Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg har klart å kaste brevet med info om medlemskap i KFL.
Har vi fortsatt 15% rabatt på Sporthuset (G-sport)? Eller i andre sportsbutikker?
KFL jobber fortsatt med at medlemmer skal få gode rabatter rundt omkring på Romerike. Alt av avtaler er ikke ferdigbehandlet enda, deriblant avtalen med G-sport.
Uansett hva du skal handle på G-sport, går det jo ann å be om å få en bedre pris enn det som står på prislappen, frem til medlemsrabatter for KFL er på plass.
Du trenger ikke KID (foreløpig, men forhåpentligvis vil vi ha det f.o.m. neste sesong).
ChriZzas betalingsinfo fungerer for tiden ypperlig. Hvis du føler du må ha giro, er det en utsending på vei ut nå, som skal være i postkassene deres før hælja kommer. Dessverre uten medlemskort denne gangen, men de er rett rundt hjørnet.
Du trenger ikke KID (foreløpig, men forhåpentligvis vil vi ha det f.o.m. neste sesong).
ChriZzas betalingsinfo fungerer for tiden ypperlig. Hvis du føler du må ha giro, er det en utsending på vei ut nå, som skal være i postkassene deres før hælja kommer. Dessverre uten medlemskort denne gangen, men de er rett rundt hjørnet.
Da er det rart at jeg får beskjed om å oppgi KID-nummer. For ordens skyld, jeg har ikke vært medlem før.
Det var litt merkelig, ja. Hvis det er snakk om vanlig overføring via nettbank, kan KID-feltet brukes til å oppgi navn og adresseinformasjon. Giroene vi sender ut har alltid vært upersonlige, så det er som sagt ikke noe behov for KID.
Det var litt merkelig, ja. Hvis det er snakk om vanlig overføring via nettbank, kan KID-feltet brukes til å oppgi navn og adresseinformasjon. Giroene vi sender ut har alltid vært upersonlige, så det er som sagt ikke noe behov for KID.
I forbindelse med utsendelsen av KANARINYTT, har det blitt sendt med en medlemsgiro.
De av dere som har betalt før, kan oppleve dette som upassende, det beklager vi, samtidig som vi oppfordrer til å legge denne giroen i postkasa til naboen.
De av dere som ikke har betalt har mulighet til å gjøre det nå.
Vårt medlemsregister er nytt, videre har vi hatt utfordringer når det gjelder konverteringer fra gammelt til nytt.
Det er derfor denne dobbelutsendingen av giroer har skjedd.
De som har betalt vil i "nær fremtid" motta medlemskortet sitt i posten.
De som har betalt vil i "nær fremtid" motta medlemskortet sitt i posten.
Blir spennende å se om det dukker opp noe. Da jeg ikke er sikker på om det er betalt. Mamma som fikk penger (da jeg som er så "liten" ikke hadde mulighet å betale regningen selv i nettbank), hun sa hun skulle betale. Og hun sa da at hun hadde betalt noen dager etterpå, men nå finner vi jo ikke igjen evnt kvitering.
Kommentar