Er han skadet, eller vil de bare vente med hans debut?
Mouelhi
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
det vil bli feil å sette ut robbie eller wherman.
Tar av meg hatten for wherman iår,
synes han er en av tippeligaens
beste midtbanespillere.Kommentar
-
Etter noen småskader og lite med kamper i det siste så venter nok debuten en stund....Han får kamptrening på 2 laget inntill videre
Kong Kasey blir ikke satt ut av laget med det første!Kommentar
-
-
-
0-1 Pause :cry:NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
vi tapte 0-1NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Hamburg & KanariNoen som vet hvordan han klarte seg? Er spent på vår nye midtbanemann
"Med Rösler/Halles diamantformasjon er det avgjørende at spilleren i "Kasey-rollen" er en drivende midtbane-motor. Det er langt igjen før en kan si det om Kiko (Mouelhi). Selv om det er tydelig at han er en god fotballspiller er han fortsatt for kamprusten og uvant med formasjon, bevegelser og medspillere. Pasningene var enten foran eller bak spilleren, verken på fot eller i rom. Jeg greip meg sjøl i å lure på om det hadde vært bedre å ha Mato bak og Kiko foran i diamanten, selv om vi da hadde mista Matos luftstyrke som oppspillspunkt."
En kritisk røst (som nesten alltid er kritisk, samma hva) på sidelinja antyda noe om en ny Orjinta. Det tror jeg slett ikke, men det er opplagt at det er noen uker til toppform og tilpasning til spillemåten gir "Kiko" noen innhopp. Husk at det oftest tar litt tid, også for f.eks. Robbie Korén, å finne rollen sin (selv om den i fjor under AE var ekstra vanskelig å finne).
gilbertKommentar
-
-
Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av gilbertEn kritisk røst (som nesten alltid er kritisk, samma hva) på sidelinja antyda noe om en ny Orjinta. Det tror jeg slett ikke, men det er opplagt at det er noen uker til toppform og tilpasning til spillemåten gir "Kiko" noen innhopp. Husk at det oftest tar litt tid, også for f.eks. Robbie Korén, å finne rollen sin (selv om den i fjor under AE var ekstra vanskelig å finne).
Jeg er ikke spesielt overrasket over at LSKs spillere får en reaksjon etter å ha vært med på søndagens banebrytende seier. Det er ikke lett å skulle omstille seg fra fest og Lerkenbart til Nybergsund og Lillestrøm Stadion.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av RønnernFor å balansere dette så bør det nevnes at i kampen mot Ull/Kisa, så spilte Kiko en god kamp, men da fungerte også hele laget mye bedre
Jeg regner også med at Kiko er et helt annet og sikrere kort enn Agga, men meget få spillere går rett inn i spillemønsteret og rett inn på laget, så jeg er alltid innstilt på å gi nye spillere tid.
Forøvrig meget bra rapport fra kvarteret du fikk med Der Herr Rösler.
gilbertKommentar
-
Vil tippe det er høyrekanten dems...han var meget god...rask...meget god fysikk og brukbar med ballen...han brukte Bjerk som rundingsbøye hver eneste gang i 1. omgang.Kommentar
-
Håvard Storbæk er navnet. Har spilt sammen med han på kretslaget bl.a. Han er et fantastisk talent. Fantastisk teknikk og løpskapasitet. Han hadde tilbud om å være med LSK på JET turneringa i år, men valgte å heller ta sommerferie. Han er en spiller som LSK følger med sier rekruttrener Rydje til Østlendingen i dag. Ham Kam følger også Storbæk tett.Kommentar
Kommentar