Skadede spillere 2011

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KrisB
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2008
    • 2923

    #21
    Bolly har slått opp skaden:

    Opprinnelig skrevet av KrisB
    Bolly har slått opp skaden
    Åråsen: Mathis Bolly tror ikke han rekker vålerenga-kampen, Den hurtige kantspilleren har slått opp lyskeskaden han pådro seg før sesongstart. -Jeg kjente det i rekruttkampen mor romsås. Jeg burde nok ha gått ut litt før der, sier Bolly.

    Bolly har ikke trent med LSK de siste dagene. Nå har han fokus på å bli helt frisk.
    -Det er bedre å være sikker nå, sier han.

    Kommentar

    • gilbert
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 3197

      #22
      Bolly snart klar

      Dagens RB melder at Bolly mener han bør være klar for kamp mot Haugesund. Også fysioterapeut og fysisk trener Geir Kåsene er optimistisk.

      (Som vanlig er også "Stallen i 2011" oppdatert med Bollys skadesituasjon.)

      gilbert

      Kommentar

      • gilbert
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 3197

        #23
        Bolly operert - Gislasons leggskade

        I dagens utgave av Romerikes Blad kommer det fram at Mathis Bollys lyskeskade viste seg å være mer alvorlig enn antatt. Bolly ble operert for lyskestrekk ("Gilmore's groin") mens Fugla fikk med seg ett poeng i Plankebyen. Fysioterapeut Geir Kåsene sier det vil ta fire uker før han kan trene med ball, og at han i heldigste fall kan være aktuell for å spille helt mot slutten av juni eller i begynnelsen av juli.

        Dagens RB omtaler også at Stefán Gislason har slitt med en liten leggskade, som gjorde at han måtte gå ut etter få minutter og erstattes av Ruben. Trolig betyr det at han ikke har noen ny skade, men tidlig merket at han trengte mer tid med den "lille leggskaden" han alt strevde med de siste dagene før kampen.

        gilbert

        Kommentar

        • gilbert
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 3197

          #24
          Strekk i leggen for Gislason

          På dagens trening deltok ikke verken Bolly (operert) eller Gislason. Magnus Powell sier Gislason kan bli borte et par uker med strekk i leggen. Han fikk mange spark på leggen mot Fu/Vo, og mer enn bare stygge blåmerker.

          gilbert

          Kommentar

          • gilbert
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 3197

            #25
            Gislason i bedring

            En liten notis i dagens RB sier at Stefán Gislason ikke er aktuell mot Gjøvik, men at han er blitt klart bedre etter at han måtte gå av mot FFK med det han regner med bare er strekk i leggen.

            gilbert

            Kommentar

            • RSP
              Moderator
              • Aug 2004
              • 10498

              #26
              Moderatormelding:
              To innlegg flyttet til kamptråden før cupkampen mot Sandefjord. Husk også alltid å sjekke første innlegg i "Stallen"-tråden som til enhver tid er oppdatert mht. skadesituasjonen.

              Kommentar

              • Stray Cat
                Moderator
                • Aug 2008
                • 5915

                #27
                Noen som vil prøve en gjetning på hvor lenge Knudtzon er ute? "Stallen"-traåden sier minst 10.juni. LSK-live sa i går minst 6-8 uker før han kan begynne å trene igjen. For meg høres det ut som "mesteparten av sesongen".

                Anyone?
                For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                Kommentar

                • gilbert
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 3197

                  #28
                  Knudtzon har fått en vridning i kneet etter en duell på treninga forrige dagen, og blir ute minst et par uker. Han skulle til undersøkelse, men foreløpig har vi vel ikke sett noe om resultatet av denne undersøkelsen. Gutta på LSK-live har trolig (og dessverre) bedre og nyere info, men før vi ser noe litt mer offisielt fra Geir Kåsene eller andre på lsk.no eller i RB må Knudtzons skadesituasjon betegnes som uavklart (men faretruende).

                  gilbert

                  Oppdatering: Ut fra ny info (nedenfor) er Knudtzon i "Stallen i 2011" nå oppført som "borte til slutten av juli".
                  Last edited by gilbert; 26.05.2011, 17:03. Begrunnelse: Ny info

                  Kommentar

                  • mo-bjer58
                    Medlem
                    Møteplager
                    • Nov 2010
                    • 73

                    #29
                    Knudtzon selv bekreftet 6-8 uker på Åråsen igår. Det vil vel si at han ikke er klar før etter "fotball ferien".

