La Reitmaier få ny kontrakt - NÅ!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mr.Jordbakke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3845

    La Reitmaier få ny kontrakt - NÅ!

    Hvilken keeper-kjempe vi har fått! Hadde det ikke vært for Reitmaier ville vi ha ligget der RævBK er nå.

    Enkelte rynket på nesa da Rössler hentet han til Åråsen, og han virket rusten i de første kampene - det skal sies. Da hadde han ikke spilt på et halvt år.

    Hvem savner Baron nå?

    Nå MÅ klubben legge alt til rette for at Reitmaier blir værende i klubben. Det at vi har en tysk trener og Müller, som også er tysk, i klubben fra før bør gjøre det enklere for Reitmaiers familie å tilpasse seg i Lillestrøm. Kanskje en CL-plass vil være nok til å lokke han til å spille enda et år?
    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

    Mvh
    Mr.Jordbakke
  • blue
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2004
    • 1429

    #2
    Jeg har hatt troa på Reitmaier fra dag 1.
    Mannen har utstrålt rutine og trygghet hele veien, og nå viser han at han er den beste keeperen i Tippeligaen!

    Jeg håper inderlig han tar en sesong til som førstekeeper, men tror det blir vanskelig pga datteren som går på skole i Tyskland.
    Fugla 4 Life!

    Kommentar

    • Jeffers
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Aug 2005
      • 186

      #3
      Det er vel en tysk skole i Oslo det måtte gå an å få plassert henne på.

      Denne mannen *må* vi beholde!

      -Jeff.
      Votis subscribunt fata secundis

      Kommentar

      • Leif A
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2003
        • 3962

        #4
        He-he, det er jo fullt forståelig at han i utgangspunktet ønsker å gi seg etter denne sesongen. Det har han vel uttalt gjentatte ganger, om jeg ikke tar feil?

        Men om han fortsetter i samme sporet som nå, skjønner jeg ikke hvordan han skal klare det. Jeg tipper at Uwe kommer med stadige hint og forsøk på overtalelse.
        Ulempen er jo at han tross alt er 41, og vil sperre for andre, yngre keepere. Det vil uansett være begrenset hvor lenge han kommer til å holde på.
        Knurr...

        Kommentar

        • TorTor
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2004
          • 335

          #5
          Om han ikke holder så mange sesongene til så kan vel klubben tilby han en jobb som keepertrener? Med den rutinene og statusen hos fansen må det bli suksess...

          Kommentar

          • Leif A
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2003
            • 3962

            #6
            Oh yes...
            Snakk om å oppnå heltestatus på kort tid!
            Og den strafferedningen var helt vanvittig.
            Knurr...

            Kommentar

            • HanseFrank
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Mar 2004
              • 221

              #7
              Jeg har sendt følgende handlingsplan på mail til Fjøra.

              "Her har du en fremdriftsplan;

              1. Skole til barn: http://deutsche-schule.no/index_n.html

              2. Lelighet i nærheten av Sporveisgata, hvor skolen ligger; http://www.finn.no/finn/realestate/o...4&pos=5&tot=29

              3. Pendlerbil fra CTC, gjerne en tysk; www.ctcbilpartner.no

              4. Hjemreiser for å besøke familie, Olso-Kiel med Fantasy; www.colorline.no

              5. Smøreturer og lokkemiddel for Claus' tyske familie, www.hurtigruten.no

              6. Signatur fra Claus, gode kulepenner finnes her; http://www.first-profile.no/produkte...uill/quill.htm "
              HanseFrank
              - på den andre siden...

              Kommentar

              • GulMakt
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Apr 2005
                • 115

                #8
                Han var stor i går ja, men jeg ønsker fortsatt at vi henter inn en ung, lovende keeper for å satse på. Reitmeier er tross alt 41 og jeg tror det blir vanskelig å overtale han til å fortsette noe særlig lenger. Som keeper-trener hadde han gjort seg, men med familie godt forankret i Tyskland blir kanskje også det vanskelig.

                Kommentar

                • MagnetMagne
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2004
                  • 446

                  #9
                  Denna mannen kan seriøst stå målvakt til han blir 45 om lysta hans er der.. Makan til rutine tror jeg ikke man har sett på norske fotballbaner. Assa når en mann står med hoftefeste til straffa blir slått, får så å bare elegant "vælve" over og fiste kula ut, så sier det seg sjøl at vi har en målmann som ikke er mye nervøs. Kropp som en 25 åring og rutine som en 110 år gammal offiser som har vært igjennom 2 verdenskriger. Ja takk sier nå MagnetMagne..
                  Snart neste hælj.....

                  Always Hardcore
                  TS05

                  Kommentar

                  • Franken
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2004
                    • 1036

                    #10
                    Om jeg hadde vært i hans sko, og stått like bra resten av sesongen: da hadde jeg lagt opp. Cantona gjorde det samme; ga seg da han var på topp.

                    Da vil han bli husket som den keeperen som hjalp LSK til seriegull i 2005
                    Fra Baillsund

                    Kommentar

                    • Hamburg & Kanari
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 3006

                      #11
                      Med Reitmeier kan vi vinne både serie og Cup. Say no more.

                      Reitmeier kunne sikkert tenke seg å avslutte karrieren med en tittel, fest feiring og brask og bram. Da vil han bli husket for alltid her.

                      Norge er jo et deilig land for de fleste tyskere. Ta med familien på et eventyr i utlandet, her er de velkomne!

