Sundet (14.00), LSK2-Kisa (16.30), LSK-hallen, 15.01.11
Collapse
X
-
Kommentar
-
Synes allikevel ikke at det er noen vits i å prøve kippe som back, kunne heller da brukt en junior som faktisk har spilt back tidligere og kanskje kan være aktuell for den plassen i framtiden. Kippe kunne spilt for LSK2, har ingen hensikt å bruke Kippe på en plass han aldri vil spille på.Kommentar
-
Smak på ordet treningskamp. Er heller ikke noe som tilsier at man ikke kan gjøre endringer under veis.
(Noen ganger lurer jeg på hva som er korrekt.... Etterlyses endringer hos trenerteamet til stadighet i 2010. Nå prøver man noe nytt, som kanskje skal fungere som en back-up situasjon - så er det jammen meg feil det også. Da er det feil med endringer! Blir ikke klok...)
Forøvrig vil jeg aplaudere at PSA er med fra start i en kamp for A-laget igjen!Kommentar
-
Det er ikke slik at om man mener at Knudtzon ikke bør starte hver kamp så må man være positiv til å prøve Logi som spiss. Tror ikke Kippe er aktuell for venstrebacken noen gang. Om man vil prøve Pedersen og Andresen sammen så kunne Hjelmtvedt spilt på a-laget(om han er skadefri) og Gabrielsen kunne fått spille med Kippe på 2.laget. Merkelig valg med Kippe på backen. Men Kippe spilte vel ventreback for Liverpool=).Kommentar
-
Gleder meg til å se om Nicolay Solberg kan levere noe i nærheten av hva han har gjort i 2.div, og i cupen mot vif. Isåfall tror jeg det er mange med fuglahjerte som vil bli veldig positivt overrasket over vår nye kantspiller. Blir også spennende å se om Bolly fortsetter den gode utviklingen fra forrige sesong.Kommentar
-
-
-
RB melder om fire bytter til 2.omgang.
45 Spiller ut Lillestrøm Frode Kippe. Spiller inn Stian Ringstad.
45 Spiller ut Lillestrøm Nicolay Solberg. Spiller inn Erling Knudtzon.
45 Spiller ut Lillestrøm Björn Bergmann Sigurðarson. Spiller inn Fredrik Gulbrandsen.
45 Spiller ut Lillestrøm Espen Søgård. Spiller inn Hassane Dosso.Kommentar
-
Fra RB.no: Mathis Bolly finter seg inneover i banen før han bredsider ballen i korthjørnet. Lekker sak fra venstrekanten."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
Kommentar