                    Kommentar

                    • Stray Cat
                      Moderator
                      • Aug 2008
                      • 5915

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av mo-bjer58
                      Knudtzon selv bekreftet 6-8 uker på Åråsen igår. Det vil vel si at han ikke er klar før etter "fotball ferien".
                      Hva bekreftet han? 6-8 uker til han kunne begynne å trene igjen, eller 6-8 uker til han var forventet spilleklar?
                      For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

                      Kommentar

                      • mo-bjer58
                        Medlem
                        Møteplager
                        • Nov 2010
                        • 73

                        #31
                        Jeg forsto det som "spilleklar".

                        Kommentar

                        • Mauer
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2007
                          • 270

                          #32
                          Jeg satt tilfeldigvis ved siden av han fra 2. omgang og ut kampen i går, og han sa at han regner med å være spilleklar igjen om 6-8 uker ja..

                          Kommentar

                          • Kanari83
                            Juniormedlem
                            Bøffelpromp
                            • Mar 2011
                            • 15

                            #33
                            Noen som kjenner situasjonen rundt Bolly for tiden? Er han aktuell mot særp?

                            Kommentar

                            • xeR
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 11206

                              #34
                              iflg
                              Opprinnelig skrevet av Kanari83
                              Noen som kjenner situasjonen rundt Bolly for tiden? Er han aktuell mot særp?
                              tilbake i juli sånn ca...
                              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                              Kommentar

                              • KrisB
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2008
                                • 2923

                                #35
                                Da er det bekrefta fra LSK.no:

                                - Jeg har nettopp tatt bilder som viste at leddbåndet i kneet er skadet. Jeg er nok ikke tilbake i trening før om 6-8 uker, sier Knudtzon.
                                Mens Gislason er snart tilbake:

                                Jeg nærmer meg. Det kjennes bedre nå, sier Gisle til LSK.NO.
                                Han rekker ikke Sarpsborg kampen, men garanterer at han er tilbake etter landslagspausen.

                                Kommentar

                                • Emil B
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2006
                                  • 5921

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av Scorpio
                                  Karriereslutt for LSK-legende?

















                                  SLUTT PÅ JUBELEN?: Arild Sundgot må opereres i sommer og blir ute i minst et år. Foto: Kasper Wikestad / Digitalsport











                                  Arild Sundgot må opereres, og blir ute til neste sommer. Minst.





                                  Publisert: 27.05.2011 kl. 18:45 , endret: 27.05.2011 kl. 18:49


                                  Av: Marius Vik





                                  ÅRÅSEN (Aftenposten): Han har spilt flere kamper for Lillestrøm enn noen andre (313, i serien alene), og scoret flere mål (106) enn noen andre – og likevel har han ikke blitt mer enn 33 år.


                                  Om noen på Åråsen fortjener betegnelsen ”Lillestrøm-legende”, er det Arild Sundgot, men følg nøye med på kraftspissen de neste ukene. Kanskje blir du vitne til hans siste spark på ballen - noensinne:


                                  Operasjon avgjør





                                  Arild Sundgot har vondt, må opereres – og frykter at han aldri kommer tilbake på fotballbanen.


                                  - Jeg skal bli med og hjelpe Lillestrøm frem til sommerferien siden vi har noen skader nå.


                                  - Etter det blir det en operasjon, sannsynligvis i juli/august, så får vi se hva som skjer.


                                  I verste fall kan karrieren være over for Ulsteinvik-gutten.


                                  - Jeg kommer til å høre nøye på hva legene sier og anbefaler meg. Det er ingen vits i å ta noen sjanser, og sier de jeg bør legge opp, så gjør jeg selvsagt det.


