Bolly eide keepern der. 1-1
LSK-Sundet (14.00), LSK2-Kisa (16.30), LSK-hallen, 15.01.11
Collapse
X
-
-
-
-
Hvorfor har vi aldri folk bakerst i feltet på innlegg? alle inlegga havner jo der!!CustodesI med og motgangKommentar
-
jaja uavgjort. Enig med kommentatorene som mente det er for mye fokus på resultat og ikke på selve spillet i treningskamper.
Var nervøs etter å ha sett mye premier league i vinter at dette kom til å se ut som en gjeng med amatører, men jeg syntes det var ganske godt spilt i dag.
Bolly var konge.Kommentar
-
Et par ting jeg tar med meg fra dagens kamp:
*Frode Kippe er ingen venstreback
*Det er derimot Stian Ringstad, og han kommer til å bli jævlig god.
*Mathis Bolly er også god. Og kommer til å bli enda bedre utover.
*Vi må fortsatt øve mer på innlegg.
*Solberg viser tendenser, virket litt nervøs, men kom greit fra det.
*Nosa gjør ofte ting vanskeligere enn nødvendig, men god når det funker.
*Det er digg å se Steffi tilbake.
*Skyt Erling, SKYT!
*Dosso er fortsatt litt sånn, tja.. meehh..Kommentar
-
Bolly var helt klart banens beste!Kommentar
-
Solberg hadde en fin innledning, viste seg frem med noen gode initiativ, men han og høyresida forøvrig forsvant etterhvert for resten av kampen. Helt grei debut, dog. Det var egentlig venstresida alt dreide seg om offensivt i denne kampen, og Bolly. Selv om han fortsatt kan utforde enda mer så ser man at han har vokst som spiller. Nydelig mål også, etter en like deilig cross fra Nosa, som tok seg opp i andre etter total dassing i første. Når han gidder er han i en egen klasse, attityd for svarte!! Det var mange gode crossere i dag, men de kom altså nærmest utelukkende fra høyre mot Bolly.
Det er nærspillet vi sliter stort med, det hindrer oss i å avgjøre kamper vi skal vinne. Nybergsund hadde ikke en dritt å komme med i dag. Vi sliter med å spille ut en motstander og komme til de virkelig store mulighetene. Erling gjør ingenting ut av seg i sin omgang på høyra før mot slutten. Et par gode defensive bidrag, dårlige mottak og en retur han klarer å unngå å sette i kassa.
Greie innhopp av Fredrik og Ohi, sett i forhold til hva Ujah og Bergmann leverte sammen. Fredrik satt tonen helt fra start i andre med et stolpeskudd etter å ha runda Nybersundforsvaret.Kommentar
-
-Bolly var banens desidert beste spiller.
-Nosa hadde en god omgang og en dårlig.
-Ujah var elendig. Virket uinteressert.
-Bjørn det samme. Virket tung.
-PSA bra helt til han skled etter å ha tatt ned ballen. Det holdt på å forære Sundet et mål.
-Solberg viste at han har god nærteknikk og fine innlegg. Lett på foten. Potensial.
-Steinar solid, og flere kjempepasninger opp mot flankene.
-Dosso gjorde sakene sine bra uten å glimre. Jeg syns vi ser bedre ut i diamant med Nosa like bak spissene og Dosso som anker enn med Nosa/Søgg flatt.
-Ringstad har et stykke igjen, men var allerede i dag aktivt involvert i begge ender. Lover godt!
Resultatet er det bare å trekke på skuldrene av. Vi er midt i januar, folkens. Jeg syntes dette virket noenlunde lovende, jeg. Den første halvtimen av andre omgang var bra. Jeg savner mer fantasi mot etablert forsvar. Med Karim og Stian på backene bør vi iallfall ha alle muligheter for å kjøre doblinger på kantene.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
1-0 til Lillestrøm når det var igjen 10 min. Sondre Jakoben putta på et veldig bra frispark. Skrudden den via keeper og stang inn. Ruben og Sesay stakk seg vel mest frem. Sesay hadde en god del veldig fine passninger, og det hadde vært spennende å sett han på et høyere nivå hvor han blir pressa hardere. Laget så vel forøvrig slik ut:
Partysvensken
Tokstad - Amundsen - Ruben - Hjelmtvedt
Ray - Stian(Tønsberg) - Sesay - Jakobsen
Shina - Osvold
Osvold fikk seg en smell tidlig og ble bytta med Witzøe.
Ellers fikk bl.a. Grefsli, Høibråten og Mostue spilletid.Kommentar
Kommentar