Lillestrøm SK - Strømsgodset IF torsdag 3.2. kl. 12.00 i LSK-hallen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Martini
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2007
    • 294

    Kamptråd Lillestrøm SK - Strømsgodset IF torsdag 3.2. kl. 12.00 i LSK-hallen

    Ja da er det vel på tide med ei tråd til denne matchen. Godset stiller vel med sitt antatt beste lag. Med Ujah "tilbake" og Bolly back, håper jeg faktisk Ohi får sjansen fra start til fordel for Bjørn:

    Logi

    Karim----Kippe----Steinar----Ringstad

    Solberg---Nosa----Espen-----Bolly

    Ohi----Ujah
    FUGLA TIL VI DØR!
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

    #2
    Ikke uenig i at en annen en BBS kan få sjansen, men samtidig er det viktig og få Ujah-BBS samspilte hvis de skal være førstevalg på spissplass i år.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

    Kommentar

    • ragnarrock
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2008
      • 937

      #3
      Tror nok ikke at Ohi starter, selv om det hadde vært gøy å sett han i den posisjonen.
      BBS og Ujah har vel forstått nå at de skal spille sammen iår, tipper at de, såvel som Henning ser at nå er det behov å la de spille sammen så mye som mulig for å endelig forstå litt av hvordan den andre tenker. Ohi har fått spille litt nå, ser ut som at han er 2.valg på venstre, 3.valg på høyre og 5.på topp.. foreløpig.. med tanke på at han er 17år så synes jeg det er ok, viktig at han fortsetter å krige på treningsfeltet hver dag for å vise at han er, og stadig blir bedre. Først da vi får en fantastisk spiller, ikke bare en velddig lovende en.

      Men, tror nok vi får se Ohi mye på banen iløpet av sessongen, og det gleder jeg meg til, denna har jeg trua på!

      og bare for å pirke, så tipper jeg at Kippe og Pedersen spiller motsatt av hva du har forslått her..
      *Kjempe gutta fighte gutta!!*

      -RagnarRock-

      Kommentar

      • Lars
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6156

        #4
        Akkurat nå er jeg helt sikker på at jeg vil se følgende lag i serieåpninga, og derfor også i morra:

        Logi

        Karim - Steinar - Kippe - Ringstad

        Solberg - Søgård - Nosa - Bolly

        Björn - Ujah

        Nærmest laget mitt er egentlig Dosso, ikke fordi han er så god, men fordi Søgård ikke har levert på en god stund.

        Kommentar

        • Mynten
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2008
          • 484

          #5
          Synes det er rart hvis ikke Dosso får prøve seg fra start. Han har tydeligvis ikke gjort seg bort det lille han har spilt til nå, og da burde han få prøve seg fra start nå. Med så få alternativer sentralt er det viktig at alle får prøve seg skikkelig for å sørge for at alle kommer i gang.

          Kommentar

          • Robiwan
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2006
            • 603

            #6
            Opprinnelig skrevet av Lars
            Akkurat nå er jeg helt sikker på at jeg vil se følgende lag i serieåpninga, og derfor også i morra:

            Logi

            Karim - Steinar - Kippe - Ringstad

            Solberg - Søgård - Nosa - Bolly

            Björn - Ujah

            Nærmest laget mitt er egentlig Dosso, ikke fordi han er så god, men fordi Søgård ikke har levert på en god stund.
            Bytter du ut Solberg mot Erling er jeg ganske så sikker på at dette er laget som starter i serieåpninga og som også starter mot godset
            Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

            Kommentar

            • Lars
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6156

              #7
              Hvorfor? Solberg har jo blitt foretrukket så langt, bortsett fra sist kamp, da han hadde slitt med overtråkk i uka før kampen. Dessuten var han god da han kom inn.

              Kommentar

              • Robiwan
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2006
                • 603

                #8
                Opprinnelig skrevet av Lars
                Hvorfor? Solberg har jo blitt foretrukket så langt, bortsett fra sist kamp, da han hadde slitt med overtråkk i uka før kampen. Dessuten var han god da han kom inn.
                Viste ikke at han var skada forrige kamp, så antagelsen min var bassert på generelt inntrykk av hva Berg foretrekker og hvem som har starta sist kamp.
                Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339

                Kommentar

                • Christer
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2004
                  • 388

                  #9
                  Ryktene sier at det blir Nosa og Guldbransen som starter på topp imorra..
                  Bergmann hviles, siden han ikke nesten ikke har hatt ferie. Ujah veit jeg ikke.

                  Kommentar

                  • Kjell.T.Ring
                    Poll St. Ring
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Dec 2005
                    • 11796

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Christer
                    Ryktene sier at det blir Nosa og Guldbransen som starter på topp imorra..
                    Bergmann hviles, siden han ikke nesten ikke har hatt ferie. Ujah veit jeg ikke.
                    Dosso-Espen på midten da? Eller Espen/Dosso-Ohi?

                    Spennende å se om Nosa har lært seg offsideregelen. Mener å huske at han var konstant i offisde når vi brukte han som spiss i starten av fjoråret.
                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                    Kommentar

                    • mo-bjer58
                      Medlem
                      Møteplager
                      • Nov 2010
                      • 73

                      #11
                      Kanskje på tide å la Karim "hvile" en kamp. Synes ikke han har vært spesielt bra defansivt og døballene har vært av variabel kvalitet. Hvorfor ikke prøve Steinar på HB og la Frode og Pål S. spille stoppere. Stian må fortsette å få kamptrening, og han kan også ta endel dø-baller.