                                  - Heldigvis har doktoren sagt at han er optimistisk, og tror jeg kan fortsette, men alt avhenger av hva de finner og ser når jeg opereres.


                                  Hofte til besvær





                                  Det er den vonde høyrehoften som har plaget LSK-spissen i flere måneder, og som har begrenset både trening og kampspill solid den siste tiden. Sundgot har ennå ikke vært på banen i cupen, i serien står han med de siste fem minuttene i bortekampen mot Sogndal.


                                  - Det er vondt når jeg løper, og selv om noen dager er bedre enn andre, merker jeg det spesielt når jeg har trent hardt. I vinter fikk jeg vært lite med, så grunnlaget er tynt.


                                  - Det er ikke moro å være med når jeg bare er på 80 prosent, men jeg skal i alle fall hjelpe laget frem til sommerferien. Kanskje blir det noen små kvartersinnhopp på slutten, om det skal kriges litt, sier han.


                                  Tidligst klar neste sommer





                                  Etter det vil det gå lang tid før Kanarifansen får gleden av å se Sundgot på banen igjen.


                                  - En slik operasjon betyr at jeg må drive opptrening i ett år, så jeg er i alle fall ikke tilbake før til neste sommer. Det er ikke noe moro, men jeg har ikke noe alternativ, sier Sundgot oppgitt.


                                  For ordens skyld: Arild Sundgot har kontrakt med Lillestrøm ut 2011-sesongen.





                                  http://fotball.aftenposten.no/elites...icle201816.ece
                                  Dette er jo tragisk. Håper virkelig at Arild Sundgot kommer tilbake. Arild Sundgot, en legende for LSK.

                                  Kommentar

                                  • gilbert
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 3197

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Kanari83
                                    Noen som kjenner situasjonen rundt Bolly for tiden? Er han aktuell mot særp?
                                    Han var ikke aktuell mot Sasjbårr, men i RB lørdag 28. mai står følgende om Bolly til slutt i en liten notis om at Knudtzon er ute i åtte uker. "Mens Knudtzon trolig blir ute til etter juli-pausen, håper kantkollega Mathis Bolly å være tilbake etter landslagspausen etter sin lyskeoperasjon".

                                    I beste fall betyr det at han kan være tilgjengelig alt hjemme mot Odd 13. juni. Det blir vel i aller beste fall, men uansett betyr det han kan være klar før 1. juli som en tidligere har regna med, med et meget tett program i siste halvdel av juni, og mest sannsynlig uten BBS (Banens Beste Sigurðarson) på topp. Det er i så fall gode nyheter, særlig når også Erling er ute til over fotballferien.

                                    gilbert

                                    Kommentar

                                    • tullebukk
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2006
                                      • 5446

                                      #38
                                      Edwin er operert i kneet og blir ute leeeenge...Oprasjonen blei foretatt i Frankrike...Håper dem opererte riktig kne da.

                                      Kommentar

                                      • KrisB
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2008
                                        • 2923

                                        #39
                                        Edwin ute i 6 måneder:

                                        - Edwin gikk gjennom en meniskoperasjon i uka som var. Han har vært litt frem og tilbake de siste månedene, men da skaden aldri ble ordentlig bra bestemte vi oss for, i samråd med spilleren selv og med tanke på kontraktssituasjonen hans, at vi måtte operere på nytt. Han forventes å være ute i seks måneder. Målet er at han skal bli helt bra igjen, sier fysioterapeut Geir Kåsene til LSK.NO.

                                        Kommentar

                                        • KrisB
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2008
                                          • 2923

                                          #40
                                          Gislason klar i løpet uka:

                                          - Gislason har åtte, ti veldig gode dager bak seg nå. Vi har fått jobbet bra med han, og fortsetter han den fine fremgangen er han kampklar i løpet av uka, sier Geir Kåsene til LSK.NO.
                                          http://www.lsk.no/no/sportslig/a-laget/nyheter/-+Kampklar+i+l%C3%B8pet+av+uka.b7C_wlbQ18.ips


                                          Kommentar

                                          Working...