Vi får se. Blir en hard overgang for mange, i denne sesongen må de dessverre levere mer enn individuelle prestasjoner og vintesbyrd om en stor fremtid. Blir ikke et klapp på skulderen om du velger feil innenfor 16-meteren på Åråsen, kula skal inn uansett om du må ofre tenna. Jeg ser noe av denne ansvarsfølelsen hos solberg, resten ser fremdeles ut til å være mer opptatt av å prestere på et personlig plan enn å sørge for seier. Håper vi får opp intensiteten på treningene kraftig før seriestart, at laget kjemper seg til noen seiere og at HB & co klarer den vanskelige balansegangen mellom å bygge selvtillit og stille krav.
Lillestrøm Sportsklubb - Fredrikstad FK fredag 28.1. kl 16:00
Collapse
X
-
Forsvarsspillet var under enhver kritikk, og Nadj viste til de grader hvorfor han ikke var god nok for Raufoss. Ingen keepere bør slippe inn det første og siste målet til FFK. Vi har dessverre et keeper problem.
På midten var Nosa og ES under pari. ES tror jeg ikke vi kan forvente så mye av, men at Nosa finner formen er sykt viktig. EK synes jeg viste null bedring fra i fjor, og jeg synes Solberg viste mer på 1o minutter enn det EK gjordde i hele fjor. Det var mye stønning på tribunen i går når EK klønete det til i kjent stil.
Vi viste mye bra forover, så får vi uttelling på sjansene og forsvaret tetter igjen kan det bli en helt ok sesong. Heldigvis lenge til seriestart!!!Kommentar
-
Bare for å pirke. Ohi gikk utenpå Bolly som fotballspiller, men Bolly har tatt flere steg siden da. Det trenger Ohi å gjøre for å få noe ut av et kanskje enda større talent. Ikke minst er jeg begeistret over utviklingen til Bolly. Det er viktig ikke å snakke han ned (selv om det ikke var det du mente).FerdigskåraKommentar
-
Kommentar
-
Og ja, jeg tillater meg å kritisere egne spillere, jeg elsker klubben, ikke spillerne som kommer og går.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Jeg synes han var temmelig ubrukelig i hele fjorårssesongen også, hjelper lite med tendenser når han ikke leverer varene. Hvor mange mål var det spissen scoret i fjor...?
Og ja, jeg tillater meg å kritisere egne spillere, jeg elsker klubben, ikke spillerne som kommer og går.
Ringen holdt jeg øye på i 1. omg og han hadde vel 100% treffprosent på pasningene. Blir en stor spiller. Hvorfor tar ikke han cornere på høyresiden?Last edited by Kjell.T.Ring; 29.01.2011, 15:48.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Det kan virke som om BBS alltid går inn for å gjøre de mest kompliserte manøvrene med kula. Det er lekkert de gangene det fungerer, men i de aller fleste tilfellene roter han seg bort. Og det er få medspillere som klarer å forutse hva han kommer til å finne på.
Av og til kunne det lønnet seg å gjøre ting litt enklere.Knurr...Kommentar
-
Bare for å pirke. Ohi gikk utenpå Bolly som fotballspiller, men Bolly har tatt flere steg siden da. Det trenger Ohi å gjøre for å få noe ut av et kanskje enda større talent. Ikke minst er jeg begeistret over utviklingen til Bolly. Det er viktig ikke å snakke han ned (selv om det ikke var det du mente).Kommentar
-
Det kan virke som om BBS alltid går inn for å gjøre de mest kompliserte manøvrene med kula. Det er lekkert de gangene det fungerer, men i de aller fleste tilfellene roter han seg bort. Og det er få medspillere som klarer å forutse hva han kommer til å finne på.
Av og til kunne det lønnet seg å gjøre ting litt enklere.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
Kommentar