LSK-Hønefoss, 21. jan kl. 12, LSK-hallen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • erlando
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2006
    • 858

    #61
    Opprinnelig skrevet av Kimito
    Treg start på vintersesongen er bare positivt. Det fører bare elendighet med seg å være i toppform allerede nå.


    Forresten:

    ------90----
    ----91------
    94--79-90--91
    91--78-75--79

    Det er veldig ungt det der.
    Det er det jeg alltid har sagt - 80-tallet var oppskrytt.
    Ja til pause i pausen!

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      #62
      La oss nå ikke glemme at Nosa skapte straffa, han har to målgivende på to kamper. Ja, jeg kan også irritere meg grønn over holdningen, men uten ham hadde vi stått uten mål på to kamper. Synd Sesay ikke fikk noen minutter i det minste, Søgård startet sine vante balltap da klokka runda 70 minutter, og laget fra Ringerike var om mulig bleikere enn Sundet.

      Det positive er at langballen nærmest er en saga blott, men det blir jo ikke mye ut av ballbesittelsen da. Innleggskvaliteten er begredelig. Ohi er ingen kvikkas, muligens er han stinn av trening, men det er herlig å se hvordan han klarer å holde på ballen. Noen kantspiller blir han dog aldri. LKE har mista plassen til Ringstad, Stian bør helt klart satses på. Synd han ikke fikk bygget videre på sin andreomgang forrige helg i spann med Bolly.

      Jeg var forelska i Bergmann, men pokker, jeg tror Fredrik har overtatt beundringen. Er så mye fotball i den gutten, har alt som trengs for å lykkes. Terpe avslutninger bare så. EK sto enten stille på krittet eller løp inn mot midten uten mål og mening, vi mangler en plan i spillet og EK er prakteksempelet på det. Oppklarende svar fra Berg ettersøkes. Det kan da ikke være slik han skal oppføre seg der ute?

      Ujah, Ohi og Fredrik skulle dog alle avgjort dette med hver sin kjempesjanse i andre.

      Kommentar

      • Mauer
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2007
        • 270

        #63
        Opprinnelig skrevet av GIFKanari
        La oss nå ikke glemme at Nosa skapte straffa, han har to målgivende på to kamper. Ja, jeg kan også irritere meg grønn over holdningen, men uten ham hadde vi stått uten mål på to kamper.
        Nei, Nosa skaffa ingen straffe! Ujah skaffa den selv.

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          #64
          Opprinnelig skrevet av Mauer
          Nei, Nosa skaffa ingen straffe! Ujah skaffa den selv.
          Var det ikke Nosa, altså? Faen, sto et stykke unna da det skjedde, trodde det var han

          Kommentar

          • junior
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2006
            • 492

            #65
            Opprinnelig skrevet av GIFKanari
            Var det ikke Nosa, altså? Faen, sto et stykke unna da det skjedde, trodde det var han

            Nope, var nok Ujah
            ------- Forza Fugla! -------

            Kommentar

            • tullebukk
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2006
              • 5446

              #66
              Opprinnelig skrevet av GIFKanari
              Var det ikke Nosa, altså? Faen, sto et stykke unna da det skjedde, trodde det var han
              men Nosa blei snytt for staffe etter 1 minutt.

              Kommentar

              • Stray Cat
                Moderator
                • Aug 2008
                • 5916

                #67
                Det blir angrep i fokus. Vi har hatt et fokus på angrepsspill siden vi startet opp igjen på nyåret. Når vi mister ballen skal den gjenvinnes så fort som mulig. Det handler om omstilling og det handler om å være samlet som lag, sier Belsvik til LSK.NO.
                Angrep, gjenvinning, omstilling og være samlet som et lag. Jeg skulle gjerne vært flue på veggen for å høre Belsviks konklusjon.
                For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                Kommentar

                • reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13277

                  #68
                  Belsvik har vel ikke fått noen diagnose av BennyL ennå?

                  Kommentar

                  • HolterKanaris
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2006
                    • 1603

                    #69
                    Unnskyld meg, men EK gjør alt riktig i dag. Han viser interresse for å gå innover i banen og å stikke i bakrom, men han får jo aldri ballen. Dere kan da ikke mene at dere heller vil se innlegg fra dødlinja enn en frekk stikker i bakrom som knudtson setter fra 5 meter? Karim gjør jobben til Erling ufattelig vanskelig og jeg får vondt i sjela på hans vegne.