                      Kommentar

                      • ulfpulf
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 2505

                        #12
                        Fra nyhetstråden:
                        Opprinnelig skrevet av ulfpulf
                        Sigurdarson har stiv muskulatur og spiller ikke, Sundgot sliter med en betennelse i kne og hofte, Ujah starter på benken, men Kippe er tilbake etter neseoperasjonen.

                        Mot Strømsgodset i dag starter LSK-treneren med disse 11, i det RB kaller en 4-1-2-3-formasjon:

                        Stefan Logi Magnusson - Karim Essediri, Steinar Pedersen, Frode Kippe, Stian Ringstad - Espen Søgård - Ohi Omoijuanfo, Nosa Igiebor - Nicolay Solberg, Fredrik Gulbrandsen, Mathis Bolly

                        Kommentar

                        • andersmm
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2006
                          • 5764

                          #13
                          4-1-2-3? Er ikke dette bare en klassisk 433 med et anker og to indrelöpere på midten?
                          "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13277

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av andersmm
                            4-1-2-3? Er ikke dette bare en klassisk 433 med et anker og to indrelöpere på midten?
                            Dette er jo bare tall, det vi trenger er mirakler.

                            Kommentar

                            • ragnarrock
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2008
                              • 937

                              #15
                              offensivt ser jo dette drit spennende ut synes jeg, spesielt når Fredrik løper seg selv litt tom, vi foretar et bytte og plutselig må slitne godset forsvarere bryne seg på kjempe kreftene til Udjah (som jo er vant til å komme seg forbi de!).
                              Deffensivt derimot.. tja, blir spennende å se.. eller, blir spennende å lese, tror personlig at dette kan bli litt tynt bak, sjeldent at Karim er for god defensivt, og Stian er vel og antatt som en spiller som er best med ballen foran seg.
                              Vi får håpe at forsvaret har blitt drilla hardt siden forrige kamp og føler de har noe å bevise idag!
                              *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                              -RagnarRock-

                              Kommentar

                              • HSft
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2004
                                • 6079

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av ragnarrock
                                offensivt ser jo dette drit spennende ut synes jeg, spesielt når Fredrik løper seg selv litt tom, vi foretar et bytte og plutselig må slitne godset forsvarere bryne seg på kjempe kreftene til Udjah (som jo er vant til å komme seg forbi de!).
                                Deffensivt derimot.. tja, blir spennende å se.. eller, blir spennende å lese, tror personlig at dette kan bli litt tynt bak, sjeldent at Karim er for god defensivt, og Stian er vel og antatt som en spiller som er best med ballen foran seg.
                                Vi får håpe at forsvaret har blitt drilla hardt siden forrige kamp og føler de har noe å bevise idag!
                                Det spørs vel mye hvor offensive vingene og indreløperne er. Dette kan fort se ut som en 451, og da er det ikke like svakt defensivt.

                                Men spennende formasjon, som lar oss utnytte mange gode spillere riktig. Ujah inn for Solberg og Gulbrandsen ut mot høyre hadde vært et spennende bytte.

                                Jeg kommer nok til å holde meg unna kfl.no i dag frem til jeg har sett kampen i opptak.

                                Kommentar

                                • norskpoker
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2007
                                  • 399

                                  #17
                                  Er Lars Kristian syk eller skadet for tiden, eller har rett og slett Stian spilt seg til fast plass på laget allerede? Ikke noe hadde gledet meg mer enn det!

                                  Kommentar

                                  • WAK
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2006
                                    • 966

                                    #18
                                    Prata med en kompis av meg som er ihugga Godset supporter. Han regna med de starta med rimelig bra lag i dag. De fleste var tilbake fra skade og han nye fra Manch City var på plass.

                                    Kommentar

                                    • LSK N/B
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2006
                                      • 830

                                      #19
                                      Noen som vet om Colin spiller?

                                      Edit: Spiller ikke er heller ikke med i troppen
                                      Last edited by LSK N/B; 03.02.2011, 12:01.
                                      03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                                      Nei til NFF!

                                      Kommentar

                                      • reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13277

                                        #20
                                        Kantene ligger høyt
                                        – Offensivt vil det være liten forskjell. Nosa vil være enda mer offensiv i sin sentrale midtbanerolle. Den hengende spissen vil fortsatt ligge i rommet mellom motstanderens forsvar og midtbane, mens Espen skal ligge som et balanserende anker uten å gå framover, forklarer Berg.
                                        I det offensive spillet vil LSKs to kantspillere ligge høyt i banen, og LSK vil da likne et 4-3-3-lag.
                                        – Siden vi kun har en toppspiss, blir det viktig at vi klarer å fylle på slik at vi opprettholder trykket i boksen, sier LSK-treneren.
                                        Fornuftig av HB. Nosa virker ikke på feil side av midtstreken, ditto for rånern. Håper dette kurerer noe av fomlinga sentralt. Også positivt at kantene får mer offensivt ansvar, håper de fremstår som vinger ala 4-3-3.

                                        Kommentar

                                        Working...