Som kanaris største Frodefan så gir jeg f.. i hvem som blir kaptein i år. Det eneste jeg ønsker er at samtlige spillere gir jernet slik Frode gjør år ut og år inn, da kan det faktisk hende at det blir noe stort. Denne tråden skuffer meg!
Bør vi bytte kaptein?
Collapse
X
-
-
Dette blir litt som å vurdere ny tapet bare fordi den gamle er litt slitt, samtidig som huset ditt holder på å brenne ned til grunnen.
Meningsløst å skulle diskutere bærer av kapteinsbindet når klubben er på vei i grøfta; midtbanen er et sort hull, vi har en haug varierende delvis utilpasse yngre spillere, økonomien skralter, 25% av Åråsen er pantsatt, og gloidene på trenerbenken har alt for mange år igjen av kontrakten.
Tipper vi fokuserer på forbedringer andre steder enn på kapteinsiden jeg.
Når det er sagt vil jeg nok en gang påpeke at Kjeppe er den soleklart beste kapteinen. Han trenger ikke skrike i tide og utide (som mange etterlyser), rett og slett fordi han er en naturlig autoritet.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Opprinnelig skrevet av dollyhollyTipper det var svært få som var i hallen en torsdag kl. 12, mest sannsynlig de arbeidsløse eller de med fritidsproblemer, evt de ekstremt fotballgale.Kommentar
Kommentar