                    Dagens beste: Nosa
                    Dagens desidert største skuffelse: Messidiri
                    ***Større baller enn vett***

                    Kommentar

                    • Trønderkanari
                      Medlem
                      Møteplager
                      • Aug 2004
                      • 84

                      #70
                      Synes Ohi var kampens beste idag. Skulle ikke tro denne karen feiret 17 årsdag for en uke tilbake. Stooooort potensial!! :-) Her sitter vi på en liten gullgruve.. Ringstad var også god!

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13277

                        #71
                        De som er negative burde se MFK-Kristiansund på Sumo nå. Laget til Sunny ligner ikke grisen og blir overkjørt av KS.

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13277

                          #72
                          ... og der putta Kristiansund....

                          Virkeligheten 1 - Football Manager 0

                          Kommentar

                          • BennyLem
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 2902

                            #73
                            Opprinnelig skrevet av reka
                            Belsvik har vel ikke fått noen diagnose av BennyL ennå?
                            Belsvik må gå.

                            Fremstår som en fyr på attføring.
                            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                            Kommentar

                            • Kjell.T.Ring
                              Poll St. Ring
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Dec 2005
                              • 11796

                              #74
                              De første treningskampene på året bør brukes utelukkende for å trene samspille og da spesielt offensivt. Det jeg har sett til nå gjør meg litt negativ, men har langt fra gitt opp håpet.

                              Ujah/BBS har stort sett funket svært dårlig i de 2 første kampene. BBS har på ingen måte imponert, og hvis Ujah/BBS skal være spissparet vårt i år må det virkelig terpes. Ujah får til ting på egenhånd ellers er det lite BBS har vist av potensialet sitt. Kjerringskaut kan han godt også slutte med. Det ser teit ut Björn.

                              Mye positivt på kantplassene der Bolly/Nico/Ohi har vist voldsomt potensial. Sentral midtbane med en Nosa uten form er katastrofe å se på. Espen er ikke bra uten å ha konkurranse om plassen sin virker det som selv om han gjør mye bra defensivt.

                              Det som er mest gledelig for meg er at Ringstad etter nesten et års fravær kommer inn og tar nivået uten noen som helst problemer.

                              Bolly var veldig god mot Nybergsund, og hvis han får litt bedre førstetoutch og lærer seg ett par nye finter kommer han til å herje i TL. Han har et rykk og et steg som gjør at han kommer seg forbi de fleste selv med en dårlig touch, men hvis han klarer å utvide repertoaret sitt med noen finter og terper ballmottak kommer han til å terrorisere samtlige TL-backer.

                              Håper på bra oppmøte mot FFK neste fredag (som blir min første treningskamp jeg er på for året.) Tidspunktet er ikke håpløst (16:00 på en fredag bør en del få til).
                              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                              Kommentar

                              • bjarmann
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 2936

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring

                                Det som er mest gledelig for meg er at Ringstad etter nesten et års fravær kommer inn og tar nivået uten noen som helst problemer.
                                Men er dette fordi Ringstad er jævlig god, eller fordi nivået stinker og er latterlig lavt? Tror litt på begge deler her
                                I år så tar vi alt

                                Kommentar

                                • Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

                                  #76
                                  Opprinnelig skrevet av bjarmann
                                  Men er dette fordi Ringstad er jævlig god, eller fordi nivået stinker og er latterlig lavt? Tror litt på begge deler her
                                  Han fikk ikke de største utfordringene, men etter å ha sett han før skaden bl.a. La Manga tidligere år er jeg ganske trygg på at han er god nok for TL når han får matchtrening. Husk at han har vært lenge ute og har null kamptrening.
                                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                  Kommentar

                                  • sorcererals
                                    Juniormedlem
                                    Bøffelpromp
                                    • Aug 2010
                                    • 12

                                    #77
                                    Both teams played a poor game yesterday. Goalkeeper is desperately poor. Defensive line was beat several times in the same way. There are no ideas in attack. Play for a penalty or shall be made parallel to the door. Number 7 and number 16 have much to learn about football. I hope that will come in shape for the season.

                                    Kommentar

                                    • Lars
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 6156

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av sorcererals
                                      number 16 have much to learn about football
                                      No shit, Sherlock. He was born in 1994...

                                      Kommentar

                                      • sorcererals
                                        Juniormedlem
                                        Bøffelpromp
                                        • Aug 2010
                                        • 12

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av Lars
                                        No shit, Sherlock. He was born in 1994...
                                        That`s good. There is an opportunity to develop as a footballer. But the meeting was definitely weak. Lillestrom team too. Youth is not a defect. But with these players we will fight for survival. That`s not good.

                                        Kommentar

                                        • Stray Cat
                                          Moderator
                                          • Aug 2008
                                          • 5916

                                          #80
                                          Hmmm... Hvem stilte som nr.16?
                                          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                                          Kommentar

                                          Working...