LSK-Hønefoss, 21. jan kl. 12, LSK-hallen
Collapse
X
-
Kommentar
-
Bolly, Ohi, Solberg og Ringstad.
Gief time plx.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Med tanke på den økonomiske situasjonen her, så bør jeg vel uansett klare et par helt greie spillere innenfor grensen på Mastercardet mitt. I det minste spillere som kan heve LSK.
Man er jo ikke i sesong her nå, så jeg får ikke sett kamper. Bør ikke bety noe for talentspeidingen min. Satser på å stikke innom noen nattklubber for å spane spillere. De beste er vel de som fester hardest. Uansett viktig å sikre spillere som glir inn i fyll- og kebabmiljøet rundt Åråsen.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Kommentar
-
Ja han er teknisk men og si at han er kvikk da så ikke vi samme kamp i dag...Guttungen gjør mye bra i dag men virker tung veldig tung og mangler jo fart, han har bare et tempo i dag. Ellers så syns jeg det er skremende og se på at vi i nok en kamp ikke har noe som helst spillesystem i det hele tatt. Blir også forferda når en spiller som Erling som i det minste har fart gang på gang trekker inn i banen i steden for og ligge på krittet og prøve og utfordre en mot en......Laget trenger sårt forsterkninger og får vi ikke det så frykter jeg at 2011 bli det svarteste året våres noen gang.... Eneste posetive i dag var Nosa som til og med hadde fått opp shortsen i dag.Kommentar
-
"Diva" jo i hutt og pine. Rett og slett flaut.
For all del, han gjorde sine prestasjoner han og, men i dag er kanskje den verste kampen jeg har sett av Nosa holdningsmessig. Som Hønefoss sin keeper fint ordla seg; "Are you trying to die everytime you get tackled?"Kommentar
-
Så vi samme kamp?
"Diva" jo i hutt og pine. Rett og slett flaut.
For all del, han gjorde sine prestasjoner han og, men i dag er kanskje den verste kampen jeg har sett av Nosa holdningsmessig. Som Hønefoss sin keeper fint ordla seg; "Are you trying to die everytime you get tackled?"Kommentar
-
Ohi har ikke tempoet til Bolly eller Knudtzon, men han har helt grei fart og blir ikke fraløpt.
Spiller for spiller så ser det ikek så ille ut for øyeblikket, så jeg synes ikke vi skal svartmale helt. Siden forrige sesong har vi fått tre nye spillere som forsterker laget vårt (Bolly, Ringstad og Ohi) at disse er utvikla i stallen og ikke kjøpt inn er bare positivt.
Laget og spillet er ikke så godt som det burde være enda, dette er i stor grad pga sviktende motor i laget. Nosa er ikke i form om dagen og er langt unna nivået han hadde i pre-season i fjor, da han hadde sin egen skala på alle børser. Søgård overasker heller ikek med passningsferdighetene sine. Vi hadde helt klart trengt en bedre spiller ved siden av Nosa, og vi er for øyeblikket totalt avhengig av å få i gang nosa. Jeg syntes Dosso gjorde en bedre jobb enn Søgård i dag, vil fortsatt se Sesay sentralt også.
Knudtzon klarte kunsstykket å skuffe meg i de minuttene han fikk i dag, men med Ohi, Bolly, Nosa, Bergmann og Ujah har vi en rekke gode offensive spillere som kan gjøre en forskjell.
Ellers er vi avhengig av å få orden på bevegelsene i feltet, få forbedra kvaliteten på innleggene og få igang midtbanemotoren.Kommentar
-
Men det skal godt la seg gjøre å ikke legge merke til hvordan han konstant oppsøker frispark, istedet for å spille seg selv fri. Tror vi snakker et to-sifra antall ganger i dag.Kommentar
-
Synes ikke han var så ekstremt god spillemessig. Han er selvfølgelig den overlegent beste sentrale midtbanespilleren vår. Men han dominerte ikek som han gjør på sitt beste, vant ikek så mange baller, spilte ikke så mange avgjørende baller og har tydeligvis ikke øvd på avslutninger i vinter.Kommentar
Kommentar