Medlemskap i KFL
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av Kanari-Fansen Lillestrøm den 29.03.11Vi håper og tror alt vil være på plass igjen innen tre uker, da også med helt nye medlemskort til alle.I have this condition.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Så bra, Marii. Her sitter jeg med nyåpna konvolutt fra Kanarifansen inneholdende kort. Joda, fem stk rabattkort på Vianor, som herved loddes ut til høystbydende. Nærmeste Vianorbutikk/verksted er i Harstad og der handler ikke en Narvikværing med respekt for seg selv.
Venter på ordentlig kort, jeg, nå.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Det er jo beklagelig såklart, da denne skulle vært sendt tidlig forrige uke/sent uka før det igjen. Men ble noe forsinkelser hos vianor etter det jeg har skjønt...Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Foreslår at man ved neste anledning sender ut rabattkort tilpasset hver enkelt medlems preferanser. Det blir mye enklere slik..."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Kommentar
-
Rykte sa at de blei sendt ut mandag 3.5 eller tisdag 4.5. Det har vært masse å rette opp i tipper jeg.Årets supporter 2010!!