                      Tysk skole, leilighet og firmabil gjør susen
                      LSK Norges beste lag

                      Kommentar

                      • Ketil Cantona
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6813

                        #12
                        Trur Uwe allerde har luftet ideèn allerede!!! :-k

                        Kommentar

                        • chrissp
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2004
                          • 2403

                          #13
                          Klart Reitmaier må overtales til å fortsette. Er ikke helt med argumentet om at han stenger for yngre keepere. Hadde vi hatt jevngode keepere så klart, men Reitmaier er jo faen meg så god at det er helt utrolig. Da for andre keepere bare vente.
                          Bølerkanaris

                          Kommentar

                          • Leif A
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 3962

                            #14
                            Ett år til med Reitmeier, samt at LSK hentet Jan Kjell Larsen fra haugesund hadde vært en god løsning.
                            Tenk alle de tipsene en ung keeper kunne fått av Bestefar. Burde jo være et lokkemiddel for hr. Larsen, også...
                            Knurr...

                            Kommentar

                            • Hamburg & Kanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 3006

                              #15
                              Da la jeg inn denne hilsenen til Veggen Claus, på hjemmesiden hans: dagens tyskleksjon for alle fugla-fans der ute:-)

                              Syver Jøingsli, 10.08.2005 | 20:35

                              Hallo Claus! Ich folge LSK von Hamburg und glaube, Ich spreche für alle Anhänger von LSK wenn Ich sage, Du hast uns alle sehr überzeugt mit sicherem Spiel und Phantastischen Rettungen in der letzten Zeit.

                              Schon vom Anfang an konnten wir ja feststellen, dass wir einen guten Torwart bekommen haben, jetzt aber hat es sich sogar gezeigt, das wir von einem Torwart der ganz besonderen Art reden. Nach einigen Rettungen haben schon viele bei uns Paralelle zu Legenden wie Lev Yashin, Sepp Maier, Dino Zoff, Gordon Banks, Pat Jennings, Peter Shilton, Oliver Kahn & Peter Schmeichel gezogen, und ohne zu übertreiben. Besser kann man nicht stehen und einen Besseren Torwart hätte man sich kaum vorstellen können bei LSK, und jedenfalls nicht in der Tippeliga, wo Ich dich persönlich für den mit Abstand besten Torwart halte.

                              Weiter so! -Wir hoffen wohl alle, dass Du noch ein letzter Saison bei uns mitspielst, und möglicherweise deine Karriere mit einem Titel bei LSK krönst. Das wäre schön! So wie Du und die Mannschaft unter der Führung von Uwe Rösler in den letzten Wochen gespielt haben, habt ihr alle Möglichkeiten dazu denke Ich!

                              MfG Syver

                              Syver Jøingsli, 10.08.2005 | 20:44

                              Und noch eine Sache: Alter ist eine Nummer in deinem Reisepass.
                              Auf dem Spielfeld fragt niemanden danach, da zählen nur deine Leistung die bisher hervorragend war. Gunner Halle ist auch 39, und einen von den besten Verteidigern in Norwegen immer noch. Ich wurde euch beiden gerne zusammen spielen sehen in einem Tippeliga-Spiel!
                              LSK Norges beste lag

                              Kommentar

                              • Rolergra
                                Medlem
                                Møteplager
                                • Aug 2004
                                • 80

                                #16
                                Kan du være så snill å oversette til oss som hadde fransk som valgfag på ungdomskolen?

                                Kommentar

                                • mr.Jordbakke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2005
                                  • 3845

                                  #17
                                  Av Syver Jøingsli, 10.08.2005 | 20:35- Forsøkt oversatt av Mr.Jordbakke :?
                                  Syver får ha meg unnskyldt for eventuelle feil :oops:

                                  Halla Claus! Jeg følger LSK fra Hamburg og lurte på, da snakker jeg på vegne av LSKs tilhengere når jeg sier, du har overbevist oss alle med sikkert spill og fantastiske redninger i det siste.

                                  Helt fra første stund kunne vi forestille oss at vi hadde fått tak i en god keeper, men det skulle vise seg at vi hadde fått mer enn det. Enkelte redninger har fått oss til å trekke paralleller med legender som Lev Yashin, Sepp Maier, Dino Zoff, Gordon Banks, Pat Jennings, Peter Shilton, Oliver Kahn og Peter Schmeichel uten å overdrive. Bedre kan man ikke stå og en bedre keeper kunne man ikke forestille seg spille for LSK og ihvertfall ikke i Tippeligaen, hvor jeg holder deg som den beste av dem alle.

                                  Videre altså! - Vi håper alle at du blir hos oss enda en sesong og at du muligens er med å skaffer oss en tittel. Det hadde vært deilig! Og slik som laget har spilt under ledelse av Uwe Rösler i de siste ukene skjønner du sikkert hva som får oss til å tenke akkurat det.

                                  Mvh

                                  Syver Jøingsli, 10.08.2005 | 20:44

                                  Og en sak til: Alder er et nummer i ditt reisepass, men ingen stiller spørsmål rundt den. Gunnar Halle er 39 og er fortsatt en av de beste forsvarerne i Norge. Jeg ønsker å se dere begge spille sammen i Tippeligaen!
                                  NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                  Mvh
                                  Mr.Jordbakke

                                  Kommentar

                                  • HSft
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 6079

                                    #18
                                    Hva lurte du på?

                                    Kommentar

                                    Working...