Lillestrøm Sportsklubb - Fredrikstad FK fredag 28.1. kl 16:00
Collapse
X
-
-
Har Nadj gjort en eneste redning?Kommentar
-
Kommentar
-
Midt på treet offensivt.
Skuffende defensivt.
2 langskudd som Najd fint kunne stoppa (lider han av det samme aversjon mot å redde langskudd som Stefan?), selvmålet er det lite å gjøre med og går vel under kategorien "sånt skjer".Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Det som skuffer meg mest er at laget mangler intelligens, smartness og vinnerinstinkt. Legenden ville hevet dette laget flere hakk, men om det hadde vært nok, er en annen sakKommentar
-
Aiai. Tape 4-3 på eget dekke, mot et B-prega Freksta ?
Dette er jeg redd blir en tung sesong.livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Altfor tidlig å si noe enda.Daukjøtt Felt CKommentar
-
Så du hvem FFK stilte med?Kommentar
-
Er det bare jeg som faktisk sitter igjen med et bedre inntrykk i dag, enn ved de to andre treningskampene?
Kombinasjonen BBS og Guldbrandsen funket til tider utmerket. Ohi gjør gjevnt over sakene sine veldig bra. Spillemessig er vi klart best, men igjen klarer vi bare ikke å sette sjangsene. I dag var det langt bedre offensivt enn ved de to andre kampene, og derfor er jeg ikke særlig bekymret.
Det å slippe inn 4 baklengs mot FFK er selvfølgelig ræva, men herregud så heldige de rødkledde var. Med bedre defensiv kontroll på innlegg imot - og bedre presisjon på egne innlegg, så ser jeg lyst på det.Kommentar
-
Har ikke sett kampen, kun sporadisk innom rb.no (på farten med barn i butikken osv og da er det enklere med rb.no, er det enklere enn den eminente live servicen på lsk.no) og et par turer på forumet. Lar meg ikke affisere så veldig over resultatet og suger på ordet treningskamp.
Irriterer meg mer over at jeg ikke har hatt mulighet til å se noen av kampene live enda pga egen jobb og kona sin jobb.Kommentar
Kommentar