Jeg betalte idag og har ikke fått det enda!! :evil:
Medlemskap i KFL
Collapse
X
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401 -
Det er bare å beklage, men som vi har skrevet i en annen tråd så er det litt problemer med overgang til nytt medlemsregister.
Det er bare å ta kontakt på styret@kanari-fansen.no hvis dere opplever noe feil, så skal vi forsøke å rette opp i det så fort som mulig.Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Kommentar
-
For å stå på feltet må en vel være medlem av KFL eller LSK, og de blir naturlig nok ikke solgt over nett. Ellers er det jo fritt frem for andre lags supportere og slå seg løs også.Kommentar
-
-
Jeg betalte vel medlemsskapet mitt en gang i november, men ikke fått noe kort ennå.. Hvor lenge burde jeg vente før jeg evt sender mail??
Prøver å være litt tålmodig og daIf you're not living on the edge, you take up too much room!Kommentar
-
Vi har dessverre oppdaget store feil i medlemsregisteret vårt. Vi har i skrivende stund full gjennomgang av medlemsregisteret og alle innbetalte oppdrag på nytt.
Dette innebærer dessverre at mange ikke har fått medlemskortene sine.
Vi håper alt vil være på plass igjen innen 3 uker, da også med helt nye medlemskort for 2011 til alle.
Vi beklager dette på det sterkeste.Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Kommentar
-
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kommentar
-
Oioi.... det kan bli vanskelig å ordne medlemskap i KFL så seint i sesongen, men jeg har noen kontakter som kan ordne det, men det koster litt spenn, hvis du overfører kr 50.000,- til kontonr 6201 05 41919, og så ordner det seg. Når du har overført de pengene så skal jeg sørge for att medlemskapet går i orden uten problemer og spørsmål fra styret.Kommentar
-
Knurr...Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Stray CatHvis mods flytter innlegget til rett tråd, så ser kanskje styremedlemmene spørsmålet. Marii?Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Ingen som forlanger gyldig kort ved billettkjøp på mandag, vel? Jeg har ihvertfall ikke noe kort å vise fram.
Edit:Ikke kommer jeg til å ha tid til å krangle heller.Last edited by Stray Cat; 02.04.2011, 00:59.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
Kommentar