Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg hadde et spørsmål ang medlemskapet i KFL og sendte en mail til medlem@kanari-fansen.no som oppgitt på KFL sine sider. Dette er 11 dager siden og jeg har ennå ikke fått svar. Er det noen i det hele tatt som overvåker den mailboksen?
Medlemskortene ble sendt ut tidligere denne uka. Vi beklager igjen forsinkelsene og skal gjøre alt for at noe lignende aldri vil skje igjen.
Ble alle kortene sendt ut, Macho?
Har ikke ankommet min postkasse og jeg håper det dukker opp svært så tidlig i neste uke. Hvis ikke sliter jeg 16. mai. Får jeg fortsatt kjøpt billett med gammelt kort, hvis det ikke dukker opp?
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!
Jeg hadde et spørsmål ang medlemskapet i KFL og sendte en mail til medlem@kanari-fansen.no som oppgitt på KFL sine sider. Dette er 11 dager siden og jeg har ennå ikke fått svar. Er det noen i det hele tatt som overvåker den mailboksen?
Bruk styret@kanari-fansen.no til alle henvendelser til styret. Denne leser alle styremedlemmene.
Jeg var en av de heldige som fikk tidligere i år, mens mine foreldre ikke mottok deres. Fikk da beskjed om at alle skulle få nytt kort. Idag fikk foreldra medlemskort, men ikke jeg... Er det fortsatt sånn at dere skulle sende ut nytt til alle?
Jeg var en av de heldige som fikk tidligere i år, mens mine foreldre ikke mottok deres. Fikk da beskjed om at alle skulle få nytt kort. Idag fikk foreldra medlemskort, men ikke jeg... Er det fortsatt sånn at dere skulle sende ut nytt til alle?
Jess da. I dag kom medlemskortet, men det er jo feil navn... Nå er vist mamma medlem i KFL, og ikke jeg. Får vell betale via egen nettbank neste gang da, og ikke vi mamma sin nettbank.
Alle som fikk kort tidligere i år kan kaste disse, eller henge de på veggen, da de ikke er gyldige. Kun de som blir sendt ut i disse dager med det nye bildet på er gyldige.
Jess da. I dag kom medlemskortet, men det er jo feil navn... Nå er vist mamma medlem i KFL, og ikke jeg. Får vell betale via egen nettbank neste gang da, og ikke vi mamma sin nettbank.
Hvis du betaler med andre sin nettbank, pass på at du skriver merknad om hvem sitt medlemsskap det gjelder.
Kommentar